הגדלת משכנתא על נכס שלכם כדי לסגור חובות והלוואות- מרטין בוקסדורף

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/5/2020 06:44 ● ערב ערב 2964
נקלעתם להרבה חובות והלוואות, אבל מצד שני יש לכם בית עם משכנתא נמוכה? זה הזמן בדיוק להגדיל את המשכנתא הקיימת על מנת להפוך את ההחזרים החודשיים הגבוהים למשכנתא אחת עם החזר חודשי נמוך הרבה יותר.
הגדלת משכנתא על נכס שלכם כדי לסגור חובות והלוואות- מרטין בוקסדורף

 

מי אני?

 

שמי מרטין בוקסדורף. צברתי ניסיון של מעל לעשר שנים בהשגת משכנתאות לסגירת חובות והלוואות עבור אנשים שהבנקים מקשים עליהם בקבלת משכנתא. עבדתי בשלושת הבנקים למשכנתאות הכי גדולים בשוק הישראלי במגוון אדיר של תפקידים בבנקים. אני רוצה להיות כאן בשבילכם כאשר אתם מתקשים לקבל משכנתא.

 

איך עובדת המשכנתא שמטרתה לסגור הלוואות?

 

הרעיון מאחורי המשכנתא הזו הוא כזה: אם יש לך משכנתא נמוכה, ניתן להגדיל את המשכנתא הקיימת כדי לסגור את ההלוואות. הכסף כולו יגיע אליך לחשבון ואתה תהיה חייב לסגור איתו את כל ההלוואות.

הכסף עובר אליכם לחשבון, כאשר אתם תהיו אחראים לסגור את כל ההלוואות שהצהרתם עליהן בפני הבנקים. חלק מהבנקים ירצו לוודא ולקבל אישור שההלוואות אכן נסגרו בפועל.

 

תהליך קבלת המשכנתא:

 

מדובר על תהליך משכנתא לכל דבר ועניין, מגישים בקשה, מביאים את הניירת הרלוונטית, מקבלים אישור. לאחר מכן מבצעים שמאות ומגיעים לחתום בבנק. מדובר הליך משכנתא מלא לכל דבר ועניין, אין כאן קיצורי דרך ושום דרך לעקוף את התהליך.

 

עד חמישים אחוז משווי הבית:

 

שימו לב כאשר רוצים לקחת משכנתא לסגירת הלוואות, לא ניתן לעבור את חמישים אחוז משווי הבית. כלומר אם הבית שלכם עולה 1.5 מיליון שקלים, זה אומר שכל המשכנתאות יחד על הבית הזה יכולות להגיע עד 750 אלף שקלים.

דוגמה: נניח שיש דירה של 1.5 מיליון שקלים, כאשר המשכנתא הקיימת היא בשווי 400 אלף שקלים נכון להיום, זה אומר שניתן לקחת עוד 350 אלף שקלים כדי לסגור הלוואות. ככה נגיע ל750 אלף שקלים, אשר מהווים בדיוק 50 אחוז משווי הבית.

 

שימו לב להתנהלות משכנתא:

 

נקודה מאוד חשובה היא התנהלות משכנתא של המשכנתא הקיימת היום. הכוונה היא לשנתיים של תשלומי המשכנתא שלכם. הרעיון הוא מאוד פשוט, הבנקים רוצים לראות האם היו בעיות עם המשכנתא הנוכחית שלכם.

בהנחה שהמשכנתא הנוכחית היא תקינה לחלוטין, זה סימן טוב מאוד עבור המשכנתא החדשה. לעומת זאת בעיות עם המשכנתא הנוכחית זה כבר סימן רע מאוד, כי אם אתם לא מסוגלים לעמוד בתשלומים של המשכנתא הקיימת- אין סיבה לתת עוד משכנתא.

 

בעיות ברישום הבית בטאבו:

 

אחד הדברים הכואבים ביותר במשכנתאות לסגירת חובות, זה מצבים בהם אדם לקח משכנתא ראשונה לפני הרבה שנים ועכשיו רוצה לקחת עוד משכנתא. הבעיה היא שעברו הרבה שנים והרישום של הבית עדיין לא הוסדר כמו שצריך.

נוצרים מצבים שונים ומשונים, כמו: הבית עדיין לא עבר על שם האנשים שקנו אותו ומאז עברו הרבה שנים כבר. הבית לא עבר עדיין לטאבו למרות שהיה אמור לעשות את זה ממש מזמן. צוי עיקול והוצאה לפועל בנסח טאבו. כל הדברים האלו מקשים מאוד על קבלת המשכנתא והופכים את המצב לבלתי אפשרי לביצוע.

לכל שאלה, התעניינות או סתם לשאול לשלומי- מרטין בוקסדורף- 0508116397


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש