פרויקטים חדשים בנהריה – הזדמנות לשדרוג

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/5/2020 06:39 ● ערב ערב 2964
נופי הגליל המערבי הם יפהפיים ולכן רבים מתושבי הצפון מעוניינים לגור בעיר נהריה אשר ממוקמת לאורכה של רצועת החוף הצפונית לעכו ונמשכת עד המפרצים הייחודיים של אכזיב.
פרויקטים חדשים בנהריה – הזדמנות לשדרוג

העיר הקטנה יחסית אשר שמרה לאורך השנים על צביון שקט ואורח חיים שמרני, פורצת בשנים האחרונות את הגבולות באמצעות תנופת בנייה מאסיבית ברחבי העיר ומאפשרת לתושביה ליהנות הן מהבתים שרכשו והן מהטיולים הרבים בנחלים, בקיבוצים, בפארקים, במבצרים ובישובים הסמוכים כך שהבילויים בטבע הם במרחק נגיעה מהבית.

 

פרויקטים חדשים בנהריה

 

המיזמים החדשים הנבנים בנהריה תוכננו באופן מדוקדק תוך חשיבה מעמיקה על שפע של נושאים אשר כולם חשובים לדיירים. מדובר במתחם ובו מוקמים כמה בניינים בני חמש עד שבע קומות בלבד כך שחיים בהם כמות קטנה יחסית של משפחות, כדי לשמור על התנהלות נעימה בין שכנים מועטים להבדיל מהבניינים רבי הקומות, אשר מכילים כמות הרבה יותר גדולה של דיירים.

כאשר בוחנים דירות למכירה בנהריה, נחשפים לדירות יפהפיות, משפחתיות ומרווחות אשר נבנות בגודל של 4-5-6 חדרים, כמו דירות גן מדהימות, דירות מיני פנטהאוזים ודירות פנטהאוז יוצאות דופן. ברוב הדירות קיימות מרפסות גדולות בהרבה מהגודל הסטנדרטי, דבר המאפשר ישיבה נינוחה במרפסת והנאה מלאה מהנוף הפסטורלי הן של חוף הים והן של השדות הפרושים במרחק קצר מהמבנים.

המיזם כולו נבנה בסטנדרטים גבוהים שהם הרבה מעל הנורמה בענף הבנייה בישראל, אנשי המקצוע וחומרי הגלם נבחרים בקפידה וללא פשרות. בכל בניין יותקנו מעליות גדולות הפועלות בטכנולוגיה חדשנית לרווחת השכנים. כדי לא לבזבז זמן ועצבים על מציאת מקום חנייה בשכונה, ישתמשו הדיירים בחניון תת קרקעי מתחת לבניין אשר יאפשר לכל רוכש דירה ליהנות ממקומות חניה מסומנים שבהם יוכל להחנות את רכבו וליהנות מהעובדה שמקום זה ימתין לו תמיד, בכל שעה שיגיע הביתה.

זהו שילוב מנצח של דירות נפלאות בסביבת מגורים ייחודית אשר כוללת את כל מה שנחוץ לכל משפחה, בתי ספר וגני ילדים אשר ממוקמים במרחק הליכה קצר, פארקים רחבי ידיים, טיילת מרהיבה, מסלולי אופניים, מרכזי קניות במרחק הליכה קצר ונגישות נוחה לכל הכבישים המהירים כדי לצאת מהעיר לעבודה ולבילויים.

היתרונות הרבים הובילו את וילג' נהריה להיות השכונה המבוקשת והמובילה בקרב השכונות החדשות אשר מתווספות לעיר הצפונית.

 

חוף הים של נהריה

 

תושבים רבים אשר גרים בערים שונות בצפון הארץ בוחרים לעבור לנהריה כדי ליהנות מחוף הים היפהפה שלה. האפשרות להגיע בהליכה מדירת המגורים לחוף הים קוסמת להם ולכן הם מקבלים החלטה לרכוש דירה בפרויקט זה אשר מעניק להם תמורה מלאה לכספם, מגורים בדירה בטיב מעולה אשר ממוקמת במיקום הטוב ביותר בעיר.

משפחות צעירות רבות אשר חתמו על החוזים מצפות בכיליון עיניים לקבלת המפתח כדי שיוכלו לחיות בתוך החלום.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש