ילדי אילת שרו באהבה לאילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 11/3/2020 19:03 ● מה נשמע 643
2,400 ילדי אילת מכיתות ד'-ו' שרו ביחד כמקהלה אחת, לעיר אילת החוגגת 71 שנים לשחרורה ● מסלול ההמראה של שדה התעופה הישן היה להם הבמה ● גם השנה היתה זו חגיגה עברית במלוא הדרה, שהוענקה באהבה לאילת
ילדי אילת שרו באהבה לאילת
רק תנו להם לשיר. ילדי אילת בפעולה

פרויקט 'בוקר הזמר' הייחודי לאילת, שהתקיים בעיר בשבוע שעבר זו השנה ה – 12, הפך למפעל ייחודי שכולו שירה ורון במסגרתו לומדים ילדי אילת שירת רבים ומעשירים את מאגר השירים הישראלים שהם מכירים, כחלק מעידוד לשירה בצוותא והכרת הזמר העברי. בכל שנה נבחר נושא מרכזי או יוצר ונבחרים כ- 20 שירים פרי יצירתו אותם לומדים הילדים לשיר, בהנחיית המורות למוסיקה בבתי הספר. בשנים עברו שרו התלמידים משירי נעמי שמר, שירי הלהקות הצבאיות כתפילה לשחרורו של גלעד שליט, "שירים שעשו עליה", משיריו של היוצר חתן פרס ישראל - אהוד מנור ז"ל, שיריו של יהורם גאון שאף כיבד בנוכחותו ושר את שיריו ביחד עם הילדים, שירי אהבה לארץ ישראל על רקע מבצע "צוק איתן", שיריו של עוזי חיטמן ז"ל, שירי הזמר הים תיכוני, שירי ארץ ישראל לחגיגות 70 למדינה, שירי אהבה לעיר אילת שציינה בשנה שעברה 70 שנים לשחרורה והשנה, שרו התלמידים משיריו של יורם טהר לב, שירים שהולחנו ובוצעו על ידי טובי היוצרים והמבצעים. גם השנה ליווה את התלמידים הרכב מוסיקלי: אודי טרן - המנהל המוסיקלי של בוקר זמר ועל הקלידים, אמיר חיים, וענבל בן חיים על השירה, יואב מזרחי על גיטרה בס, יוני גרבובסקי על גיטרה חשמלית, דובי חורש על התופים, יורי פשצ'וק- על החצוצרה. וצוות המורים למוסיקה שלימדו את התלמידים בחודשים האחרונים, שירת רבים: טלי בר, אירנה פשצ'וק, עינת לוי, אופיר ברקוביץ. את האירוע הפיקו גם השנה מטעם אגף החינוך במינהל שח"ק, מירלה הראל ומירב אפק. 

הפעם הפך מסלול ההמראה של שדה התעופה הישן למקום בו התקיימה שירת הרבים. 
ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי, שיזם את בוקר הזמר והפך אותו לאחד המפעלים החשובים במערכת החינוך באילת אמר: "בוקר הזמר הפך למציאות קסומה ומרגשת, באמצעותו אנו מנחילים לילדינו בחיבוק גדול בחיבוק גדול את האהבה לשירה העברית המבטאת את יופייה של ארצנו, את נופיה, תרבותה ואנשיה. שירים יפים שליוו את פס הקול של העם, הארץ והמדינה". 


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש