איך לבחור טבעת אירוסין

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/2/2020 10:34 ● ערב ערב 2955
החלטתם את אחת ההחלטות הכי חשובות בחייכם (ואולי החשובה ביותר!) הבחורה איתה אתם רוצים להתחתן. עכשיו הגיע הזמן להחלטה חשובה כמעט באותה מידה - בחירה בטבעת האירוסין.
איך לבחור טבעת אירוסין

ישנו עולם שלם ומגוון של טבעות אירוסין, ויש סיכוי סביר שאתם הולכים להתבלבל. רגע לפני שאתם פונים לאחת החנויות של הבורסה לתכשיטים, הכתבה הבאה תנסה לעזור לכם ולהסביר כיצד לבחור את הטבעת הנכונה. מזל טוב!

 

החליטו על התקציב

 

דבר ראשון וחשוב הוא להחליט מה התקציב שלכם. התקציב ישפיע באופן מהותי על סוג הטבעת שתוכלו לקנות עבור בת הזוג, ולהבהיר לכם מהתחלה מה הגבול שלכם, כך שתוכלו לבחון רק מה שבאמת אתם מסוגלים לקנות. המחיר ישפיע משמעותית על תכונות היהלום בטבעת ועל עיצובה. כמובן, אין איזה חוק בנוגע לכמה אתם "צריכים" להשקיע, ואתם צריכים לבחור בתקציב איתו אתם מרגישים בנוח. זכרו שלהיכנס לחובות או למינוסים בגלל טבעת מושקעת ויקרה זה כנראה לא הרעיון הכי טוב, וגם בת הזוג לא תהיה מרוצה ממנו!

 

בחרו סגנון לטבעת

 

אחרי שיש לכם תקציב, זה הזמן לבחור את הסגנון של הטבעת. סגנון של טבעת אירוסין צריך להתאים לטעמה של הכלה המיועדת, ולכן כנראה זה החלק הכי מאתגר בבחירה של טבעת אירוסין. כדי לנסות ולקלוע לסגנון הנכון, נסו לחשוב על סגנון הלבוש של בת הזוג - האם הוא קלאסי, ספורטיבי, מודרני

נוצץ וכדומה. ישנן טבעות שהן קלאסיות ומלכותיות, טבעות שהן מודרניות ומלאות סטייל, טבעות טבעיות ואורגניות המתאימות לבחורות ספורטיביות שאוהבות את הטבע, טבעות בסגנון רומנטי וכדומה. אם אתם מרגישים שאין לכם מושג קלוש בנוגע לסגנון, כדאי לפנות לחברה טובה, אחות או אמא.

 

בחירת היהלום או אבן החן

 

במרבית הטבעות תמצאו יהלום מרכזי. יהלום מושפע מארבע מאפיינים - הגודל (קראט), הצלילות, הצבע והחיתוך. ככל שהיהלום גדול יותר, צלול יותר, וחסר צבע כך הוא יהיה יקר יותר. החיתוך משמעותו כיצד היהלום נחתך ועוצב -  ישנן כמה צורות נפוצות, כמו יהלום עגול, מרובע, חיתוך נסיכה, חיתוך קושן, חיתוך אמרלד וכדומה, וכולן משפיעות על מראה הטבעת.

 

שימו לב - על אף שיהלום הוא הבחירה הכי נפוצה וקלאסית, אם הבחורה שלכם דווקא אוהבת להיות מקורית, יצירתית, נוצצת ומיוחדת, נסו לחשוב על אופציה של אבן חן צבעונית. אבן חן מוסיפה צבע וייחודיות לטבעת, ויכולה לבוא לבד או לצד יהלומים.

 

המתכת

 

שלב נוסף בבחירה וחשוב לא פחות הוא המתכת של הטבעת. המתכת היא בדרך כלל זהב, אך גם כאן יש בחירה בין זהב צהוב, לבן או ורוד. כל צבע משנה לגמרי את מראה הטבעת, ולרוב לבחורה יש העדפה לסוג המתכת. תוכלו לשים לב ליתר התכשיטים שלה - האם הם עשויים מזהב צהוב, לבן או בכלל ורוד? הבחירה הנפוצה ביותר היא זהב לבן או פלטינום, אבל גם הפופולריות של הזהב הורוד הוינטג'י והרומנטי עולה.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש