צביעת דירה לפסח: במבצע הכל כלול במחיר הזול ביותר חברת CARE4HOME

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 5/3/2020 09:17 ● ערב ערב 2956
מעוניינים להכין את הדירה לפסח? לא רוצים לחכות לרגע האחרון? כדאי שתכירו את חברת CARE4HOME המספקת את שירותי צביעת הדירה האיכותיים והמקצועיים ביותר בשוק
צביעת דירה לפסח: במבצע הכל כלול במחיר הזול ביותר חברת CARE4HOME

החברה פועלת בפריסה ארצית, מעסיקה את אנשי המקצוע המיומנים והמנוסים ביותר וכמובן מספקת אחריות מלאה לתוצאה הסופית. החדשות הטובות הן, שמחיר צביעת דירה לפסח זהה למחיר ביום רגיל, היות והחברה דוגלת בערכי אמינות ולכן אינה נוטה להעלות או להוריד מחירים כתלות ברמת הביקוש. לקוחות החברה יכולים ליהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד, לכל אורך השנה, תוך כדי שמירה על שקיפות מלאה והימנעות מהפתעות לא צפויות במהלך הדרך.

 

 

מחירון מבצע לצביעת דירה לפסח – מחירים אטרקטיביים שכדאי להכיר!

 

חברת CARE4HOME מאמינה במחירים נוחים לכל כיס, על מנת לאפשר לכל אחד לרענן את הדירה שלו לקראת חג הפסח. חשוב לציין, כי לעומת חברות אחרות המציעות לא פעם מחירים זולים ומפתים במיוחד, ולאחר מכן מתגלה כי המחיר אינו כולל חומרים, ניקיון וכדומה, חברת CARE4HOME מספקת מחיר "הכול כלול". הכוונה היא שהלקוח מקבל מחיר המסוכם מראש, בהתאם לגודל הדירה ולצורך לצבוע תקרות, להוסיף גוונים או לצבוע בדירה מאוכלסת. המחיר כולל בתוכו את מחיר העבודה, החומרים, התיקונים שיש לבצע בקירות הבית, ריסוס במתנה וכמובן ניקיון יסודי של הדירה בסיום העבודה.

  • מחיר צביעת דירת 2 חדרים – 999 ₪.
  • מחיר צביעת דירת 3 חדרים – 1119 ₪.
    תוספת דירה מאוכלסת- 300 ₪. תוספת צביעת תקרה- 350 ₪. תוספת גוון- 100 ₪.
  • מחיר צביעת דירת 4 חדרים – 1499 ₪.
    תוספת דירה מאוכלסת- 400 ₪. תוספת צביעת תקרה- 400 ₪. תוספת גוון- 100 ₪.
  • מחיר צביעת דירת 5 חדרים – 1699 ₪.
    תוספת דירה מאוכלסת- 500 ₪. תוספת צביעת תקרה- 500 ₪. תוספת גוון- 100 ₪.

 

מחירי צביעת דירה לפסח – נקודות חשובות שכדאי לדעת

 

חברת CARE4HOME מספקת את המחירים האטרקטיביים ביותר בשוק, אך חשוב להדגיש כי המחירים אינם באים על חשבון האיכות או המקצועיות של העבודה. החברה מקפידה להשתמש בצבעים אקריליים של חברת טמבור, על מנת להבטיח ללקוחותיה את הצבע האיכותי והאמין ביותר בשוק. מדובר על צבעים שמחזיקים מעמד לאורך זמן, אינם מתקלפים ומותאמים באופן מושלם למזג האוויר בארץ. מעבר לכך, החברה מקפידה לבצע תיקונים שונים בקירות הבית, על מנת לטפל בכתמי רטיבות, צבע מתקלף וכדומה. בצורה כזו, ניתן להבטיח מריחת צבע אחידה ואסתטית יותר, שתורמת לאיכות העבודה ולאווירה הכללית בבית. התשלום עבור העבודה נעשה רק בסיומה, כאשר הלקוח הביע את שביעות הרצון שלו מהתוצאה הסופית. במידת הצורך, אנשי המקצוע יבצעו תיקונים שונים במקום, כדי להבטיח כי כל לקוח יצא בתחושה של שביעות רצון מלאה.

 

מדוע כדאי לעבוד עם חברת CARE4HOME?

 

כאמור, מדובר על חברה אמינה, מקצועית ואיכותית, המוכנה להשקיע בכל לקוח ולספק שירות אדיב ומקצועי בכל חלקי הארץ. החברה מספקת אחריות מלאה על העבודה, כך שבכל בעיה תמיד יש לכם כתובת שניתן לפנות אליה. מעבר לכך, החברה מקפידה על ביצוע מהיר ויעיל של העבודה, עמידה בלוח זמנים שנקבע מראש, ביצוע של צביעות דחופות מהיום למחר ועמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. לקבלת ייעוץ ופרטים נוספים, אל תהססו ליצור קשר!


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש