זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● 4/3/2020 12:17 ● מה נשמע 642
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה - 5-11.03.20
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה


הזודיאק מלמד על תמיכה עצומה שהינכם מגישים לבני הזוג. בזכות כך הקלפים מבטיחים תחום תעסוקה נוסף וחדש. טובת צרכי הבית והמשפחה מתריעים הקלפים עלולה לשבש את מרבית תוכניותכם. חולשה פיזית מלווה את תחילת השבוע ומוטב לגשת להיבדק אם זה מלווה בחום.

 

שור


התמונה בחייכם מתבהרת ואתם באופן פרקטי, כיאה לשוורים, פונים לפתרונות ומסירים את עול אי הבהירות. הקלפים מלמדים על שלב בו הצורך בשינוי בכל רמות החיים הינו גבוה ואתם שוקלים בכובד ראש את המשך הדרך. אם תתבוננו בדרך שעברתם תגלו שדרככם די סלולה גם לכיוון השינויים.

 

תאומים


אצל התאומים שבוע זה מאופיין בהתקהלות סביבכם. בני הזוג יתלוננו שאין להם די זמן בחברתכם, àúí מקבצים חברים ומפנקים באירוח עד שאתם נופלים מהרגליים. הקלפים מבקשים להזכיר לכם שאתם גדושים ברעיונות יצירתיים והכוח הנחוץ לסייע לכולם, אבל בל לכם לשכוח את המינון.

 

סרטן


שוב נראה כי שואבים אתכם למרכז הבמה המשפחתית ואף למרכז העניינים בעבודה. התחושה הנפלאה שאתם חווים בזמן שאתם דואגים לשפר את רווחת האחר מעניקה לכם את הכוח להמשיך ולתת כנר המפיץ מאורו. קלפי הסרטנים בהחלט מקסימים את כולם.

 

אריה


הצעות נישואין ומיסוד. הטארות בטוחים יותר מתמיד בנוגע לעתידכם הזוגי. הרבה שיחות נפש, חמימות, יצריות ומין. התקשורת בשיאה וזהו זמן מתאים ללבן דברים גם בתחום העבודה ששם יתכנו חילופי דברים לא נעימים. צפויים גם טרדות בתחום הכספי והתמודדות רגשית בעניין בריאותו של אדם קרוב.

 

בתולה


מזג האוויר גורם לכם לרצות להיות בבית להזמין ולפגוש חברים אפילו בספונטניות לא אופיינית. התחום הכלכלי מתברר כמפתיע לטובה ואתם יכולים להרשות לעצמכם פינוק יקר כמו עיסוי או ספא. הרשו לעצמכם ממליצים הקלפים.


מאזניים


המוטיב המוביל אצל המאזניים מרמז על הצורך לפרוץ מסגרות או מוסכמות ולעשות פעולות יוצאות דופן. הקלפים מלמדים כי ישנה אנרגיה בהירה וטובה לקראת כל מה שמאפיין טיפולי גוף נפש. מסע קניות ונסיעה תתברר כחיונית ומפנקת.

 

עקרב


מגמת החיזור, המין והאהבה עדיין במקום הראשון בתוך ליבכם, אך הקלפים מזהירים מפני אנרגיה בדעיכה עקב דברים פעוטים שלא מסתדרים במהירות לה ציפיתם. סבלנות, הכל יסתדר לשביעות רצונכם לקראת סוף השבוע. שיחה גלויה על הספקות שיש לכם תפתור ימים של תנודות במצב הרוח.

 

קשת


אי הבנות ותחושת קורבן והקרבה מאפיינים את הימים ובעיקר את הלילות של הקשתים שבדרך כלל זורמים ולא מתעכבים. הקלפים מלמדים שכדאי להניח לאי בהירות לחלוף, כי אז תגלו שהפתרונות נמצאים כבר כאן ובהישג יד. בגמישות הרוחנית גלומה העוצמה ולא בהתבצרות עיקשת. נסו לשלוט במחשבה ואל תתנו למחשבות שלכם לשלוט בכם. 

 

גדי


אתם משתדלים לחגוג את האנרגיות שבכם אך בעיה משפחתית מטרידה את מנוחתכם ואתם בוחרים באופן חריג לשבת על הגדר ולקוות שהדברים יסתדרו מאליהם. הקלפים מבקשים להזכיר לכם שיציבות מושתתת על רשת ביטחון שהמשפחה מעניקה. 

 

דלי


מדובר בשבוע נפלא, מאופיין ברומנטיקה וגילויי רגש. הזדמנות טובה לרכישה או מכירה של בית או החלפה של כלי רכב. הצעות נישואין, והריון .הקלפים ממליצים לשמר את האנרגיה הטובה במסגרת הביתית. רגשנות נוסטלגית תביא אף אורחים מהעבר הרחוק .

 

דגים


אתם מאוד בתדר של עצמכם וישנה התרפקות בכל הקשור לבית, ילדים הורים וחברים כמשפחה. קלפים המורים שאתם כנראה בשלב של שיפוצים בבית שלכם, הפיסי הרוחני והמנטאלי. ונהנים להתחבר לעצמי. קלפי הטארוט מצביעים לעבר הפאן הרוחני שבכם.
 


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש