צוואה הדדית, צוואת יחיד בשירות מהפכני עד הבית החל מ 1500 ש"ח

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 29/1/2020 16:45 ● ערב ערב 2951
כל מי שמעוניין לקבוע כיצד יחולק רכושו לאחר מותו, חייב לדאוג לצוואה בעלת תוקף משפטי. צוואת יחיד הינה צוואה שמתארת את רצונו של המצווה לגבי העיזבון שלו. לעומת זאת, צוואה הדדית הינה צוואה שנחתמת על ידי שני בני הזוג, על מנת לאפשר להם לרשת זה את זו. בשני המקרים, מומלץ להיעזר בעורך דין שמתמחה בדיני ירושה, על מנת להבטיח תוקף משפטי לצוואה
צוואה הדדית, צוואת יחיד בשירות מהפכני עד הבית החל מ 1500 ש''ח

חברת צוואות עדים מספקת שירות מהפכני של צוואה מותאמת אישית עד הבית. השירות ניתן בפריסה ארצית, במחיר חסר תקדים של 1,500 ₪ לצוואת יחיד, או 1,700 ₪ לצוואה הדדית (ישנה אפשרות להגיע למשרדנו באשדוד ולקבל צוואת יחיד ב 1000 ₪ או צוואה הדדית ב 1200 ₪ לפני מע"מ). השירות כולל עו"ד בעל 17 שנות ניסיון, שיגיע אליכם עד הבית, בליווי של עד נוסף מטעם החברה. בצורה כזו, ניתן לקבל ייעוץ משפטי באווירה נינוחה ורגועה יותר, במחיר זה תקבלו צוואה הכוללת חתימה נוטריונית שמאשר את הצוואה מבחינה משפטית. שירות עריכת צוואה עד הבית של חברת צוואות עדים חוסך לכם הרבה כסף, זמן וטרטורים.

 

מה חשוב לדעת לגבי צוואה הדדית או צוואת יחיד?

 

בשני המקרים, מדובר על מסמך משפטי משמעותי, שמאפשר לדאוג לרווחתם הכלכלית של אנשים היקרים לליבכם. המטרה היא להעביר את הרכוש לבן/בת הזוג, או לחילופין לחלק אותו בין אנשים ספציפיים בצורה מסוימת. על מנת להבטיח לעצמכם צוואה בעלת תוקף משפטי, כך שלא ניתן יהיה לערער עליה בשום שלב, חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין מקצועי שמגיע מהתחום. עורך הדין יוכל להתאים את הצוואה לצרכים ולרצונות הפרטיים שלכם, תוך כדי הקפדה על ניסוח מדויק וברור של הדברים. בצורה כזו, לא ניתן יהיה לספק פרשנות אחרת לצוואה או לערער עליה בבית המשפט.

 

מהי צוואה הדדית ובמה היא שונה מצוואת יחיד?

 

כאמור, צוואת יחיד היא צוואה רגילה שבה המצווה מוריש את רכושו לאנשים ספציפיים או לארגונים מסוימים. לעומת זאת, צוואה הדדית היא צוואה שנחתמת על ידי שני בני הזוג, על בסיס של עיקרון ההדדיות. כלומר, אם אחד מבני הזוג ילך לעולמו, הצד השני יירש אותו. ניתן להוסיף סעיף נוסף, שיקבע כיצד יתחלק הרכוש לאחר מותו של הצד הנותר. צוואה מסוג זה נחשבת למסובכת יותר, היות והיא דורשת הבנה מלאה של כל דקויות החוק. צוואה שאינה כתובה בהתאם לדרישות, לא תקבל תוקף משפטי או שניתן יהיה לפסול אותה בקלות בבית המשפט. לכן צוואה מסוג זה, חייבת להיכתב על ידי עורך דין מנוסה שבקיא בתחום.

 

מה מיוחד בשירות צוואה עד הבית של חברת צוואות עדים?

 

אנשים רבים דוחים את עריכת הצוואה שלהם למועד נוח יותר או לזמן פחות לחוץ. אך למעשה, חשוב לא לדחות את העניין, היות ואף אחד לא יודע מה צופה לו העתיד. לכן חברת צוואות עדים מספקת שירות ייחודי של צוואה אישית עד הבית, על מנת לחסוך לכם את התירוצים השונים. עו"ד מטעם החברה יגיע לביתכם, על מנת לספק לכם הדרכה וייעוץ משפטי בנוגע להשלכות הצוואה. עורך הדין יערוך עבורכם צוואה תקינה משפטית, שתכלול את כל הסעיפים הרלוונטיים עבורכם. השירות ניתן בפריסה ארצית, במחיר חסר תקדים של 1,500 ₪ לצוואת יחיד או 1,700 ₪ לצוואה הדדית. אל תחכו ואל תדחו למחר, הרימו טלפון עוד היום!


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש