טיפולי שיניים בחו"ל – ציפוי חרסינה לשיניים בשליש מחיר מהארץ

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 23/2/2020 09:32 ● ערב ערב 2955
מי לא היה רוצה לזכות בחיוך של מיליון דולר? רובינו סובלים משיניים מוכתמות בכתמי קפה או תה, שיניים שחוקות או דהויות ובחלק מהמקרים, אף שיניים סדוקות או שבורות. כמו כן, אנשים רבים סובלים משיניים עקומות, בעלות מרווחים גדולים מידי או מראה לא אסתטי
טיפולי שיניים בחו''ל – ציפוי חרסינה לשיניים בשליש מחיר מהארץ

מי לא היה רוצה לזכות בחיוך של מיליון דולר? רובינו סובלים משיניים מוכתמות בכתמי קפה או תה, שיניים שחוקות או דהויות ובחלק מהמקרים, אף שיניים סדוקות או שבורות. כמו כן, אנשים רבים סובלים משיניים עקומות, בעלות מרווחים גדולים מידי או מראה לא אסתטי. החדשות הטובות הן, שבעזרת ציפוי חרסינה לשיניים בחו"ל בבית חולים ארדם שבטורקיה ניתן ליהנות משיניים מושלמות ומחיוך הוליוודי. טיפולי שיניים בחו"ל, ובטורקיה בפרט, הפכו לנפוצים מאוד בשנים האחרונות. ישראלים רבים מחליטים לשלם רק שליש מהמחיר בארץ, אך ליהנות מטיפולים בסטנדרטים אירופאיים ובבית החולים המתקדם ביותר בתחום אסתטיקה דנטלית. מרכזי אתר דוקטור חן מתמחים בחבילות טיפולי שיניים בחו"ל, כולל טיפולי ציפוי חרסינה לשיניים ברמה הגבוהה ביותר, בשליש מהמחיר בארץ.

 

מה מיוחד בציפוי חרסינה לשיניים בטורקיה?

 

בכל שנה מגיעים לטורקיה כ- 150,000 מטופלים מכל העולם, במטרה לעבור טיפולי שיניים מסוגים שונים. בית החולים ארדם מכיל קומה שלמה של מרפאות שיניים חדשניות, המכילות את הציוד והמכשור המתקדם ביותר בתחום. בית החולים מעסיק את הרופאים המנוסים ביותר, אשר מטפלים בכל שנה בעשרות אלפי מטופלים מכל העולם. אנשים שמעוניינים לשפר את החיוך שלהם, יכולים ליהנות מציפוי חרסינה איכותי ועמיד, שאינו סופג כתמים ואינו מצריך תחזוקה מיוחדת. בסיום הטיפול ניתן ליהנות משיניים לבנות יותר, בעלות מראה אחיד וישר ומרווחים קבועים ואסתטיים.

 

כיצד מתבצע ציפוי חרסינה לשיניים בבית החולים ארדם שבטורקיה?

 

התהליך אורך כשעה ולרוב יש צורך ב- 2 – 3 מפגשים. הטיפול כולל לרוב 10 שיניים עליונות ו- 10 שיניים תחתונות, במטרה לספק חיוך מושלם ואסתטי. יש לציין שהמטופל משיג לא רק חיוך מושלם, אלא גם חיזוק של השן, היות והציפוי העמיד שמעניק מראה לבן ובוהק לשיניים, תורם גם לעמידות של השן עצמה. בשלב הראשוני הרופא בודק את המטופל ובמידת הצורך מבצע שיוף או השחזה קלה של השיניים. לאחר מכן, צוות של טכנאי שיניים מיומן ומקצועי, מכין לכל מטופל ציפוי בהתאמה אישית למידות השיניים שלו. לבסוף מתבצע השלב הסופי של ההדבקה, שלאחריו ניתן לצאת מהקליניקה בחיוך של מיליון דולר.

 

אילו ציפויי חרסינה לשיניים ניתן לבצע בבית החולים ארדם?

 

  • ציפוי למינייט- ציפוי זה עשוי מעלי חרסינה דקיקים, המודבקים על השיניים. מחיר הטיפול לשן אחת עומד על 250 דולר.
  • ציפוי ויניר אימקס (Veneer Emax)- ציפוי מפורצלן המודבק על השיניים. המחיר עבור שן אחת- 250 דולר.
  • ציפוי אימקס כתר- ציפוי זה יכול להגיע במגוון גוונים, על מנת להיטמע בין שיניי המטופל. הציפוי מולבש על השן בצורת כתר, המחיר הינו 250 דולר לשן.
  • ציפוי זירקוניה כתר- ציפוי זה מולבש על השן בצורת כתר ומעניק לה מראה לבן ואסתטי יותר. המחיר הינו 250 דולר לשן.

לסיכום, מרכזי אתר דוקטור חן מציעים חבילת VIP לכל מי שמעוניין לבצע טיפולי שיניים בחו"ל. הטיפולים מתבצעים בבית החולים המתקדם ארדם, תוך כדי שימוש בטכנולוגיה ובמכשור החדשני ביותר. הרופאים המנוסים ביותר, הסטנדרטים הגבוהים ביותר והמחיר המשתלם ביותר- שליש מהמחיר של ציפוי חרסינה לשיניים בארץ. החבילה כוללת לינה במלון 5 כוכבים, הסעות משדה התעופה ולבית החולים ומדריך ישראלי שיוכל לייעץ ולסייע באמצעות הווטסאפ. לפרטים והזמנות, צרו קשר.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש