ט"ו בשבט באילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 19/2/2020 08:28 ● מה נשמע 640
כמידי שנה גם השנה, נהנו אלפים מתושבי אילת מחגיגת ט"ו בשבט בגן הבוטני. לצד השמש הקייצית נהנו הילדים מהר שלג שכלל 100 קוב שלג שהובאו במיוחד עבור ילדי אילת היישר מהחרמון. השנה התקיים האירוע בסימן מיחזור ואנרגיה מתחדשת וכלל פעילויות וסדנאות לכל המשפחה וכמובן נטיעות. גם בשישי בשדרה, נרשמה השבוע חגיגה עם חלוקת 200 שתילים של צמחי תבלין על ידי העירייה לכל באי השדרה.
ט''ו בשבט באילת
ט”ו בשבט באילת - ראש הערייה ברובוטיקה

בשבת האחרונה, נצבע הגן הבוטני בצחוקם של אלפי ילדים והורים שמחים. האירוע כלל מגוון רחב של סדנאות יצירה בחומרים ממוחזרים ובשימוש חוזר בדגש על הפרדת האריזות לפח הכתום, שתילה בעציץ, שוק "קח תן", דוכן לאנרגיה מתחדשת, פעילות של הגן האנטרופוסופי ומתחם רובוטיקה שהפעילו תלמידי בית ספר התיכון ע"ש "גולדווטר". בין הבאים היה גם ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי שנהנה גם הוא מהשמש החורפית ומהפעילות הייחודית. את האירוע הפיקו גם השנה אגף האירועים בעירייה ביחד עם היחידה האזורית לאיכות הסביבה. 
לצד ההפעלות נהנו הבאים מיופיו הקסום של הגן הבוטני ופעילויות הטבע שהוא מציע, כמו סיור במגוון מסלולי הליכה משולטים, אגמי מים, נחל משוחזר, יער גשם ייחודי, מפל מים, מצפורים הצופים להרי אדום ולים סוף, מגוון גדול של עצי נוי ופרי, צמחי תועלת ותבלין ועוד. 


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש