קורס אבטחת מידע – למי הוא מיועד?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 16/2/2020 11:27 ● ערב ערב 2954
אבטחת המידע היא תחום שהביקוש לו רק הולך וגודל עם השנים. תחום זה כולל מערכות מחשבות שונות; מערכות הפעלה, שרתים, רשתות תקשורת, מערכות תקשורת, אינטרנט ועוד. קורס אבטחת מידע נוצר מתוך ההנחה שכל נתונים שנשמרים על גבי כונן מחשב, הינם נתונים לפריצה וגניבה. מטרתם של ארגונים ובתי עסק היא להגן על המידע בכל מחיר.
קורס אבטחת מידע – למי הוא מיועד?

פעולות אבטחת מידע מקטינות את הסיכויים לאבד מידע חשוב ולהסתכן בפריצה למאגרי המידע של החברה, העסק או האדם הפרטי. עד כדי כך הסייבר הפך לאיום ממשי, לרמה שמדינות וממשלות משקיעות גם הן את מרב המאמצים כדי לשמור על המידע.

 

כל מה שרציתם לדעת על קורס אבטחת מידע

 

  • איפה לומדים? – זו השאלה הקשה ביותר, המטרידה את מחשבתו של כל אדם המתכנן להתחיל ללמוד. כשמדובר בלימודי קורס אבטחת מידע הכל תלוי בכסף וזמן – האם יש לכם זמן להקדיש 4 שנים ללימודי תואר? האם אתם מעוניינים בלימודים פרקטיים יותר שיכינו אתכם בהתאם לתנאים של שוק העבודה? בהתאם לתשובות שתענו לשאלות אלו, יהיה לכם קל יותר להחליט איפה ללמוד.
  • מה לומדים? – הידעתם? בכל יום מתרחשות עשרות ניסיונות למתקפת סייבר בכל רחבי העולם. קורס סייבר ואבטחת מידע יכין אתכם כדי להפוך ללוחמי סייבר של ממש; היכרות עם אמצעי ההגנה, כיצד לאתר פריצות ולהרים הגנות כנגדה, וכיצד למנוע התקפות בעתיד.
  • במה עובדים אחרי הקורס? – בשעה טובה, סיימתם את הקורס בהצלחה! מה עכשיו? ובכן, בדרך כלל יספרו שבהיי-טק, הניסיון הוא זה שקובע. אז איך מתחילים לעבוד ללא ניסיון? קחו בחשבון שישנם מוסדות לימוד המציעים קורס אבטחת מידע עם סיוע במציאת עבודה לאחר סיומו. בוגרי הקורס יוכלו להתברג בתפקידים בתחומי אבטחת המידע השונים; הגנה או התקפה, בהתאם לכיוון אליו הם מכוונים.
  • למי זה מתאים? – עולם אבטחת המידע יתאים לאנשים בעלי זיקה ורקע במחשבים, פיתוח תוכנה, אפליקציות, רשתות תקשורת ועוד. אלו אנשים שחיים מחשבים ונושמים נתונים, מבינים שמדובר בתחום שהביקוש לו רק הולך וגדל, ככל שאיומי הסייבר הופכים מתוחכמים יותר עם הזמן. הקורס יתאים למי שמעוניין ליצור קריירה שיש בה משמעות רבה, להפוך למגנים הראשיים של חברות גדולות ועסקים בכל רחבי העולם ולדמויות קריטיות כמעט בכל מקום עבודה.

 

איך בוחרים איפה ללמוד?

 

הביקוש הוא עצום, ובהתאם לכך מוסדות רבים החלו ליצור קורס אבטחת מידע וסייבר, כל אחד בשיטה אחרת ובתכנית לימוד אחרת. ההמלצה הטובה ביותר היא לבדוק מספר מוסדות לימוד בעצמכם; החל מחיפוש אחר המלצות, שיחה ראשונית ואף הגעה פיזית למוסד הלימודים כדי לראות בעצמכם במה מדובר. ממש כפי שהייתם נוהגים אם היה מדובר בכל תואר או קורס אחר שברצונכם לקחת, גם כאן יש להשקיע בתהליך החיפושים, כדי להבטיח לעצמכם את הבחירה הנכונה.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש