ארנקים מומלצים לגבר

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 19/4/2020 10:43 ● ערב ערב 2962
ארנקים הם אביזר חובה בדרך כלל עבור נשים וגברים, הם משמשים לאחסון הכסף שלנו, הכרטיסים השונים ולעיתים גם מסמכים שונים. לכל אדם מתאים סוג ארנק אחר ויש ארנקים מומלצים לגבר שכדאי להכיר. במאמר זה אנו נביא לכם סקירה של מספר סוגי ארנקים מומלצים לגבר על פי השימושים של כל אחד מהם.
ארנקים מומלצים לגבר

 

ארנקים מומלצים לגבר עשויים עור

 

אלו לרוב הארנקים הנפוצים ביותר עבור גברים. הם מכילים מספר תאים אשר ניתן להכיל בהם גם שטרות, גם מטבעות, גם כרטיסים ומעט מאוד מסמכים. הם אותם הארנקים שנסגרים לשניים ונכנסים בכיס האחורי של המכנס. את הארנקים הללו ניתן למצוא במגוון גדלים. יש כאלו יותר מניאטורים, יש כאלה יותר גדולים ולרוב מדובר על ארנק לגבר שתקחו איתכם ליום עבודה. הם פחות מתאימים ליציאה או אירוע.

 

ארנק כרטיסים מעור

 

גברים שמחפשים ארנקים מומלצים לגבר בגודל קטן במיוחד, ישמחו לדעת שכיום יש אפשרות להצטייד בארנק כרטיסים מעור אשר מיועד להכיל בתוכו שניים עד שלושה כרטיסים שחשובים לכם. זה יכול להיות כרטיס האשראי, רישיון או כל כרטיס מועדון כזה או אחר. ארנק זה הוא לחלוטין ארנק ליציאה שניתן לשים כמעט בכל כיס והוא נוח מאוד עבור גברים. לעיתים תוכלו למצוא בחנויות ארנק עור רגיל אשר יש לו ארנק כרטיסים מעור קטן אשר ניתן לשלוף בעת הצורך.

 

ארנק כרטיסים ממתכת

 

הצעקה האחרונה בתחום הארנקים המומלצים לגבר הוא ארנק כרטיסים ממתכת אשר מכיל רק כרטיסים בתוכו. מתאים לאותם גברים שלא מסתובבים עם כסף מזומן אלא רק עם מספר כרטיסים. ארנק כרטיסים ממתכת יכול להכיל כ- 8 כרטיסים שונים כאשר המיוחד בו שיש לו כפתור אלקטרוני שכאשר לוחצים עליו הכרטיסים נשלפים בקלות יתרה. זהו ארנק קומפקטי במיוחד ומאוד אלגנטי, מתאים לאירועים ויציאות והוא סמל סטאטוס ליוקרה.

 

מה העלות של ארנקים מומלצים לגבר

 

העלות של הארנקים נקבעת בדרך כלל על פי החומר מהם הם עשויים. ארנקים מעור לרוב יעלות כ- 200-400 שקלים. ארנקי המתכת לרוב יעלו דיי יקר וגם הם נעים בין 59- 600 שקלים.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש