הסרת צלקות בלייזר - במרכזי האסתטיקה המובילים בפריסה ארצית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 16/3/2020 09:08 ● ערב ערב 2958
אנשים רבים סובלים מצלקות כתוצאה מתאונות, כוויות, ניתוחים לא מוצלחים, סימני מתיחה וצלקות אקנה. חשוב לדעת כי אין שום צורך להשלים עם המצב, היות והיום ניתן להיפטר מצלקות אחת ולתמיד, בזכות טיפול לייזר חדשני ואפקטיבי
הסרת צלקות בלייזר - במרכזי האסתטיקה המובילים בפריסה ארצית

מרפאות דוקטור חן הנמצאות בפריסה ארצית, מאפשרות לכל אחד ליהנות מעור חלק ואסתטי, ללא שום זכר לצלקות המעיקות. הטיפול אינו פולשני, אינו כואב ומספק תוצאות מדהימות תוך זמן קצר בלבד. הטיפול מותאם באופן אישי לכל מטופל, בהתאם לסוג הצלקת שלו, העומק שלה והגודל שלה. כמות הטיפולים תלויה במורכבות של הצלקת, כאשר צלקות קלות עד בינוניות דורשות לרוב בין 3 – 4 טיפולים בלבד, לעומת צלקות חמורות יותר המצריכות עד 7 טיפולים.
טכנולוגיות הלייזר המתקדמות שנמצאות במרכזיים האסתטיים המתקדמים של אתר דוקטור חן מאפשרים הסרת צלקות בלייזר ע"י צריבה בלייזר שמעודדת יצור תאי קולגן חדשים שמחדשים את העור ואת אזור הצלקת ובכך מטשטשים את הצלקת ברמה הגבוהה ביותר.

 

 

הסרת צלקות בלייזר – פרטים טכניים אודות הטיפול

 

מדובר על טיפול נקודתי מבוקר ומדויק, הפוגע באופן ספציפי ברקמה הצלקתית. הטיפול אינו כואב, אינו מצריך הרדמה ואינו כולל תופעות לוואי או זמן החלמה, ולכן ניתן לחזור לשגרה מיד בסיום הטיפול. במהלך הטיפול קרן הלייזר מסירה את שכבת העור העליונה של הצלקת ומעודדת יצירה של תאי עור חדשים ובריאים יותר. כמו כן, קרן הלייזר מעודדת ייצור של קולגן, הדרוש ליצירת עור בריא ואחיד. למעשה הטיפול נשען על מנגנון ההחלמה הטבעי של הגוף, כך שלאחר הטיפול תאי העור הישנים מתקלפים ומפנים מקום לתאי עור בריאים, המטשטשים את אזור הצלקת. הטיפול מונע את תחושת הגירוד הקיימת בחלק מהצלקות ומעניק לאזור מראה אחיד וחלק יותר.

 

הסרת צלקות בלייזר במרפאות דוקטור חן

 

מרפאות דוקטור חן משתמשות במכשור הלייזר החדיש ביותר- פוטונה 4D. המכשיר פועל על שכבות העור האמצעיות, במטרה להגביר את ייצור תאי הקולגן ולאפשר את תהליך ההחלמה הטבעי של הגוף. בסיום הטיפול הצלקת נראית חלקה ואחידה יותר, דבר שמסייע לה להשתלב עם העור מסביב. הטיפול אינו כואב, בזכות ידית הקירור המיוחדת, אשר מבטלת את תחושת אי הנוחות שיכולה להופיע במהלך הטיפול. ניתן לבצע את הטיפול בכל חלקי הגוף, ללא קשר לגוון העור. בסיום הטיפול הצלקת תהיה חלקה יותר, פחות בולטת ומשתלבת היטב עם העור מסביב. הטיפול משפר את צפיפות העור, מקטין את עומק הצלקת ומשפר את המראה הכללי שלה. הטיפול מתאים לצלקות אקנה, כוויות, צלקות מניתוחים או מטראומות שונות.

 

מדוע כדאי לעבור טיפול הסרת צלקות בלייזר?

 

  • הטיפול מאפשר לצמצם את גודל הצלקת ב- 80%.
  • הטיפול אינו כואב, אינו כולל תופעות לוואי ובעל תוצאות מהירות הנראות לעין תוך טיפולים בודדים בלבד.
  • ניתן להתאים את עוצמת קרן הלייזר לסוג של צלקת המטופל, לעומק ולגודל שלה, על מנת להבטיח את התוצאה האיכותית ביותר.
  • הטיפול מעודד יצירה של תאי עור חדשים ותאי קולגן, אשר פועלים באופן טבעי לצורך טשטוש הצלקת וליצירת מראה עור אחיד וחלק יותר.
  • הטיפול אינו מצריך אשפוז, הרדמה או זמן החלמה ארוך. ניתן לחזור לשגרת החיים מיד בסיום הטיפול.

מרפאות דוקטור חן יכולות לסייע לכל אחד להיפטר מצלקות הפוגמות במראה האסתטי והאחיד של העור. המרפאות נמצאות בפריסה ארצית, כך שכל אחד יכול לקבוע טיפול בקרבת הבית שלו. לתיאום פגישת ייעוץ ולקבלת פרטים נוספים, צרו קשר עוד היום!


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש