חמישה טיפים לעסקים קטנים בצל הקורונה

מאת: או-מד מדיקל ● 2/4/2020 19:44 ● ערב ערב 2960
על רקע משבר הקורונה והפגיעה הישירה שסופגים בעלי העסקים הקטנים והבינוניים. - טור אישי של אפי מחלב, מנהל סניף מעוף אילת, בו הוא מעניק 5 טיפים חשובים ומרכזיים עבור בעלי העסקים הקטנים על מנת שיצלחו את התקופה, במינימום נזקים.
חמישה טיפים לעסקים קטנים בצל הקורונה

ימים טרופים עוברים על בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, שמשבר הקורונה פוגע בהם ישירות כתוצאה מהשבתת המשק. כמנהל סניף מעוף, שהוא מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, יוצא לי לפגוש לא מעט בעלי עסקים בימים טובים יותר ובימים טובים פחות. בימים אלו אני וצוות העובדים במעוף עושים כל שביכולתנו ועובדים מסביב לשעון על מנת להקל במעט את המכה, ללוות את בעלי העסקים ולסייע להם לעבור את התקופה הזו עם הראש מעל המים.

כמה טיפים חיוניים לבעלי עסקים בתקופה הזו:

1. כל משבר הוא גם הזדמנות- שאלו את עצמכם כיצד העסק שלכם יכול לסייע לצרכים החדשים שנוצרו בשוק: קהל בבידוד, קהל עם חששות, עבודה מרחוק, התמודדות במשפחה.

2. השוק סובל מבעית חוסר בציוד ומוצרים- בדקו האם יש לכם במלאי מוצרים וציוד שיכולים להוות תחליף לחוסר בשוק?

3. הפעילות מצטמצמת? זה הזמן לעשות בדק בית: להקטין הוצאות, לייעל את העסק, לשפר את הסדר והארגון בעסק.

4. המשבר יהיה ארוך ויחייב חמצן פיננסי לאורך זמן: צריך לצמצם עלויות לא הכרחיות, לנהל תזרים מזומנים מסודר וקפדני ולנסות להשיג אשראי נוסף- בנקים או קרנות.

5. השיווק לחו"ל מצטמצם? הגדילו מכירות והעמיקו שיווק ללקוחות בארץ.

חשוב לדעת שהסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה מפעילה קו חירום לבעלי עסקים באמצעות מערך מעוף, במספר 8794*

אני וצוות מעוף נשמח לסייע לכל בעלי העסקים בעיר באמצעות ליווי אישי, ייעוצים מסובסדים, סדנאות מקוונות, עזרה בהגשת בקשות מענקים ומימון מהקרנות השונות ומהבנקים ועוד. אנחנו פה בשבילכם ונעבור את התקופה הזו ביחד.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש