עריכת הסכם ממון בשירות אישי עד הבית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 4/2/2020 10:03 ● ערב ערב 2952
הסכם ממון הינו הסכם משפטי אשר נחתם בין שני בני הזוג, במטרה להסדיר מראש את כל הפן הכלכלי ביחסים שלהם. אומנם רבים מאמינים כי חתימה על הסכם ממון גורמת להרס הרומנטיקה, אך למעשה ההפך הוא הנכון. באמצעות הסכם ממון מקצועי שנערך בהתאם למצב ולנסיבות של בני הזוג, ניתן להבטיח את הזכויות של שני הצדדים במקרה של פרידה
עריכת הסכם ממון בשירות אישי עד הבית

בצורה כזו, ניתן לבטל לחלוטין את כל החששות לגבי אינטרס כלכלי, דבר שעלול להעיב על הקשר ועל האמון בין בני הזוג. חברת צוואת עדים יצאה בשירות מהפכני של הסכם ממון אישי עד הבית, במחיר משתלם של 1,500 ₪ בלבד. בצורה כזו, אין צורך לכתת רגליים או לעמוד בפקקים, היות ותוכלו לקבל הדרכה מלאה וייעוץ אישי מעו"ד שמתמחה בתחום, באווירה הנינוחה והרגועה של ביתכם.

 

מהם היתרונות של עריכת הסכם ממון בשירות אישי?

 

  • כל אחד יכול למצוא באינטרנט עותק של הסכם ממון כללי, אך על מנת למנוע ערעורים מיותרים וסכסוכים משפטיים, עדיף לוודא מראש שהסכם הממון שתחתמו עליו יהיה כתוב על ידי עורך דין שמתמחה בתחום. זוהי הדרך היחידה להבטיח את החוזק המשפטי שלו, היות ורק עורך דין שמגיע מהתחום יידע לנסח אותו בצורה בהירה ומדויקת, ללא שום מקום לפרשנות נוספת.
     
  • חשוב לזכור כי לכל זוג יש את הנקודות הרלוונטיות עבורם, לכן ההסכם חייב להכיל את כל הסעיפים הנוגעים לנסיבות הייחודיות להם. אין שום טעם להשתמש בהסכם כללי, שכלל אינו רלוונטי עבורכם.
     
  • כדאי לדעת כי ניתן להכניס להסכם הממון סעיפים נוספים, מעבר לחלוקת הרכוש במקרה של פרידה. ניתן למשל לקבוע מראש את גובה דמי המזונות או את המשמורת על הילדים, במטרה להקל על תהליך הגירושין ולהפוך את הפרידה לפשוטה ומהירה יותר.

 

מי בכלל זקוק להסכם ממון?

 

למעשה כל זוג שחי ביחד ומנהל משק בית משותף, זקוק להסכם ממון על מנת למנוע כל פתח למאבק משפטי עתידי. אם בעבר היה נהוג לחתום על הסכם במידה וקיים פער כלכלי מובהק בין שני בני הזוג שעומדים להתחתן, הרי שהיום הדבר נכון גם עבור ידועים בציבור או כל זוג שמנהל חיים משותפים. אף פעם לא ניתן לדעת מה צופה לנו העתיד, לכן מומלץ להתכונן מראש ובכך למנוע סכסוכים משפטיים שעלולים להימשך במשך שנים. לא תמיד הפרידה מתבצעת ברוח טובה, ולא תמיד ניתן לנחש את צורת ההתנהגות של הצד הנפגע. לכן מומלץ לחתום מראש על הסכם ממון, במטרה להגן על הזכויות הכלכליות של שני הצדדים.

 

מדוע כדאי לערוך הסכם ממון בשירות אישי עד הבית?

 

חברת צוואת עדים מספקת לכל זוג את האפשרות לחתום על הסכם ממון מותאם אישית, באווירה נינוחה ורגועה. החברה מספקת שירות בפריסה ארצית במחיר מיוחד של 1,500 ₪ בלבד. עו"ד מטעם החברה יוכל להגיע לביתכם או לכל מקום אחר שמתאים לכם, על מנת לספק ייעוץ משפטי לשני בני הזוג, תוך הקפדה על יחס אדיב וסבלני. המטרה היא לנסח הסכם שיתאים לשני הצדדים וידאג גם לצד ה"חלש" יותר מבחינה כלכלית. בשיחת טלפון אחת, ניתן לדאוג לעתיד הכלכלי שלכם, אז למה אתם מחכים?


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש