לאן ניסע לאחר הקורונה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/5/2020 06:42 ● ערב ערב 2964
איזה יעד יחזור להיות היעד הנחשק ביותר עבור הקהל הישראלי?
לאן ניסע לאחר הקורונה?

 

בתקופה האחרונה העולם עצר כמעט לחלוטין, כל השגרה שלנו השתנתה וגם… כל החופשות שלנו התבטלו. הזמן הזה בבית גורם לרבים מאיתנו לדמיין את החופשה הבאה שלהם, לחלום עליה.

עם כל התמונות שאנחנו רואים היום ברשת, קשה שלא להתחיל לחשוב מתי כבר נוכל לנסוע.

 

ובכל זאת, כשכבר נוכל לנסוע, לאן נסע?

 

אחרי חורף ארוך ועוד תקופה ארוכה בבידוד, כולנו זקוקים לשיזוף ומה שנקרא בטן גב.

כולנו צריכים כמה רגעים של שלווה אמיתית במחשבה שכל התקופה הזו מאחורינו כלפנינו נוף מרהיב של ים טורקיז שקט, חול לבן וכוס שמפניה ביד. אלה רק חלק מהסיבות שהופכות את סיישל (שוב) ליעד הכי נחשק בתיירות הישראלית.

ספיריט הפקות עולם מספקת לנו מספר סיבות מדוע איי סיישל יהיה בין היעדים הראשונים אליהם הקהל הישראלי ייצא לחופשה לאחר תקופת הקורונה.

 

היעד הנחשק והאקזוטי הוא יעד שכנראה בכל מקרה חלמנו לנסוע אליו עוד לפני הקורונה. התמונות מהחופים המרהיבים, הטבע עוצר הנשימה והמלונות המפנקים לא יכולות שלא לגרות אותנו.

בתקופה הזו במיוחד, הוא יהיה גם בין היעדים היחידים שנוכל לנסוע בבטחה ללא חששות.

 

באיי סיישל היו מספר מועט מאוד של חולי קורונה אשר הובילה את הממשלה הסיישלית לבצע צעדים חריפים כדי למנוע התפשטות. האי נסגר למבקרים וחולי הקורונה נותרו בבידוד באחד המלונות באי לתקופה זו עד כדי חלוף המחלה. הממשלה הסיישלית הגיבה במהירות ומנעה התפרצות של המחלה באי.

 

החשש העיקרי של רבים מאיתנו לאחר התקופה הזאת יהיה ל״להתקהל שוב״ ולהיחשף לסכנה, אך בחופשה בסיישל סביר שלא תפגשו אנשים רבים. בין החופים הבודדים, הטבע המרהיב והקוקטייל שלכם במלון היוקרתי, כנראה שתראו מספר מועט של אנשים ביום… ואם תרצו תוכלו גם לא לראות כלל.

 

סיבה נוספת שהופכת את איי סיישל לחופשה הבאה של רבים מאיתנו, היא הקרבה. הטיסות לאיי סיישל הינן טיסות קצרות ונוחות. טיסה לאיי סיישל אורכת כ-6 שעות כאשר במטוסים של אייר סיישל יהיה מרחק ״מושב ריק״ בין נוסע לנוסע.

 

כל הסיבות האלה, כנראה יהפכו את איי סיישל שוב ליעד החם והנחשק של הקהל הישראלי ובצדק.

 

ספיריט הפקות עולם, פתחו את איי סיישל לקהל הישראלי לפני כ-15 שנים בטיסות ישירות. המומחים של ספיריט לסיישל יתאימו עבורך חבילות וחופשות לסיישל לפי התאריכים, התקציב והצרכים שלכם. המומחים של ספיריט לסיישל, בעלי ידע וניסיון רב בתחום התיירות ככלל ובאיי סיישל בפרט כך שתוכלו להיות רגועים שתצאו לחופשה הבטוחה והטובה ביותר עבורכם.

ספיריט תציע לכם טיסות וחבילות נופש לסיישל במגוון מלונות, במחירים בלעדיים.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש