4 סיבות לעבור טיפול הסרת שיער בלייזר רק במרכז טיפולים מוסמך

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 16/3/2020 08:26 ● ערב ערב 2958
לא הייתם נותנים לחשמלאי שאינו מיומן לטפל בחיבורי החשמל בביתכם, נכון? אז למה שתקבלו טיפול הסרת שיער בלייזר ממטפל שאינו מוסמך וחסר הכשרה רשמית? כשאתם הולכים אל המומחים, אתם מגנים על בטיחות עורכם ובנוסף נהנים מהתוצאות המדהימות שהטיפול יכול להעניק.
4 סיבות לעבור טיפול הסרת שיער בלייזר רק במרכז טיפולים מוסמך

נכון. קל למצוא מקום שמציע טיפולי הסרת שיער בלייזר, אבל לא בטוח שהאנשים שמבצעים את הטיפולים יהיו מוסמכים או מורשים.

האמת היא שלא כל קוסמטיקאית יכולה להפוך לבעלת מרכז טיפולים פלסטיים, וזו הסיבה שחשוב להקפיד לקבל את הטיפולים רק במרכז טיפולים שפועל תחת רישיון משרד הבריאות, ולוודא שלמטפלים המועסקים במקום יש את רמת ההכשרה הנדרשת.

אז הנה שלושת הסיבות העיקריות לכך שאתם רוצים לקבל טיפול הסרת שיער בלייזר רק במרכז מורשה ומוסמך לביצוע טיפולים קוסמטיים.

 

1. מטפלים מוסמכים יודעים מה אתם צריכים

 

למטפלים עם הבנה, ידע ובקיאות על האופן שבו זקיקי השיער מגיבים ללייזר, מה שאומר שהם יכולים לספק המלצות על הטיפולים הטובים ביותר שיתאימו לצרכים שלכם. מרכז רפואי שמתמחה בהליכים קוסמטיים ופלסטיים, עם מוניטין מקדם בתחום, יציע גם ייעוץ ראשוני, במהלכו תתבצע הערכת סוג העור והשיער שלכם, ותורכב תוכנית טיפולים מפורטת.

מטפלים מקצועיים יסבירו לכם למה לצפות, כמה הטיפול יעלה, וינחו אתכם לגבי הצעדים בהם עליכם לנקוט לפני ואחרי מפגשי טיפולי הסרת שיער בלייזר.

 

2. לייזרים הם מכשירים רפואיים, להבדיל משעווה חובבנית

 

לייזרים רפואיים הם מכשירים שיש להשתמש בהם בזהירות, והם אינם מאפשרים ביצוע טעויות מרושלות כמו פציעות גילוח או כוויות שעווה, ומפעילים בלתי מוסמכים עלולים לגרום לנזקים קשים לעור.

מטפלים מיומנים כראוי יכוונו את הגדרות הלייזר לפי גוון העור וסוג השיער שלכם, ויש להם את כל הידע המקצועי הרלוונטי על מנת לוודא שהם מבצעים טיפול הסרת שיער בלייזר בטוח ויעיל. במרכז טיפולים פלסטיים, כל מטפל עובר הכשרה מקיפה לשימוש בטוח במכשיר לייזר, ומשלים כמות מסוימת של שעות אימונים לפני שהוא מורשה לעבוד ללא פיקוח.

 

3. מטפלים מקצועיים ומוסמכים יודעים להפוך את חוויית טיפולי הסרת שיער בלייזר לנוחה יותר

 

בעוד שרוב האנשים מגיבים היטב לטיפולי הסרת שיער בלייזר, יש אנשים שחווים אי נוחות קלה. מטפלים מוסמכים יודעים להתאים נכון את הלייזר על מנת לספק הקלה במהלך הטיפול, ועדיין לספק תוצאות מרשימות.

 

4. לא כל איש מקצוע שנשבע שהוא אלוף בתחומו, אכן מוסמך לבצע טיפולים בטוחים

 

לאנשי מקצוע רבים, שטוענים שהם מוסמכים בביצוע טיפולי הסרת שיער בלייזר, אין רקע בתחום הקוסמטיקה.

רישיון לביצוע טיפולים קוסמטיים ופלסטיים מלמד את הכימיה של השיער והאופן שבו הוא צומח, כמו גם את האופן בו יש להפעיל מכשירי לייזר בזהירות, ואיזו גישת טיפול תהיה הטובה ביותר להשגת התוצאות האופטימליות.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש