מחשבים ניידים לסטודנטים

מאת: או-מד מדיקל ● 26/3/2020 10:26 ● ערב ערב 2959
כל סטודנט שמתחיל את לימודיו יודע כי אחד מהדברים הבסיסיים שהוא חייב שיהיה לו זה כמובן מחשב נייד. כיום מחשב נייד לסטודנטים זה דבר נפוץ, וחלק גדול מהם אפילו מגיע עם המחשבים הללו למוסדות הלימוד. כך שכל סטודנט חייב להחזיק באחד כזה, כך הוא יוכל לצלוח את הלימודים בצורה טובה ואפקטיבית יותר. מחשבים ניידים לסטודנטים זה דבר משמעותי, אך אנו ממליצים לכם לקרוא את המאמר הבא שיסייע לכם להבין בדיוק לאילו דגשים לשים לב בעת קבלת ההחלטות.
מחשבים ניידים לסטודנטים
צילום PIXABAY

הגודל כן קובע – לפחות במחשב נייד לסטודנטים

 

אחד מהאלמנטים החשובים ביותר שאתם צריכים לשים אליו לב זה הגודל של המחשב הנייד. הגודל גם ישפיע בצורה כזאת או אחרת על המשקל של המחשב, כך שאלו הם שני אלמנטים חשובים שיכולים לשנות את חוקי המשחק מבחינתכם. מבחינת הגודל – אתם צריכים למצוא את האיזון בין מחשב שהוא לא גדול מידיי כך שיהיה לכם קל לסחוב אותו, אך גם שלא יהיה קטן מידיי על מנת שתוכלו להשתמש בו בצורה נוחה.

לסטודנטים אנו ממליצים לרכוש מחשב נייד בגודל של 14 אינטש מכיוון שזה הגודל האידיאלי עבור סטודנטים. כך אתם בעצם מרוויחים את שני הדברים שחשובים לכם – מחשב שיהיה קל לתפעול מצד אחד, ומצד שני מחשב שלא יהיה כבד מידיי כך שתוכלו לסחוב אותו אתכם לכל מקום.

 

לסטודנטים יש תקציב מוגבל – אל תחרגו ממנו

 

מחשב נייד לסטודנטים  ברוב המקרים יהיו זול יותר מאשר מחשבים ניידים עבור משתמשים אחרים. הסיבה לכך היא שלמרבית הסטודנטים יש אילוצים כספיים כאלה ואחרים, כך שהם לא מאפשרים להם להוציא סכומי עתק על מחשבים ניידים.

החדשות הטובות עבור הסטודנטים זה שהם לא צריכים לוותר על איכות המחשב רק בגלל אילוצי תקציב. כיום תוכלו למצוא מחשבים ניידים לסטודנטים ברמה גבוהה, אך במחיר שכל סטודנט יכול לעמוד בו. חשוב שתזכרו גם כי מדובר על השקעה חד פעמית, כך שמוטב שתשקיעו קצת יותר כסף על מנת שתוכלו לדעת שלא תתחרטו על ההחלטה שלכם.

 

כמה זמן המחשב יכול להחזיק ללא טעינה?

 

זה אולי אחד מהדברים שמרבית הסטודנטים לא מייחסים לו חשיבות, ומאוד חבל שכך. כל סטודנט יצטרך לבחור במחשב נייד שיכול להחזיק מעמד זמן רב בשימוש, כך שהסטודנט לא יצטרך לרדוף כל היום אחרי שקעי חשמל על מנת להטעין את המחשב. על פניו זה לא נשמע כמו דבר שהוא כל כך חשוב, כך הוא מפריע ללא מעט סטודנטים.

תבחרו במחשב נייד עם סוללה שיכולה להחזיק 5-10 שעות עבודה ברציפות. כך תוכלו לדעת שאין שום סיבה שלא תוכלו לסיים יום לימודים שלם, מבלי שתצטרכו להטעין את המחשב נייד שלכם – זה יוריד מכם את מפלס הלחץ בצורה משמעותית.

 

אל תקבלו החלטות בצורה פזיזה

 

בין אם אתם עומדים לרכוש את המחשב הנייד כמה שבועות טובים לפני תחילת הלימודים או שמא נזכרתם בדקה ה-90, חשוב מאוד שלא תקבלו החלטות פזיזות. כל החלטה פזיזה שתקבלו עלולה לעלות לכם ביוקר, ומכאן אין לכם לאן לברוח – אתם תצטרכו לעמוד מאחורי ההחלטה שלכם. זה באמת חבל בטח כאשר אתם רוכשים מחשב נייד שאמור לשמש אתכם לאורך כל התואר.

אנו ממליצים לכם לשקול אופציות רבות ככל האפשר, ולבדוק את כל האפשרויות שעומדות לפניכם. כך תוכלו לדעת שאתם בוחרים מחשבים ניידים לסטודנטים שמתאים לצרכים שלכם בצורה מעולה. המחשב הזה אמור לשרת אתכם לאורך כל התואר, אל תשכחו את הנקודה הזאת.

הכתבה בשיתוף my party


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש