גיבוש לקבוצות: מדריך אולטימטיבי לפעילויות גיבוש לצוותים שאינם מצליחים לתפקד ביחד

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 16/3/2020 08:27 ● ערב ערב 2958
צוות שעובד טוב יחד הוא צוות יעיל, פרודוקטיבי ומצליח יותר, שלא לדבר על אווירת עבודה של שמחה והנאה. אבל גיבוש לקבוצות יכול להיות משימה מורכבת, במיוחד כאשר פעילויות טיפוסיות שמיועדות לגיבוש צוותים נוטות לגרום להתפתחויות שונות בקרב חברי הצוות, לאו דווקא בכיוון שתכננתם.
גיבוש לקבוצות: מדריך אולטימטיבי לפעילויות גיבוש לצוותים שאינם מצליחים לתפקד ביחד

בין אם התקבלתם לעבוד על כמה יוזמות גיבוש לקבוצות או שאתם חושבים שהצוות שלכם פשוט צריך להיפגש ולעשות משהו כיפי, פעילויות גיבוש צוותים במקום העבודה הן השיטה להשגת המטרה. רמז למנהלים: גם אתם יכולים ליהנות.

 

קחו דוגמא מארז טל, למשל

 

הנה לכם איש מקצוע מהשורה הראשונה, שיודע לארגן כל רעיון ולהפוך אותו למנצח. אז נכון, העבודה שלו היא טלוויזיה, אבל אם תסקרו את ההיסטוריה המקצועית שלו, תראו אדם שתמיד, אבל תמיד, מצליח להדביק אליו אנשים שלא שמגיעים מעולמות אחרים לגמרי.

שלא לומר מנוגדים לחלוטין. אז כשיש לכם בראש את הדוגמא של המנחה הכי מבוקש ומצליח בארץ, אתם יכולים לחשוב על כמה רעיונות של גיבוש לקבוצות, שהן לגמרי מחוץ לקופסא. כלומר, תשכחו ממרוצים שבהם מי שרץ הכי מהר מקבל פרס, ותשכחו גם מתחרות אכילת נקניקיות. שום תאגיד לא יעמוד בזה.

 

תחשבו מקורי ובחרו פעילויות גיבוש לקבוצות שמתאימות לצוות המשרד שלכם

 

כל דבר, החל מפעילויות קטנות של גיבוש לצוותים ועד לתרגילי פתרון בעיות, הנה המדריך האולטימטיבי של פעילויות מהנות לגיבוש צוותים, עבור מקום העבודה שלכם, שיגרמו לצחוקים וילמדו את העובדים שלכם להתחבר ביניהם לבין עצמם, וביניהם לבינכם, ההנהלה המעונבת והרצינית.

 

חדר בריחה משלכם, עם זומבי רעב

 

אספו את הצוות לחדר ישיבות או חלל ריק אחר ונעלו את הדלת. לפני המשחק, בחרו חבר צוות אחד שישחק בזומבי – עיניים מתות, זרועות מושטות, ומלמולים מפחידים. כל הסיפור. הזומבי המתנדב יהיה קשור לחבל בפינת החדר, עם מטר מרווח. ברגע שאתם מתחילים את התרגיל הזה של גיבוש לקבוצות, כל חמש דקות הזומבי הרעב מצליח לשחרר לעצמו קצת חבל.

בתוך פרק זמן קצר, הזומבי יוכל להגיע לחברי הצוות, שיצטרכו לפתור סדרת חידות או רמזים על מנת למצוא את המפתח הנסתר אשר יפתח את הדלת ויאפשר להם לברוח לפני שיהיה מאוחר מדי.

 

ראיתם פעם את אחד מקרבות הליפסינק הפופולריים?

 

אתם יכולים להרחיב את הרעיון לקרב מלא של כריות אוויר. מחלקים את הקבוצה שלכם לצוותים של שלושה עד ארבעה אנשים ונותנים להם להחליט מי יהיו הזמרים, הגיטריסטים, המתופפים, או כל אחד אחר בלהקה.

תנו להם קצת זמן לבחור, להתאמן ולבצע גרסה מסונכרנת עם שפתיים של כל שיר שמתאים לאווירת המשרד, שהם אוהבים אם יש להם מספיק זמן, ואתם מודיעים לכם מראש, צוותים יכולים להתחפש או להביא אביזרים.

לאחר ההופעות במסגרת פעילות גיבוש לקבוצות בסגנון כל כך מהנה, הקבוצות יכולות להצביע על הזוכה, עם האזהרה שאף אחד אינו יכול להצביע ללהקה שלו. לחלופין, תנו למחלקה השכנה ליהנות והזמינו אותה לבחור את המנצח.

 


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש