מהי טבעת אירוסין מסוג היילו

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 4/2/2020 09:58 ● ערב ערב 2952
ודאי יצא לכם לשמוע שמות רבים של עיצובי טבעות אירוסין, ואם שמעתם על טבעת אירוסין היילו ולא ידעתם במה מדובר, לאחר שתקראו את המאמר הזה תוכלו להבין בדיוק איך נראית הטבעת והאם היא מתאימה לבחירת ליבכם.
מהי טבעת אירוסין מסוג היילו

 

מהי טבעת אירוסין מסוג היילו?

 

לטבעות אירוסין יש שלל עיצובים מרהיבים, אך אחת מטבעות האירוסין המרשימות ביותר שקיימות היא טבעת אירוסין מסוג היילו אשר נקראת כך משום שאת היהלום האמצעי של הטבעת מעטרים יהלומים קטנים נוספים אשר יוצרים מראה נוצץ ומאוד יוקרתי כמו הילת אור. בשנים האחרונות טבעות ההיילו הפכו לטרנד אופנתי מאוד ונשים רבות מייחלות שבן זוגן יחשוב דווקא על טבעת מסוג זה. הסיבה לכך היא בגלל העיצוב המיוחד אשר לא דומה לטבעות האירוסין הפשוטות והקלאסיות. כאשר אישה עונדת טבעת אירוסין היילו, קשה להתעלם מהמראה שלה על היד אשר מלא באדרתו.

 

עיצובים שונים של טבעת האירוסין היילו

 

גם בתוך קטגוריית ההיילו יש עיצובים מגוונים. כך לדוגמא נוכל לראות טבעת אירוסין היילו אשר ההילה שלה עגולה או טבעת אירוסין היילו עם הילה מרובעת. בנוסף, תוכלו לראות טבעות היילו עדינות מאוד אשר מעוטרות בהילה אחת של יהלומים וכאלו אשר מעוטרות במספר הילות והופכות את הטבעת לתכשיטית יותר ובולטת. בחירת סגנון טבעת ההיילו צריכה להיות מותאמת לאישה שתענוד אותה. יש נשים שאוהבות עיצובים עדינים מאוד ולהן נתאים טבעת היילו עם הילה אחת. ונשים שאוהבות עיצוב מסיבי יותר ולהן נתאים טבעת אירוסין היילו בעלת מספר הילות על מנת להגדיל את היהלום הפנימי.

 

עלות טבעת אירוסין היילו

 

   טבעת אירוסין הילו היא טבעת יחסית לא יקרה, היא נראית מאוד יוקרתית ועשירה, אך עלותה בדרך כלל נמוכה יותר מטבעות עם יהלום מרכזי גדול. הסיבה לכך שהיא יותר זולה נובעת מעלות נמוכה של היהלומים הקטנים מסביב ליהלום המרכזי. כמו כן, כאשר יש הילה גדולה של יהלומים קטנים אשר מעטרים את הטבעת, גם היהלום המרכזי לא חייב להיות גדול ולכן העלות של הטבעת הופכת לפחותה. טבעת אירוסין היילו מגיעה בגווני זהב צהוב, לבן ואדום, אך היא מרשימה מאוד כאשר הזהב הוא לבן וזאת בשל הגוון אשר דומה ליהלומים. כאשר הגוון הוא דומה, הילת הטבעת הופכת למיקשה אחת ואז היא זוהרת הרבה יותר ונוצצת. נשים שמעדיפות יותר סולידיות, לרוב יעדיפו את טבעת אירוסין היילו בגוון צהוב אשר מעדן את זוהר היהלומים.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש