אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 3/5/2020 09:18 ● ערב ערב 2965
טיפ לילידי השבוע ● בשורות מחכות לכם בתחום הכלכלי למרות שהכוכב שלכם וונוס נכנס לנסיגה בבית הכספים שלכם. מומלץ לכם לבדוק בזהירות את האופציות העומדות לרשותכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

טלה

 

בשבוע הקרוב תמשיכו להיות עסוקים ברמה האישית והחברתית ונראה שכל התקופה האחרונה בה נאלצתם להסתגר בבית השפיעה עליכם מאוד ולכן קיים עכשיו דחף לצאת החוצה כמה שיותר מבחינה חברתית ואישית. בדרך זו תשלימו חסך שצברתם. מאחר וכוכב היחסים הבין אישיים וונוס עומד להיות בנסיגה בררו בעדינות מי הם אלה שיותר מתאימים לעזור לכם מבחינה חברתית.

 

שור

 

אתם עוברים תקופה לא קלה ואופיינית עבורכם שהשקט והיציבות מאוד חשובים לכם. חשבונות נפש משמעותיים עוברים כל אלה שנולדו בתחילת המזל ואתם מנסים לבדוק כיצד לעבור תקופה זו בדרך שתהייה יותר קלה עבורכם. נסו לא להתקש על מה שלא חייבים . אלה שנולדו במחצית ובסוף המזל מרגישים את העצבנות הרבה שקשה לכם להרגיעה ולכן חשוב שתמצאו דרכים לפרוק מתחים.

 

תאומים

 

הכוכב מרקורי שאחראי על התקשורת ומקושר עם המזל שלכם נמצא בחודש הקרוב ביחד עם השמש בשמיים בבית תת המודע שלכם ומפעילים אתכם בנושאים אלה. אל תתנו לפחדים לנהל אתכם כיוון שאתם נמצאים בסוג של תקופה שבה אתם מחפשים את עצמכם. לעומת זאת כוכב וונוס נמצא במזל שלכם ולמרות שהוא נכנס לנסיגה לחודשיים הקרובים הוא בכל זאת תיתן לכם יכולת ליהנות ממצבים ויחסים.

 

סרטן

 

הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים, נמצא אצלכם בכיוון נסיגה במקום המקושר עם תת המודע ולכן נראה שאתם נוחים לשמור על סודיות בנושאים אלה ולא משתפים אנשים קרובים אחרים על  מנת שתוכלו להצליח בתחומים החשובים לכם. נראה שאתם נתונים לפחדים וללחצים שלעיתים קרובות גורמים לכם להרגיש שאתם בעומס נוראי ואף חוששים שלא תוכלו לעמוד בכל הנטל שרובץ עליכם.

 

אריה

 

אתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד לחוצה מבחינה מקצועית כיוון שאתם יודעים שהגיע הזמן להחלטה אישית  באיזה דרך ללכת, אך איכשהו עדיין אין לכם את הרצון לעשות זאת ועובדה זו מגיעה בעקבות הידע הפנימי שלכם , שאתם חיים במעגל שאינו נכון לכם גם אם כלפי חוץ הכל נראה בסדר. המחירים שאתם משלמים היום על הנוחות שרציתם, הינם יקרים למדי והגיע הזמן לעשות מה שאתם באמת רוצים.

 

בתולה

 

הכוכב שלכם מרקורי נמצא במקום בו אתם רוצים להרחיב אופקים וגם את הידע הפנימי כיצד להגיע להצלחה בתחומי עיסוקכם. במידה וחשבתם לנסוע לחו"ל כדי ללמוד, הרי שאתם מבינים לבד שזה לא הזמן המתאים. לכן, נסו ללמוד בדרך וירטואלית כדי שבהמשך תוכלו להתגאות בהישיגים שלכם. נושאי קריירה לא יהיו יציבים בחודשיים הקרובים, בגלל נסיגת וונוס שתשפיע על היחסים המקצועיים.

 

מאזניים

 

הכוכב וונוס האחראי על מע' יחסים שהוא גם הכוכב שלכם, נמצא במקום בו אתם לומדים דרך ההתנסות האישית שלכם כיצד להתנהל עם אנשים וגם בכל הקשור לנושאי שיתופי פעולה. העובדה שכוכב זה שלכם נכנס לנסיגה בחודשיים הקרובים רק תקצין את חוסר הבטחון הבסיסי שיש לכם בנושאים אישיים. נסו לצאת מהשיגרה ולהטעין מצברים במקומות שעושים לכם טוב.

 

עקרב

 

בתקופת חייכם הנוכחית אתם כעוסים ועסוקים בחשבונות נפש אישיים כיוון שאתם לא בטוחים שמה שאתם עושים זה נכון ואתם מחפשים חיזוקים מאנשים אחרים שיעזרו לכם. התשובה צריכה להגיע מתוך עצמכם ואל תצפו שיעזרו לכם. אם אתם לא תפעילו את עצמכם, אף אחד לא יעשה זאת עבורכם. משפחה, שותפויות אישיות ומקצועיות עומדים עכשיו על הפרק.

 

קשת

 

הכוכב וונוס נמצא בבית השותפויות האישיות והמקצועיות שלכם. זה בדיוק הזמן לרענן את  הצרכים האישיים וליהנות ממה שהיקום מציע לכם. מאחר וכוכב וונוס ייכנס החודש לנסיגה  בחודשים הקרובים, מומלץ לכם להתנהל בחשדנות מסוימת כלפי אלה שרוצים מכם יחס וקירבה. האופטימיות הטבעית שלכם יכולה לעזור לכם לעבור על משוכות החיים, אך עדיין אל תשכחו לבדוק לעומק כל מי שמביע רצון לקרבה יתרה אליכם.

 

גדי

 

כוכב השפע יופיטר נמצא אצלכם בסיומו של המזל ולמרות שהוא עומד להיכנס לנסיגה, עדיין יש לכם יכולת להצליח ולהגיע למקומות חשובים אליהם אתם רוצים להגיע. נכון שאתם מוטרדים מדרך העשייה שלכם ומהתקופה שאינה מחייכת אליכם. אך כוכב סטורן סוף סוף יצא מהמזל שלכם ולכן זהו בדיוק הזמן לקחת הזדמנויות שונות הנקרות על דרככם ולבדוק אותן שוב ושוב.

 

דלי

 

הכוכב סטורן המביא איתו יכולת להבין לעומק את מניעי חייכם, דרך קשיים שונים שהוא יוצר בדרככם, נמצא בשלב הזה בנסיגה במזל שלכם וגורם לכם דרך קשיים ועיכובים לקחת אחריות על חייכם ולנסות להיות מדויקים יותר בתוכניות ובכוונות שלכם. רק התנהלות כזו תביא אתכם להצלחה אליה אתם מכוונים את עצמכם. זה גם הזמן להקשיב לצרכי הנשמה העמוקים והכמוסים שלכם ולהגיב אליה בחיוב.

 

דגים

 

הכוכב וונוס המזוהה עם בשורות טובות ונעימות נמצא בבית המשפחה שלכם כך שנושאים שונים על רקע משפחתי צפים ועולים ואתם מתלבטים כיצד לנהוג . האם לשמר את זכרונות הכעס שלכם ולהתנהל בהתאם, או ללמוד לשחרר ולא להיות תקועים במקומות רגשיים קשים שלא מאפשרים לכם לצעוד קדימה. מומלץ לכם להקשיב למה שיש לקרובים לכם להגיד לכם , ולסגור איתם מעגלים.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה  אסטרולוגית.

  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש