צביעת דירה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 4/5/2020 08:35 ● ערב ערב 2964
מעוניינים לצבוע את הדירה אבל לא יודעים כמה זה עולה, כמה זמן זה נמשך ואיזה סוגים של צביעה אתם יכולים להזמין? איך נקבעת העלות של צביעת דירה? האם ישנם סוגים שונים של צבע שניתן ליישם בדירה כשכל סוג של צבע משנה לחלוטין את המחיר? עד כמה משפיע סוג הצבע על המחיר הכולל? על העלויות של צביעת דירה מסבירים לכם בשורות הבאות, המומחים של היחידה לשיפוצים, המבצעת את כל סוגי עבודות הצבע.
צביעת דירה



סוגים שונים של עבודות צבע

 

לפני שננקוב במחירים הקונקרטיים של עבודות צביעת דירה פנו לקבלת הצעות מחיר לחברת המרכז לצביעת דירות, נאמר רק שמחירים אלה יכולים להשתנות מפרויקט לפרויקט בהתאם לגודל הדירה, לזהותו של איש המקצוע המבצע את הצביעה, לסוגי הצביעה ולשירותים הנלווים המסופקים במסגרת הפרויקט. כך למשל, צביעה של דירה גדולה במיוחד, קרי בית פרטי עם עשרה חדרים למשל תעלה בדרך כלל פחות למטר מרובע לעומת צביעת דירה קטנה. אם במסגרת השירות אחראי איש המקצוע גם להזיז את כל הרהיטים, לכסות אותם ולנקות את הרצפה לבסוף, זה יעלה יותר מאשר אם הכנתם כבר את הדירה לצביעה ואתם גם אחראים על הניקיון שאחרי. כמו כן, שימו לב שישנם סוגים שונים של צביעה והמיוחדים ביניהם מוצעים במחירים שונים לחלוטין מאשר צביעה כללית. כך למשל, צביעת ווש תעלה יותר מאשר צביעה רגילה, בהתאם לדוגמת הווש, למספר הגוונים וכן הלאה.


אז כמה עולה לצבוע דירה?

 

הסכום הכולל שאותו תצטרכו להוציא לצורך צביעת דירה מחיר, משתנה כאמור בעיקר בהתאם לגודל הדירה. בהיבט זה אתם יכולים לקחת בחשבון עלות של בין 300-600 ש"ח לקיר או 1,000-1,500 ש"ח לחדר. זאת אומרת שאם תרצו לצבוע רק חדר אחד זה יעלה לכם בסביבות 1,500 שקלים, אבל אם תרצו לצבוע דירת שלושה חדרים, העלות תהיה בסביבות 4,000 שקלים כולל החדרים ההיקפיים. עלויות אלה הן כמובן עלויות כלליות שמיועדות לתת לכם מושג ראשוני לגבי העלות הכוללת של הפרויקט העומד בפניכם. את העלות הסופית לפרויקט שלכם תוכלו לדעת רק לאחר שתזמינו איש מקצוע שיראה את הדירה, יעריך את היקף העבודה הנדרשת בפרויקט ובהתאם לכך יפיק עבורכם הצעת מחיר קונקרטית לפרויקט הספציפי.

יחד עם זאת, עם המספרים שזה עתה סיפקנו לכם ביחס לפרויקט צביעת דירה, תוכלו בהחלט להעריך עד כמה הצעות המחיר שקיבלתם הן הצעות הגיוניות והוגנות. מחיר זול יותר באופן משמעותי יכול להעיד על רמה מקצועית נמוכה ומחיר גבוה יותר באופן משמעותי יכול להעיד על הפקעת מחירים, במיוחד אם איש המקצוע לא יודע לספק לכם הסבר למחיר הגבוה.
היחידה לשיפוצים מבצעת את כל סוגי עבודות השיפוץ לדירות פרטיות ובכלל זה מציעה גם שירותי צביעת דירה במחירים הוגנים ותחרותיים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש