האם טבלאות שכר הייטק באמת משקפות את המצב בתחום?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 23/2/2020 09:34 ● ערב ערב 2955
עובדים בהייטק או רוצים להיכנס אל תוך עולם ההייטק? מחפשים מידע אשר יאפשר לכם להעריך נכון את מצב השכר, לענות נכון על שאלת ציפיות השכר או בכלל, להעריך נכון את המקום שלכם בתוך התחום? אם כן, בוודאי כמו רבים גם אתם נתקלתם בלא מעט טבלאות שכר הייטק.
האם טבלאות שכר הייטק באמת משקפות את המצב בתחום?

טבלאות שכר הייטק הן טבלאות אשר המטרה שלהן היא לתת לכם את המידע העדכני על נתוני השכר בהייטק, ובשאיפה להגיע לממוצע כמה שיותר מדויק אשר יאפשר לכל אחד להעריך את מקומו בתוך התחום בהתאם לנתונים האישיים שלו. אך האם זה באמת נכון? האם טבלאות שכר הייטק באמת משקפות את המצב בתחום ואתם באמת יכולים לסמוך על הטבלאות הללו כאשר אתם מחפשים מידע אמין עליו תוכלו לסמוך? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

 

מהיכן מגיע המידע?

 

עריכה של טבלאות שכר הייטק צריכה להיות מבוססת על בסיס מידע אמיתי, מהימן ומדויק אשר מגיע הן מעובדי ההייטק השונים והן מחברות הייטק. אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם יכולים לסמוך על הנתונים המופיעים בתוך טבלאות שכר הייטק כזו או אחרת, אתם צריכים לבדוק מהיכן באמת מגיע המידע אל אותה טבלה.

לכן, בדקו מי ערך את הטבלה. עדיף להסתמך על טבלאות שכר הייטק אשר נערכו על ידי חברות השמה מקצועיות ומובילות בתחום ההייטק, כאלו אשר יש להן מידע מדויק ואמין גם מהעובדים השונים וגם מהחברות המעסיקות, ובהתאם לכך הן יכולות לספק מידע אמין ומדויק על בסיסו יכינו את טבלת השכר.

 

מהם הנתונים האישיים שלכם?

 

עוד דבר חשוב מאוד שאתם צריכים לזכור הוא שבהייטק השכר יכול להשתנות, ובאופן מהותי ומשמעותי, על בסיס הנתונים האישיים של כל אחד. עובדי הייטק בעלי מוניטין, ניסיון רב מאוד, הצלחות מוכחות או שם בתחום, יקבלו הצעות עבודה עם שכר הרבה יותר גבוה מאחרים, ותנאי עבודה הרבה יותר מתגמלים. לכן, גם אם אתם שואבים נתונים מאותן טבלאות שכר הייטק, עליכם לדעת להכיר את עצמכם ואת הערך שלכם, ולהבין האם בכלל הנתונים מתוך אותן טבלאות שכר הייטק מתאימים לכם, או שאתם נחשבים בקטגוריה של "יוצאים מן הכלל" והשכר שלכם יורכב בצורה שונה לגמרי.

 

פנו למומחים וקבלו מידע אישי ומדויק

 

אם אתם רוצים להיות בטוחים יותר בעצמכם ולקבל מידע אישי ומדויק על השכר הנכון עבורכם, אל תעשו את זה לבד. חברת השמה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום ההייטק תוכל להעריך את השכר הנכון עבורכם בהתבסס על הנתונים האישיים שלכם, לצד הנתונים המקצועיים, ותוכל לתת לכם מידע מדויק באופן אישי על השכר הנכון עבורכם.

במקום להתבסס רק על טבלאות ומספרים, פשוט פנו אל מומחים. הניסיון הרב של החברות הללו בתחום וההיכרות שלהן עם המעסיקים השונים יאפשרו להן להבין מהו ממוצע השכר הנכון עבורכם, מהו התחום או התפקיד המתאימים לכם, באילו חברות תוכלו להשתלב, על מה כדאי לכם להתעקש בהצעת העבודה והיכן אתם יכולים להתפשר ועוד. אלו כלים אשר יסייעו לכם רבות בשילוב בהייטק, ולא כדאי לוותר על הסיוע המקצועי הזה.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש