Dynamics 365 – מנהלים את הלקוחות שלכם ביעילות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/2/2020 19:30 ● ערב ערב 2955
אחד הכלים החשובים ביותר של חברה לניהול נכון, הוא מערכת CRM. Dynamics 365 היא מערכת מסוג זה, שמטרתה לסייע לחברות ועסקים לייעל ולטייב את מערכת היחסים בינן ובין לקוחותיהם במטרה לשפר את שביעות רצון הלקוחות.
Dynamics 365 – מנהלים את הלקוחות שלכם ביעילות

המערכת מרכזת את המידע הדרוש לחברה אודות הלקוחת, כאשר בהתאם לכך מי שיעשה בה שימוש יהיו בעיקר אלו העומדים מול הלקוחות; מחלקות המכירות, תמיכת הלקוחות, השיווק ועוד – אלו מוציאים שיחות ללקוחות, מתאמים עסקות ופגישות, קולטים לקוחות חדשים ותלונות, ועוד. בנוסף אליהם יקבלו גם דרגים מסוימים בהנהלה גישה למערכת בכדי להפיק מידע הדרוש להם לשיפור תהליכי העבודה מול הלקוחות.

 

יתרונות Dynamics 365

 

כל חברה ועסק המעוניינים לבלוט בעולם העסקים, מבינים שללקוחות יש את ההשפעה הישירה על המוניטין או החיובי שירכשו לעצמם במהלך הדרך. Dynamics 365 הינה מערכת שמטרתה להפוך את מערכת היחסים של החברה עם הלקוחות לאישית יותר, אמינה ומבוססת יותר. אלו רק חלק מהדרכים בהן היא עושה זאת:

  • התאמת המערכת לבית העסק – המערכת תותאם בצורה מושלמת לצרכים, הדרישות והתהליכים המתקיימים בבית העסק כשהמטרה העליונה היא להשיג את המטרות העסקיות והיעדים שהעסק קבע לעצמו.
  • ענן – מערכת Dynamic 365 מבוססת על מחשוב ענן מתקדם במיוחד, כך שתוכלו להיות בטוחים שכל הנתונים והמידע שלכם שמורים היטב ובטוחים מגניבות ומפריצות. לכם רק נשאר להנות מתמיכה ותשתיות שוטפות, שדרוגים מתקדמים ועבודה בטוחה בראש שקט – לכם וללקוחות שלכם שיודעים שהמידע שלהם שמור תחת האבטחה הכבדה ביותר.
  • ומה עם האדמיניסטרציה? – לצד כל אלו, המערכת מבטיחה שתוכלו להמשיך לעבוד בצורה שוטפת ופשוטה, על ידי חיבור תהליכי העבודה הקיימים לתוכנות אופיס 365; קישורים לאאוטלוק, ייצוא וייבוא של נתונים לאקסל ליצירת דוחות, הוצאת מסמכים ל- WORD ועוד רבים. כך, נחסכת לכם עבודה כפולה רבה ו"העתק-הדבק" למינהם – לחיצת כפתור אחת והמערכת תבצע את המהלך שאתם צריכים.

 

אבל מה כל זה אומר?

 

שאלה נהדרת! Dynamic 365 הינה מערכת CRM. מהי מערכת crm – מדובר במערכת ממוחשבת, ידידותית למשתמש וחכמה מאוד שמטרתה לנהל את כל נושא הלקוחות והלידים בעסק. כפי שאתם ודאי יודעים (או תגלו בזמן הקרוב) ככל שעסק גדל, ניהול הצוותים, מעקב אחר לקוחות ומשיכת לידים חדשים הופכים למשימות לא פשוטות שקשה מאוד לשלוט עליהם ועל הפרטים הקטנים שהם דורשים. לפעמים, הדבר יוצר כאוס ובעלי העסקים מתקשים לשים את האצבע על התקלות הקטנות שמפילות את המגדל הענק שבנו.

המערכת מאגדת בתוכה את כל המידע והנתונים הרלוונטיים והעדכניים ביותר הקשורים לעסק, כך שהבעלים יוכלו לקבל תמונה שקופה וברורה של כל מה שקורה בעסק; פילוח נתונים, שיחות שבוצעו עם לקוחות, תהליכי הזמנות, ועוד. מתוך כל המידע יוכלו להפיק מסקנות וליצור תהליכים מתקדמים ויעילים יותר לשיפור השירות, התנאים והמוצרים.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש