אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 26/2/2020 09:51 ● ערב ערב 2956
גם השבוע נמצא כוכב העשייה - מארס בבית מערכות היחסים החברתיות שלכם ויישאר שם למשך החודש הקרוב ולכן זה עדיין הזמן שלכם להמשיך לקדם את מעמדכם בחברה.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

טלה

 

למרות שכוכב וונוס שמביא יחסים למצב של נועם ואוירה טובה נמצא במזל שלכם, הרי שיש לכם רצון לבדוק מערכות אלה עד אשר תהיו בטוחים שאתם נמצאים בזמן הנכון ובמקום הנכון בהיבטים הללו. אתם נמצאים כחודש לפני יום ההולדת שלכם והאנרגיות שלכם הינן כאלה שאתם חשים צורך להתבודד מעט ולשמור את דעותיכם לעצמכם.

 

 שור

 

אלה מכם שנולדו בשליש הראשון של המזל כבר חווים תקופה ארוכה של שינויים ומהפכים בחייכם ואכן אלה ימשיכו עד אשר תהיו שלמים עם עצמכם ועם עשייתכם. מבחינת יחסים בין אישיים מומלץ לכם לבדוק אם אתם נמצאים במקום שאתם מרוצים ממנו באמת, כי נראה שבתוך תוככם אתם חושבים / מדמיינים על נסיבות חיים אחרות.

 

תאומים

 

נושאי העבודה והקריירה ממשיכים לתפוס אצלכם תאוצה ואתם בטוחים שאתם יודעים מהו הכיוון הנכון לכם ומהי דרך החיים המתאימה לכם. נראה שהשינויים שאתם עושים מדי פעם מוסיפים לכם עניין , אך לא תמיד מצביעים על חשיבה ועשייה נכונה. זה הזמן לעצור מעט , גם בחסות נסיגת כוכב מרקורי הכוכב שלכם ולחשוב מהי הדרך הנכונה עבורכם להמשך. 

 

סרטן

 

כל מערכות היחסים שלכם עומדות למבחן ונראה שלאחרונה אין לכם חיים משל עצמכם, אלא אתם חייבים להיות מגויסים במלוא היכולת שלכם לעזור לאחרים ולבני המשפחה הקרובים לכם והזקוקים לכם. אתם עוברים שינויים משמעותיים בחייכם ונראה שהפעם אין לכם אפילו זמן לחשוב או להרגיש מה הדבר הנכון לכם לעשות. פרופורציה הוא שם המשחק.

 

אריה

 

נושאי עבודה הוא הדבר הדומיננטי ביותר עבורכם כיוון שאתם מרגישים שעכשיו אתם מספיק חזקים על מנת להראות את היכולות וההישגים שלכם על מנת להצליח בעיסוקכם. רובכם ניחנתם בכישורי עבודה , מסחר ועשייה ואכן נראה שהפעם כוכב השפע מצליח להעניק לכם את מקסימום היכולת על מנת להראות שאתם מצליחים ומוצלחים.

 

בתולה

 

הכוכב שלכם מרקורי נמצא בנסיגה בבית השותפויות והזוגיות שלכם ונראה שעובדה זו מתעוררת לחיים באופן מאוד משמעותי. אתם נבחנים עכשיו ביכולת שלכם להראות שאתם מצליחים בתוכניותיכם וגם מצפים שהקרובים לכם, כמו בני זוגכם יהיו שותפים לרעיון. חכו עד לסיום נסיגת הכוכב בחודש הבא, ורק אז תנסו להגיע להחלטות משמעותיות.

 

מאזניים

 

הכוכב וונוס שהוא גם הכוכב שלכם נמצא בבית הזוגיות שלכם ולכן אתם מרגישים עכשיו יותר מתמיד שאתם רצויים ונוכחותכם מאוד מקובלת ואהובה על הקרובים לכם, בין שאתם קרובים ובין שאתם רחוקים. זוהי תקופה טובה לקדם את העבודה שלכם ואת מטרותיכם הטובות על מנת להראות כמה שאתם לוקחים את נושא קידום העבודה בצורה רצינית.

 

עקרב

 

כל תפיסת העולם שלכם משתנה בתקופה האחרונה , כיוון שלפתע דרך אירועים שונים אתם מבינים שהחיים שלכם יכולים להיראות אחרת לגמרי אם רק תוכלו להתמודד עם השינויים שאתם צריכים לעשות ואשר נועדו למעשה לקדם אתכם לעתיד טוב יותר. יכולת היצירה שלכם פורחת ותחומים אלה יסבו לכם נחת. אל תחששו משינויים.

 

קשת

 

אתם המזל שממשיכים לעבור את אחת התקופות היותר קשות של חייכם אם כי גם המפרות ביותר, בגלל העובדה שסטורן הכוכב שמביא איתו קשיים נמצא אצלכם במקום המקושר עם כספים ומביא אתכם למחשבות והרהורים כיצד עליכם לפעול על מנת לא ליפול כלכלית . זה גם הזמן שלכם לנקות שאריות עבר מחייכם שחוסמות אתכם מלהתפתח כראוי. 

 

גדי

 

ארבעה כוכבים חזקים ומשמעותיים נמצאים במזל שלכם ולכן נראה שאתם עוברים תקופה מאוד בונה ואינטנסיבית. יש לכם יכולת להתמודד עם כל מה שעובר עליכם וגם לקחת אחריות בנושאים שאינם פשוטים כלל וכלל, אך דורשים אישיות חזקה ומגובשת כשלכם. נסו להיעזר בסביבה הטבעית שלכם כל פעם שקשה לכם יותר מהרגיל.

 

דלי

 

נראה שחייכם האישיים בתקופה האחרונה הינם כאלה שאתם צריכים להסתיר את תחושותיכם ותוכניותיכם. זה הזמן לפעול מאחורי הקלעים בכל פעם שאתם רוצים או חושבים שיש מקום לכך. דרככם מאוד ברורה לכם ובמידה ומישהו אחר מנסה לשים לכם רגל, חשוב מאוד שתילחמו בכל כוחכם ובכל האמצעים העומדים לרשותכם.

 

דגים

 

מבחינה אישית אתם נמצאים בתקופה הרבה יותר טובה ויש לכם יכולת לבטא את עצמכם. כוכב התקשורת שנמצא בנסיגה במזל שלכם בכל זאת נותן לכם את היכולת להתמודד ולהצליח במטרות שלכם. בסיום הנסיגה בחודש הבא ,תהיו הרבה יותר ברורים והחלטיים ביחס לעתיד שלכם. מבחינה כלכלית אתם בתקופה טובה יותר.  

 

  •  מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  •  התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש