האם כדאי לבנות אתר ב-WIX או ב-WORDPRESS?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 16/2/2020 11:29 ● ערב ערב 2954
הוויכוח שלפעמים נדמה כאילו אין לו סוף, אתר ב-WIX או באמצעות פלטפורמת WORDPRESS? כל מה שצריך לדעת על בניית אתרים ב-2020, על תהליכי קידום אתרים ומה שביניהם. האם קידום באינטרנט קשור לסוג הפלטפורמה עליה האתר בנוי?
האם כדאי לבנות אתר ב-WIX או ב-WORDPRESS?

קודם כל, נתחיל מהסוף וניתן את התשובה המוחצת: קידום אתרים קשור ישירות לפלטפורמה עליה בניתם אתר אינטרנט. יחד עם זאת, גם אם גוגל פחות מתעדף את אתר האינטרנט שלכם, עדיין ניתן להגיע לתוצאות קידום מצוינות, בין אם בניתם אתר WIX או אתר WORDPRESS. אמנם שועלי קידום באינטרנט תמיד יגידו לכם שוורדפרס היא פלטפורמה אשר עדיפה על וויקס, דעו לכם שגם עם אתר וויקס אפשר להגיע לעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש בגוגל.

 

האם גוגל מקדמים אתרים מסוימים על פני אחרים?

 

ואם כבר מדברים על סוגי אתרים שגוגל מתעדף נמוך יותר, אפשר למשל להזכיר את התחום של CBD. אם אתם מוכרים מוצרי סיבידי, אתם תצטרכו לעבוד די קשה בכדי שגוגל יתעדף אתכם גבוה בתוצאות החיפוש. במקרים רבים, חברות קידום אתרים בגוגל משתמשות בכל מיני טריקים של ממש, בכדי לנסות להטעות את האלגוריתמים של גוגל.

למשל, ניסיון למכור מוצרי CBD בתור מוצרי בריאות וטיפוח.

בעוד שלפעמים הטריקים האלו יכולים להצליח (גם אם זמנית), במקרים אחרים זה יוביל לענישה של גוגל ולדירוג מחדש של הדף שלכם – נמוך יותר. חשוב לזכור כי במקרים בהם אתם משתמשים בשיטות-לא שיטות, העונש שגוגל יכולים להטיל עליכם הוא משמעותי.

 

מה קורה אם מקבלים ענישה מגוגל?

 

למעשה, במקרים רבים אנשים מגלים כי הדף שלהם ירד בדירוגים בכמה וכמה עמודים ובכמה מילות חיפוש שנחשבות קריטיות. במילים פשוטות, אם עד היום הופעתם בדף הראשון כשגולשים הקלידו "חברת ניקיון מומלצת במרכז", אחרי ענישה של גוגל אתם יכולים להופיע בדף העשירי.

וכולנו יודעים שכמעט אף אחד לא מגיע לדף העשירי בתוצאות החיפוש. עכשיו, בחזרה לנושא שלנו, WIX או WORDPRESS?

 

קידום אתר וויקס בגוגל VS קידום אתר וורדפרס?

 

בואו נגיד את זה ככה, פלטפורמת וויקס נחשבת למאוד פשוטה. ממש לבד ובעצמכם, תוכלו לבנות תוך יום אחד אתר באמצעותה. מדובר בסך הכול בשבלונות ובתבניות אותן אתם ממלאים בעזרת אופציות והסברים המוצגים לכם תוך כדי התהליך של בניית האתר.

מאידך, בניית אתר בוורדפרס תצריך מכם הבנה מסוימת בקודים. אמנם אתם לא צריכים להיות מקודדים או מתכנתים, אך כן יהיה עליכם לדעת כיצד להטמיע את הקודים השונים במהלך בניית האתר. לאחר שהאתר ייבנה, יהיה עליכם לבצע קידום אתרים בגוגל בעזרת חברה מקצועית. זהו נושא שנוי במחלוקת. ישנן חברות שישללו על הסף קידום של אתר וויקס, בעוד שחברות קידום אחרות יכולות לספק תוצאות מעולות עבור קידום אתר וויקס בגוגל. בשורה התחתונה? השמיים הם הגבול ותמיד יהיה אפשר לעשות דברים טוב יותר. הכול תלוי בתקציב.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש