התקנת דשא סינטטי למי זה מתאים?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 16/2/2020 11:24 ● ערב ערב 2954
הרצון להעניק יופי לגינות ביתיות ולמשטחים שקשה לגדל בהם צמחיה טבעית, גרמה להרבה אנשים לבחור לבצע התקנת דשא סינטטי כתחליף. על אף הפתרון לבעיה שמעניק דשא סינטטי, ניתן לראות כי בשנים האחרונות הוא הופך להיות אפילו הבחירה הראשונה של לא מעט אנשים, אשר מלכתחילה מעדיפים אותו על פני דשא טבעי. בחירה חכמה של סוג הדשא וכן תחזוקה מתאימה עבורו על בסיס קבוע, יכולה בהחלט לשמר את מצבו ומראהו לאורך שנים.
התקנת דשא סינטטי למי זה מתאים?

 

האם התקנת דשא סינטטי היא חסכונית?

 

זה נכון שבכדי להתקין דשא סינטטי יש להשקיע כסף, במיוחד אם מעוניינים לרכוש מוצר איכותי מחברה בעלת מוניטין. עם זאת, כדאי לדעת כי התקנת דשא סינטטי למעשה מאפשרת חיסכון רב בכסף לטווח הארוך. את הדשא הזה, לעומת הטבעי, אין הרי כל צורך להשקות או לקצץ ומכאן שלא נדרשת השקעה כלכלית משמעותית בתחזוקה שלו. בנוסף, מדובר בדרך כלל במחירים שווים לכל כיס ולכן גם אנשים עם תקציב מצומצם יעדיפו לרכוש דשא סינטטי על פני אמיתי, תוך שהם מעניקים מראה יפה ורענן לגינת ביתם, ללא השקעה גדולה מדי.

 

היכן כדאי להתקין את המוצר?

 

החלק הגדול של האנשים, בוחרים לבצע התקנת דשא סינטטי בחצר הבית, כמו גם בגני ילדים שבהם הגננות יעדיפו דווקא קרקע מלאכותית ועם זאת נעימה, כזו שאיננה דורשת תחזוקה מיוחדת ולא מושכת אליה חיות שונות וחרקים. בגלל שאין צורך בהכרח בקרקע מסוג כזה או אחר, בכדי להתקין את הדשא הסינטטי, באופן עקרוני הוא יכול להתאים אפילו למרפסות בבניינים גבוהים. למעשה, ישנם מי שגרים בדירות בקומות גבוהות, הבוחרים לרכוש דשא סינטטי למרפסת ולתת לה וויזואליות של חלק מהטבע.

 

איך מנקים את הדשא?

 

חשוב לקבל ייעוץ מקצועי מתאים מהחברה שאותה הזמנתם לצורך התקנת דשא סינטטי, על מנת להבין כיצד מנקים את הדשא מבלי להרוס אותו. דשא סינטטי ניתן, עקרונית, לנקות באמצעות מים או בטאטוא, אך צורת הניקיון וכן האביזרים והחומרים שבהם עושים שימוש לצורך זה, צריכים להיות מותאמים לחומר הגלם שממנו עשוי הדשא וכן לאורך העלעלים שלו. המטרה היא לשמר את המראה היפה של הדשא, מבלי לגרום לו לבלאי או להרוס אותו.

 

כיצד הדשא משתלב עם פריטים נוספים בחצר?

 

היתרון הגדול של התקנת דשא סינטטי הוא, שניתן לגזור את ה"שטיחים" של הדשא בכל גודל רצוי, ברוחב שנע בין שני מטרים ועד לחמישה מטרים. בצורה כזו, ניתן לשלב את הדשא הסינטטי בחצר בדיוק באותם מקומות שבהם הוא נדרש ולהתאים אותו לכל מתחם. כאשר אתם פונים לאנשי מקצוע מיומנים לצורך התקנת הדשא הסינטטי בביתכם, חשוב שתתנו את הדגשים הרצויים באשר למיקומים, השילוב עם ריהוט קיים וכמו כן התוכניות להמשך, לגבי האופן שבו תרצו לעצב את הגינה ולשלב בה חפצי נוי שונים.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש