פותחים עסקים בכפוף לכללי התקן הסגול

מאת: דוברות עיריית אילת ● 26/4/2020 10:04 ● ערב ערב 2963
בהתאם לתיקון התקנות לשעת חירום (נגיף הקורונה החדש - הגבלת פעילות) תיקון מס' 5 התש"ף 2020, המאפשר פתיחת בתי עסק נוספים בכפוף לעמידה בתנאים, כחלק מהשבת פעילות מדורגת בשוק העבודה, מנגישה העירייה לבעלי העסקים את ההנחיות והכללים לגבי "התקן הסגול" לפיו יש לפעול. בין תנאי התקן: תשאול ומדידת חום ללקוחות בכניסה, שמירת מרחק כולל סימון ושילוט בהתאם, הקפדה על ככלי היגיינה ועוד.
פותחים עסקים בכפוף לכללי התקן הסגול

מקום עבודה מסחרי שהותרה פתיחתו, יוכל להיפתח רק לאחר שבעליו יצהיר ויחתום, כי הוא עומד בתנאים הנדרשים בהתאם ל"תקן הסגול" ויגיש את הצהרתו לידי הרשות המקומית. מעסיק המעוניין, כי ישהו בעסק יותר מ – 10 עובדים או יותר מ 30% ממצבת העובדים, יחולו עליו הן תנאי ה"תקן הסגול" לחנויות המסחר והן תנאי" התקן הסגול" למקומות העבודה.

לקריאת התקנות והקריטריונים במלואם ולהורדת טפסי הצהרה, ניתן להיכנס לאתר העירייה www.eilat.muni.il. פרטים ובירורים נוספים, באגף רישוי עסקים בעירייה, טלפון: 08-6367022. את טפסי ההצהרה ניתן להגיש באופן מקוון באתר העירייה או להעביר ישירות לאגף רישוי עסקים, במייל: tov-li@eilat.muni.il או בפקס: 08-6367131.

בנוסף, בעזרת הבית לעסקים מציעה העירייה שירותים לעסקים באמצעים הדיגיטליים: יועצים מתנדבים למענה ראשוני פיננסי, שיווקי, דיגיטלי, דיני עבודה ועוד, מאגר עסקים פעילים, עדכונים דרך הוואטסאפ לעסקים,  פורום עסקים אילת ועוד. כל הפרטים באתר העירייה ובדף הפייסבוק של הבית לעסקים.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש