תחזיות בצל הקורונה - אמור

מאת: אביבה דקל ● 18/3/2020 13:39 ● ערב ערב 2959
כמה? למה? עד מתי ומה יהיה הלאה? פנינו לאנשי המקצוע שיחזו לנו - הקורונה לאן?
תחזיות בצל הקורונה - אמור

 

חיסון- באמצע אפריל


מי? אמור - מדיום מתקשרת, יועצת ומכווינה. תקשור בטארוט וקלפי תהילים, הסרות של עין הרע, קבלת קמעות וקירוב לבבות והחזרת אהבה מהקבלה.
אמור קמפר הגיעה מירושלים לאילת בגיל 17 והיא כאן עד היום למעט הפסקה של שנתיים  בהן חזרה לירושלים לסעוד את סבתה שחלתה.  
"התקנות המגבילות שהחילו עלינו מהיום תוקלנה מאד תוך 14 יום", חוזה אמור, "ולא בגלל המחלה כי אם בשל הבעיות הקשות שתיווצרנה במשק. בשבוע הקרוב תהיה עליה חריפה של חולי קורונה בארץ. מספר החולים עלול להגיע ל-900 בשבוע הקרוב ואולי גם לאלף. מה שאני רואה הוא שעד אמצע אפריל 15-20 לחודש כבר יהיה חיסון שבפיתוחו יהיו מעורבים ישראלים, וישראל תהיה בין הראשונות שתחסן את האוכלוסייה. זה יהיה ניסיוני בהתחלה, אבל יצליח לרפא את המחלה גם בישראל וגם במדינות אחרות. יש מדינות כמו סין או איטליה שרק ביולי תסיימנה לחסן את האוכלוסייה בשל ריבוי החולים, אבל עד סוף השנה תעלם הקורונה לגמרי".

והידע הזה מאין?
"מסר זה הועבר אלי בתיקשור אתמול ועכשיו אני מחזקת אותו על ידי קריאה בטארוט בעודי מדברת אתך".

מתי התחילו אצלך חזיונות וחלומות?
"בפעם הראשונה שזה קרה הייתי בת חמש וחצי או שש. חלמתי שסבתא שלי אומרת לי שמחר לא אוכל פיצה ב'סברו' כי אם אוכל גלידה", היא מספרת בחיוך, "וראיתי בחלומי את המפגעת נכנסת ל'סברו', מזמינה פיצה ומתפוצצת. למחרת היה הפיגוע. חזרתי מבית הספר וכשנכנסתי הביתה ראיתי בטלוויזיה את מה שראיתי בחלום. מאז אותו יום ועד שמלאו לי ארבע עשרה חלמתי חלומות נוראים שקשורים במוות ובפיגועים. זמן מה אחרי שחלמתי אותם הם קרו. בגיל ארבע עשרה הלכתי לרב בירושלים וביקשתי שיעזור לי להפסיק לחלום, אחרי הביקור אצלו, עד גיל 17 לא חלמתי חלומות זוועה. בגיל 17 נהרג בן זוגי שאהבתי בתאונת דרכים ואז ביקשתי את היכולת לתקשר אתו. הרגשתי שהמוות שלו לא היה צריך לקרות. סבתא שלי עזרה לי לפתוח מחדש את הדלת הזו ואחר זמן מה שוב חזר אלי הכוח לתקשר".


מאין הגיעו הכוחות האלה?
"גדלתי אצל סבתא שהיתה צוענייה, קוראת בקפה ובקלפים. גדלתי לתוך זה".

והיום?
"אני בת 26, נשואה, אם לילד בן שלוש וחצי ותינוקת בת שנה ואני עדיין מתקשרת וקוראת בקלפים ועוזרת לנשים להיכנס להיריון. יש לי הצלחות רבות אצל מעוכבות הריון. חלק מהדברים שעשיתי אפשר לקרוא בדף הפייסבוק שלי "קבוצת המסרים של אמור".

מה השאלות הקבועות?
"האם בעלי בוגד בי? מתי אכנס להיריון? האם לקנות בית? האם למכור את הבית? האם אצליח העצמאית? - כל אחת במצוקה שלה".

רק נשים פונות?
"לגמרי לא. יש בערך 60% נשים ו- 40% גברים".


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש