שרשרת לגבר

מאת: מסחרי ● 26/3/2020 17:39 ● ערב ערב 2959
כשחושבים על שרשרת, לרוב חושבים על שרשרת לאישה, אבל האמת שכיום יש עיצובים מרהיבים של שרשראות עבור גברים. שרשרת לגבר היא כזו אשר משלבת בתוכה תליונים גבריים במיוחד, עיצובים אמורפיים של לולאות והן לרוב עשויות כסף, זהב, עור או חרוזים שחורים מרשימים. בכתבה זו אנו נסביר לכם על מספר סוגים של שרשרת לגבר.
שרשרת לגבר

 

שרשרת לגבר מעור

 

למעשה מדובר  בשרשראות לגבר אשר עשויה מחוטי עור. מגיעה לרוב בשני סגנונות של אורך. האחת באורך קצר יחסית והשניה ארוכה בסגנון נופל מעל החולצה. בשני הסגנונות ניתן למעשה לשלב תליון ובשרשרת הקצרה נהוג גם לשלב חרוזי כסף מיוחדים. למי שפחות מתחבר לשילוב של כסף, יכול בהחלט לקנות שרשרת עור בלבד אשר כוללת עיצוב של קשירות מיוחדות אשר הופכות את השרשרת לגברית מאוד. שרשרת לגבר אשר עשויה עור היא שרשרת שהפכה בשנים האחרונות לפופולארית מאוד בקרב הגברים.

 

שרשרת לגבר מסיבית מזהב

 

לכל אוהבי התכשיטים הבולטים, בהחלט תוכלו לרכוש לכם שרשרת לגבר אשר עשויה מזהב צהוב אשר מאוד בולט. כמו כן, ניתן לבקש בחנות התכשיטים את הגודל החביב עליכם מבחינת הלולאות. אלו יכולות להיות לולאות גדולות ומסיביות במיוחד או לולאות יותר עדינות, לפי הסגנון שאתם אוהבים ומתחברים. לשרשראות זהב ניתן בהחלט להוסיף גם שיבוץ אבנים או יהלומים למי שאוהב ולהפוך את התכשיט למאוד יוקרתי.

 

שרשרת לגבר מכסף

 

הכסף תמיד היה חומר גלם נהדר לשרשראות גברים. היופי בכסף שניתן לעצב איתו תליונים מאוד יפים ומרשימים אשר משתלבים בתוך שרשרת עדינה. המראה של הכסף הוא מאוד גברי מצד אחד ומצד שני עדין. הוא מתאים גם עבור יום יום וגם עבור ערב ומתאים למספר קודי לבוש. למי שאוהב מראה יותר מסיבי, בהחלט יכול לקנות שרשרת כסף אשר הלולאות שלה גדולות יותר וזה יהפוך אותה להיות במראה ובסגנון שאתם מתחברים אליו.

לסיכום: אם אתם רוצים להתחדש בשרשרת לגבר אנו מזמינים אתכם לבקר באתר של מיסטר לקס תכשיטים לגבר ולהתרשם ממבחר רחב ובלעדי של שרשראות לגבר בעיצוב מיוחד ובאיכות הגבוהה ביותר שיש.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש