תחזיות בצל הקורונה - הלורד אריסטו

מאת: אביבה דקל ● 18/3/2020 13:41 ● ערב ערב 2959
כמה? למה? עד מתי ומה יהיה הלאה? פנינו לאנשי המקצוע שיחזו לנו - הקורונה לאן?
תחזיות בצל הקורונה - הלורד אריסטו


זמן לשנות דרכנו


מי? טובי גבע זרקה - באה מאהבה
טובי בת 60 פלוס, מרצה ויועצת בנומרולוגיה קבלית. הגיעה לאילת לפני שש עשרה שנה בעקבות  בעלה השני מאיר זיו זרקה ומאז היא כאן.

מהי נומרולוגיה קבלית?
"נומרולוגיה קבלית היא תורת המספרים על פי תורת הקבלה המבוססת על פי מפת עץ החיים לפי תורת הקבלה, שבה יש את עשרת הספירות – עשרה מקורות אנרגיה בחיים שלנו – המשקפות את כל התכונות והבעיות של האדם והכי חשוב איך לעזור לו (יש תשובות ועצות). בין היתר אני מרצה גם על מימוש חלומות, על טיפים לחיים טובים יותר ומאמנת בNLP . אני מבקשת להדגיש  שאני לא מגדת עתידות , אני רק משקפת את היעוד והאנרגיה שבכל שנה ושנה בחיים.  במפה של כל אדם אפשר לראות ניתוקים או חסימות במפה שלהם שמאפיינים את הקושי שהם סובלים ממנו ואני מדריכה ומלווה  כל אחד איך לחבר ולהתגבר בהדרגה בחייהם על הקשיים המאוד מסוימים שבאו לחייהם. לבקשתכם עשיתי בדיקות בקשר למדינת ישראל ובקשר לאילת".

מה גילית בבדיקות?
"ראשית, בקשר למדינת ישראל- השנה היא שנת תיקון למדינה – שנה לא קלה או אולי מן הראוי לומר קשה. תהיה תחושת קיבעון, הרגשה שלא מתקדמים - תקועים, שנה של המון ביקורת, אבל בעזרת ה' מאמצע מאי 2021 תתחיל שנה יותר קלה שנה שטוב יהיה לעשות בה שינויים במדינה. בהדרגה נוכל לחוש שהיא שנה קלה מקודמתה".

והקורונה?
"קורונה בגימטריה = 367, שזה שווה לגימטרייה של  "ה' ימלוך לעולם ועד". מה שאומר שמדובר באמונה. אנחנו צריכים לחיות באמונה בה'. ככל שנסמוך על ה' -כך לא נפגע. לשחרר את חיי התענוגות וההתהוללות. הכל לשם לראווה ותחרות, לשון לא נקייה, לשון הרע. זה מסר מאוד חשוב שקיבלנו – לחזק את האמונה בה'. כבר התבקשנו בתורה ליטול ידיים לפני ארוחה ואחרי שירותים, והנה עכשיו הוראות השמירה מפני המחלה מבקשות זאת מאתנו. ספר התורה הוא ספר ההוראות שמדריך אותנו איך לחיות נכון: אמונה, נטילת ידיים, איסור נגיעה, לברך ולהודות כל הזמן על מה שיש לנו, כי כשאדם רואה ומברך ורואה כמה יש לו בחיים  ולא עסוק במה שאין לו, הוא מתגבר על הדיכאונות וזוכה להתרוממות הנפש. לחיות בשמחה, צניעות. בישראל רק מעטים נפגעו ודעתי האישית היא שהקורונה הגיעה כדי לפגוע באויבים שלנו ולא בנו, לפגוע באנטישמים, באיראנים,  ולבלום את ההשתלטות של סין על העולם - שהפכה להיות מעצמה גדולה ומפחידה, ולהגביר את האמונה בעם ישראל. אני לא יודעת מתי תחלוף הקורונה ואיך זה יקרה. אני לא מגדת עתידות, אבל היא תחלוף. אנחנו מקבלים כל הזמן אזהרות  -  אבולה, סארס, איידס, - כל אלה הן אזהרות שעלינו להתגבר על עצמנו, לשנות את אורחות החיים שלנו, להיות טובים יותר, להאמין ב  ה'  וללכת בדרכיו".

ומה על אילת?
"אילת נמצאת באותו עיתוי כמו מדינת ישראל – כשטוב לישראל, טוב לעיר אילת ולהפך. גם אילת נמצאת בשנת התיקון שלה שהיא שנה מאוד לא קלה – שנה שבה הכל תקוע,  מסובך, מקובע ולא פורץ ויש הרבה ביקורת. כל אדם וכל חברה בעיר צריכים לעשות חשבון נפש לעצמם, להסתכל מה לא עשו טוב, ובינתיים לגבש מה צריך לשנות, ובשנת 2021 לעשות את השינויים.  בעזרת ה', בהדרגה ולאט לאט נכנסת  העיר לשנת השינויים הקלה יותר. 2021 תהיה שנה יותר קלה לעיר – שנה של שינויים לטובה, שינוים שישפרו את העיר ויקלו על התושבים".

ולסיום?
"בע"ה בשורות טובות לכל עם ישראל".


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש