איך למצוא מודעות דרושים הייטק בעידן הקורונה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 6/4/2020 17:57 ● ערב ערב 2961
אין ספק כי וירוס הקורונה הביא לעולם הרבה מאוד קשיים והרבה מאוד אתגרים. חברות רבות נאלצות לצמצם את כח העבודה שלהן, להוציא עובדים רבים לחל"ת ולעצור את הגיוסים. אם גם אתם איבדתם את העבודה שלכם כתוצאה מהקורונה, או שלא עבדתם עוד לפני המגיפה אך עכשיו אתם בכלל לא מצליחים לקבל הצעות מתאימות, קראו את המאמר הבא ותמצאו כמה טיפים ומידע חשוב אשר יוכלו לעזור לכם למצוא עבודה בהייטק גם בתקופה המאתגרת הזו.
איך למצוא מודעות דרושים הייטק בעידן הקורונה?

לפני הכל, זכרו כי מדובר בתקופה, וגם היא תעבור. לכן אל תתייאשו ותגישו הסכמה להצעות עבודה שלא מתאימות באמת לנתונים האישיים שלכם, או בשכר נמוך משמעותית ממה שמגיע לכם. למרות הלחץ והחרדה, אל תתפשרו על מה שאתם ראויים לו.

 

נצלו את התקופה ללמידה

 

עוד לפני שנכתוב על איך למצוא מודעות דרושים הייטק בעידן הקורונה, חשוב לנו לציין – כל עוד אתם לא מועסקים, ולא משנה מאיזו סיבה, נצלו את התקופה הזו ללמידה. בתקופת הקורונה אתם יכולים למצוא מגוון עצום של קורסים און ליין בעלויות מופחתות, לצפות בסרטוני יוטיוב (בעיקר באנגלית) שיוכלו להרחיב את הידע שלכם, למצוא אתרי אינטרנט ללימוד והדרכה ועוד.

אם תמיד היה לכם רעיון ולא היה לכם זמן לעבוד עליו – זה הזמן. אל תגררו את עצמכם לבטלה, אלא נסו להפיק את הטוב ביותר מהתקופה הזו, גם אם אתם נמצאים בבית, ולנצל את הזמן כך שכאשר התקופה הזו תגמר, אתם תזכו לביקוש הרבה יותר גבוה.

 

עבדו כפרילאנסרים

 

בתקופה הזו אתם יכולים למצוא מגוון רחב מאוד של הצעות עבודה כפרילאנסרים. בין אם אתם מתכנתים, מעצבים, אנשי תוכן, אנשי שיווק ועוד מגוון תפקידים אחרים, אתם יכולים למצוא לא מעט חברות אשר ללא עובדים קבועים זקוקים לפרילאנסרים לעבודות נקודתיות. גם אם זה לא יאפשר לכם להכניס שכר מלא, כל עבודה מכבדת את בעליה, והיא גם יכולה להרחיב משמעותית את הניסיון שלכם ולאפשר לכם ללמוד יותר על עבודה מול לקוחות, ניהול לקוחות זמנים וכדומה, דברים שיסייעו לכם מאוד גם לאחר מכן בעבודה הקבועה שלכם.

 

פנו אל חברת השמה

 

חברות השמה מקצועיות המתמחות בתחום ההייטק עדיין עובדות, גם אם במתכונת מצומצמת, וכדאי לכם מאוד לפנות אליהן. לחברות ההשמה יש מידע על חברות הייטק אשר עדיין מבצעות גיוסים, מידע על משרות שיכולות להתאים לכם ובכלל, הן יכולות לסייע לכם לדעת כיצד להעביר את התקופה הזו באופן שיעלה את הערך שלכם ברגע שהיא תגמר, בהתאמה לנתונים האישיים שלכם כמו הניסיון שלכם, התחום בו אתם עוסקים, עיסוקים קודמים, השאיפות שלכם ועוד.

רישום למאגר המועמדים של חברת השמה מקצועית יאפשר לכם לקבל מידע אישי על משרות דרושים הייטק חדשות, יאפשר לכם לקבל זכות ראשונים בהפניה אל חברות ההייטק וללא ספק יכול להגדיל משמעותית את הסיכוי שלכם למצוא עבודה בהייטק גם בתקופה הזו בה רואים פחות ופחות מודעות דרושים הייטק ובה לא מבוצעים גיוסים כמו בתקופת שגרה.

כמובן, הקפידו לפנות אך ורק אל חברות מקצועיות ומומחיות בהשמה להייטק, כך שתוכלו להיות בטוחים כי אתם בידיים טובות.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש