קורסים אינטרנטיים שיכולים להתאים למי שנמצא בחל"ת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 6/4/2020 17:55 ● ערב ערב 2961
מאז הגיעה הקורונה לישראל, מושג החל"ת (חופשה ללא תשלום) הפך מוכר לציבור מאוד רחב. אבל העובדה שנמצאים בחל"ת לא אומרת שחייבים להשתעמם. בזכות האינטרנט, קל מאוד להצטרף לקורס מקוונן, מכל מקום ובכל זמן. קבלו דוגמאות לקורסים שיעבירו לכם את הזמן בכיף ואפילו יאפשרו לכם להשיג הכנסה נוספת או לפתוח עסק, בתחום שמושך את לבבכם.
קורסים אינטרנטיים שיכולים להתאים למי שנמצא בחל''ת

 

ללמוד באינטרנט, איך למכור באינטרנט

 

האינטרנט מהווה זירה מרכזית לשני דברים – מצד אחד מידע, מצד שני קניות. עולם המכירות אונליין מאפשר לכל אחד להפוך לסוחר, אפילו בלי שצריך לשכור חנות. עם זירות מסחר בין לאומיות, כל מה שצריך זה רק קורס איביי ומוטיבציה. לא צריך להשקיע כסף אפילו בהקמת חנות מקוונת וגם לא צריכים להחזיק מלאי משמעותי. הקורס המקוון מתאים גם לחסרי ידע קודם בעסקים.

 

ללמוד באינטרנט, איך להכין תכשיטים

 

אוהבים או אוהבות תכשיטים? רוצים תעסוקה מאוד מספקת? מלבד קורס שמלמד אתכם מה זה דרופשיפינג (שיטת מסחר מקוונת, הכי פופולרית ומצליחה בעולם), תוכל לנסות גם עולמות אחרים לגמרי. עיצוב התכשיטים יכול למלא את זמנכם הפנוי בתחביב מלהיב. מכל מיני חומרי גלם, החל מחרוזים וכלה במתכות יקרות, ניתן ליצור טבעות, שרשראות, עגילים ועוד. אגב, מלבד הכנה עצמית של תכשיטים לעצמם או כמתנות, תוכלו גם למכור אותם דרך האינטרנט וליהנות מהכנסה נוספת.

 

ללמוד באינטרנט שפה חדשה

 

אם להכין תכשיטים או ללמוד אי-קומרס פחות מעניין אתכם, קבלו רעיון לקורס אונליין אחר לחלוטין. האינטרנט מלא קורסים והדרכות ללימודי שפות. אם תרצו בעתיד לטייל במדינה כזאת או אחרת, ספרד, איטליה, סין או כל מקום אחר, יהיה נחמד לדעת את שפת המקום, אפילו באופן בסיסי. קורס למתקדמים יכול לחדד את יכולתכם להתבטא בשפה שאתם (קצת) מכירים. וחוץ מזה, יש הכשרות מקוונת עם דגשים למשל לאנשי עסקים, כגון קורסי אנגלית עסקית. הקורסים בשפות מעולים לתיירים, אנשי עסקים ולכל מי שרוצה להכיר תרבויות נוספות.

 

ללמוד באינטרנט לפתח אפליקציות

 

ידע בפיתוח אפליקציות לא מחייב אתכם להיכנס לאוניברסיטה למשך 3 או 4 שנים לפחות. קורסים די קצרים אבל ממצים, שכוללים רק מידע פרקטי בלי תיאוריה כללית, יכולים לפתוח בפניכם עולם רחב ומדהים. מפתחי אפליקציות מוצלחים נהנים לא רק מעיסוק דינאמי ומאתגר. הם יכולים גם להרוויח כסף גדול, לפתח אפליקציות לעסקים או להציע אפליקציות לציבור הרחב, שמניבות הכנסה נאה.

 

ללמוד באינטרנט שיווק ומכירות

 

אם יש לכם רוח של יזמות אבל חסר לכם ידע, נצלו את תקופת החל"ת לכיוון הראוי. קורסים מקוונים לשיווק ומכירות יכולים לקחת אתכם הכי גבוה שאפשר. במכירות, אפשר להרוויח סכומים יפים בכל זירה שרוצים. מכירות אונליין או אופליין. אנשי מכירות ואנשי שיווק תותחים זוכים למשכורות יפות, בכל ארגון שבו הם עובדים. כמו כן, קורסי נישה בתחום יכולים להועיל גם לאנשי מכירות מנוסים. למשל, קורסים בנושאי שפת גוף, תקשורת משכנעת, יצירת אמון, ניהול משא ומתן ועוד.

 

ללמוד באינטרנט כיצד לצייר או לצלם

 

נסיים עם רעיון נוסף לקורס לאנשים יצירתיים שמחפשים תעסוקה לפנאי או למקצוע. אם אתם אוהבים לשרבט אך מעולם לא למדתם לצייר בצורה רצינית, זה הרגע ללמוד ציור. קורסים לאיורי קריקטורות, ציור בשמן או ציור בפחם יאפשרו לכם להוציא החוצה את הדמיון שלכם. אבל אם צבע, נייר או בד קנבס פחות מושכים אתכם, תוכלו לפנות לתחום הצילום. העקרונות הנכונים יאפשרו לכם להפוך מצלמים חובבים לבעלי יכולת גבוהה ומרשימה.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש