איך בוחרים חברת הסעות?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/5/2020 06:40 ● ערב ערב 2964
הצורך בתיאום הסעות לחתונה או לשדה התעופה, מצריך ביצוע של מחקר קטן כדי להזמין הסעה מחברת הסעות אמינה, אשר עובדיה מבצעים את המטלות בדרך הטובה והאחראית ביותר.
איך בוחרים חברת הסעות?

 

הזמנת הסעות לרחבי הארץ

 

אדם הזקוק להזמנת הסעה לנסיעה לחתונה או לשדה התעופה צריך לסמוך במאה אחוז על מנהליה של חברת ההסעות הזו, אשר יקפידו שנהג האוטובוס ייצא בזמן מהחניון, יאסוף את הנוסעים במועד מנקודת האיסוף אשר נקבעה, ייסע בזהירות ויגיע לנקודת היעד בזמן.

 

מטרת הנסיעה באוטובוס בחירת חברת ההסעות

 

בני זוג רבים מעוניינים להזמין אוטובוס אשר יסיע את כל המוזמנים מהעיר שבה גרה משפחתו של החתן או משפחתה של הכלה לאולם האירועים הממוקם בעיר אחרת או באזור אחר בישראל. נסיעה באוטובוס אחד יוצרת נוחות מרבית עבור הנוסעים וכך אין צורך שכל אחד מהם ייסע מרחקים ארוכים ברכב הפרטי שלו, במיוחד אם מדובר באנשים מבוגרים אשר אינם מכירים סביבה גיאוגרפית זו. ההימצאות של כולם יחד באוטובוס, יוצרת אווירה נעימה ומלאת שמחה לאורך כל הדרך וזאת כהכנה לחתונה המרגשת.

במקרים רבים בוחרים גם הצעירים שהם החברים של בני הזוג מעיר זו להצטרף לאוטובוס תוך חשיבה על הסיטואציה שהם ישתו בחתונה משקאות אלכוהוליים ולכן בסיומה, עדיף שיחזרו בהסעה ולא בנסיעה מסוכנת ברכב.

 

בחירת חברת ההסעות

 

לאור החשיבות הרבה של ההסעה הספציפית מחפשים חברה העוסקת בהסעות בצפון לחתונה, אשר נהגיה מיומנים בתחום זה של הסעות, וכך אפשר יהיה לסמוך עליהם. בני הזוג שואלים חברים ובני משפחה על שמות החברות שהם שכרו למטרה זו והיו מרוצים משירותיה. מקבלים מידע על כמה חברות העוסקות בתחום זה, נפגשים איתם ומתרשמים מאופן ההתנהלות, מההקפדה על כללי העבודה, הבטיחות והקשר האישי עם הלקוחות. לאחר ההשוואה בין הצעות המחיר, האינטואיציה האישית מובילה בדרך כלל את הלקוחות לבחור בחברה המוצלחת ביותר.

ההזמנה המדויקת כוללת את שמותיהם ומספרי הטלפון של כל הנוסעים המתוכננים להגיע, או שפותחים לשם כך קבוצת ווטס אפ. קובעים את נקודת האיסוף, לדוגמה חניון גדול בקניון. שעת האיסוף נקבעת בהתאם לאורכו של המסלול תוך התחשבות בעומסי התנועה ובפקקים בשעות הערב עד ההגעה לאולם החתונות.

 

הסעות לנתבג

 

כאשר קבוצה מאורגנת של מטיילים אמורים לטוס יחד ליעד מסוים, הדרך הנוחה ביותר להגעה היא באמצעות הסעות לנתבג. החבורה מתאמת עם חברת הסעות אמינה את שעת הנסיעה כך שיגיעו שלש שעות לפני הטיסה לשדה התעופה.

המגמה היא לבחור חברת הסעות מנוסה אשר נהגיה האמינים והמיומנים, מבצעים הליך זה לעיתים תכופות.

הנהג אוסף את כל הנוסעים על פי הרשימה שקיבל, מסדר כראוי את כל המזוודות ולאחר שכולם עלו לאוטובוס, מסיע את הנוסעים באופן זהיר ובטוח לשדה התעופה, כך שיגיעו במועד ולא יאחרו לטיסה.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש