פיצה טבעונית: החלופה הבריאה, הטבעית, המגוונת והטעימה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 4/2/2020 10:00 ● ערב ערב 2952
חבל באמת שפיצה הפכה לשם נרדף לגבינה שמנונית, לבשרים מעובדים סותמי עורקים ולבצק מקמח לבן ומולבן. כי פיצה יכולה להיות כל כך בריאה וכל כך יותר טעימה! כשמכינים פיצה טבעונית מצמחים ורכיבים בריאים, היא בהחלט לא ראויה למוניטין שלה כג'אנק פוד.
פיצה טבעונית: החלופה הבריאה, הטבעית, המגוונת והטעימה

האמת שפיצות טבעוניות נחשבות לארוחות הכי טעימות ומזינות שאפשר למצוא. אין בה תוספות שמנות, מעובדות, ורוויות שומן וכולסטרול. פיצה טבעונית מכילה פשוט שפע של ירקות ועשבי תיבול טריים, עם רטבים יצירתיים שמורכבים מחלבונים טעימים על בסיס צמחי

.

גיוון הוא תבלין החיים!

 

השיטות להכנת פיצה טבעונית מוגבלות רק על ידי הדמיון שלכם. כשאתם מתחילים לחשוב מעבר לרטבים אדומים וגבינות מוצרלה, אתם יכולים להמציא כמה שילובים די מדהימים.

תוכלו למצוא אוסף מתכונים עשיר שמעיד על המגוון הטעים של השילובים האפשריים להכנת פיצות טבעוניות. וזו רק ההתחלה.

 

אין כמו לאכול פיצה טבעונית, חמה, בריאה וטרייה

 

פיצה טבעונית יכולה להשתנות במרכיבים ובשיטות ההכנה שלה אבל דבר אחד בטוח: היא תמיד תהיה חמה, בריאה, טרייה ומזינה. למרות שהתוכן התזונתי של פיצות טבעוניות מוכנות שאפשר לקנות בסופרמרקטים לא תמיד מופיע ברשימה, יש רשתות פיצריות שמציגות את המידע התזונתי המלא בפני הצרכנים.

פיצות טבעוניות מכילות ברוב המקרים מרכיבים בריאים יותר מהפיצות המעובדות. הן מכילות מרכיבים פשוטים כמו שמן זית וקמח חיטה. בהתאם למסעדה, חלק מיצרני הפיצות משתמשים ברטבים תוצרת בית ללא תוספת סוכר, טופו להחלפת הגבינות, ותוספות בריאות אחרות.

יחד עם זאת, לא משנה אם בחרתם פיצה טבעונית קפואה או טרייה, בחירת התוספות עשויה להפוך בקלות את הפיצה שלכם ללא בריאה, אז יש לזכור את הבחירה שלכם כשאתם אוכלים בחוץ.

 

אין מרכיבים שאינם בריאים בפיצה טבעונית

 

פיצה טבעונית מכילה רק מרכיבים בריאים וטבעיים, שמבוססים בעיקר על צמחים. אין בהן חומרים משמרים, צבעי מאכל ושומנים שאינם בריאים.

יחד עם זאת, חשוב להקפיד על אופן ההכנה של הפיצה, ולוודא שהיא אינה מוכנה באמצעות קמח חיטה מזוקק, כלומר, אם הבריאות חשובה לכם מעבר להקפדה על תזונה טבעונית.

 

בחירת מתכונים בריאים

 

בעוד שסוגים רבים של פיצה טבעונית יכולים להיות עתירי קלוריות, שומן ונתרן, אם כבר בחרתם בגרסה הטבעונית, כדאי להמשיך את הקו התזונתי ולבחור רכיבים בריאים לפיצה שלכם, במיוחד אם אתם מכינים אותה בעצמכם בבית, כך שהיא יכולה להיות בריאה למדי ותוכלו ליהנות ממנה ללא רגשות אשמה.

כשמכינים פיצה ביתית מרכיבים טבעיים, ניתן להגביר את תכולת התזונה באמצעות הוספת תוספות עשירות בחומרים מזינים, כמו ירקות או מקורות צמחיים שיחליפו את הגבינות. רשתות פיצה רבות מציעות גרסאות טבעוניות טעימות להפליא של פיצות, מקמחים מלאים ונטולי גלוטן, כמו גם אפשרויות בחירה טובות, של ירקות טריים או עשבי תיבול.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש