פסטיבל תיאטרון הרחוב חוזר

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 26/2/2020 09:12 ● מה נשמע 641
עשרות מופעים, פסלים שמתעוררים לחיים, אקרובטים וליצנים, "קרקס על גלגלים" עם האופניים המחזיקות בשיא גינס כקטנות בעולם, סדנאות לכל המשפחה של תיפוף אפריקאי, קפוארה וג'אגלינג, מופעי תיאטרון-רחוב, הופעות מוזיקה, שחקנים מסתובבים בין הקהל ועוד● תרשמו לפניכם שישבת הקרוב זה קורה (28-29/2)● תיאטרון הרחוב הססגוני חוזר לטיילת התיירות (מבית הגשר ועד מלון דן) בעיר בפעם השמינית● ההנאה בחינם
 פסטיבל תיאטרון הרחוב חוזר
ארטיק מונקיז ● צילום: ערן מלמד

בשישבת הקרובים (28-29/2) זה קורה. בין השעות 11:00-15:00 יכבשו שלל דמויות ואירועים ססגוניים את טיילת התיירות במסגרת אירועי פסטיבל תיאטרון הרחוב שחוזר לעיר זו הפעם השמינית. ועם הצלחות לא מתווכים. כשברוב חלקי הארץ החורף עוד בעיצומו, באילת יהיה הסופ"ש ססגוני מתמיד, עם שלל דמויות צבעוניות ועשרות אמני רחוב, להטוטנים, רקדנים, ליצנים ומופעים עוצרי נשימה לכל המשפחה, שיציפו את הטיילת בעיר וישמחו וידהימו את המבקרים. תאגיד התיירות העירוני של אילת מקיים זו השנה השמינית את הפסטיבל שזוכה מדי שנה לביקורות נלהבות ובמשך יומיים יביא אל הרחוב את הכישרונות הגדולים והצבעוניים ביותר: מופע אקרובטיקה אווירית, מתנפחי ענק, פסלים חיים ודמויות פנטסטיות, שיפעילו את ההולכים בטיילת בשירה, ריקודים ובמשחק עם אביזרים. אמן הקרקס הבינלאומי לאסלו הולוק יגיע הישר מהונגריה, במופע "קרקס על גלגלים" שידגים כמה דברים מופלאים אפשר לבצע עם גלגלים. בנוסף יתקיימו מופע להטוטנות "ויקטור ליטו" בהשראת הקרקסים הנודדים של תחילת המאה ה-20, "לא עוצרים באדום" של צמד אמנים פרוע שיבצע מופע מרהיב שמתקיים על מעבר חציה שהקימו לעצמם ועוד. מי שירצה להתנסות קצת בעצמו, יוכל להצטרף לסדנאות תיפוף אפריקאי, קפוארה או ג'אגלינג שיתקיימו לאורך ימי הפסטיבל. בין המופעים פזורים עשרות פסלים חיים ומופעי תיאטרון שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו: החתול במגפיים, דרקון, לוחמת אש, אופנוע, עץ החיים ועוד. לצידם יסתובבו פסלים ניידים, הרכבים מוזיקליים מקפלי בלונים, הולכי קביים, שחקנים ועוד המון.

 

צבע על הטיילת ● צילום: צבי רבינוביץ


יוסי חן מנכ"ל תאגיד התיירות: "פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב הוא חגיגה של אומנות למשפחות ולכל מי שאוהב לשמוח. הפסטיבל שיחודו גם במיקומו, מזמין את כל תושבי אילת ואורחיה ליומיים צבעוניים במיוחד בטיילת הצפונית שתציע תוכן חינמי ושמש אילתית מהנה". הפסטיבל הוא חלק מ- Winter Sun Festivalהמורכב מ-35 פסטיבלים ואירועים באילת, וכבר משכו אליהם מבקרים רבים, מהארץ והעולם. הכניסה לכל האירועים חינם. אל תשכחו להביא כסף קטן ולהניח בכובעי המשתתפים בפסטיבל. פרגון אף פעם לא מזיק.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש