מקדמים בריאות עם עמרי הבריא

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 6/5/2020 12:36 ● ערב ערב 2964
בזמן שנאלצנו להסתגר בבתים בצל מגפת הקורונה, התגייס "עומרי הבריא" להפעיל את ילדי אילת, ומידי בוקר הציע פעילויות חינוכיות ומהנות בשלל נושאים הקשורים לבריאות הנפש והגוף, באמצעות עמוד הפייסבוק של עיריית אילת ובדיוור ישיר לקהל היעד הרלוונטי. עם החזרה המדורגת ללימודים ובהתאם להנחיות אגף החינוך, בכל יום תתקיים פעילות ספורטיבית.
מקדמים בריאות עם עמרי הבריא
ילדי הגן עם עומרי הבריא

בימים בהם שמירה על בריאותנו הפכה להיות מטרה עליונה וכולנו נאלצנו להסתגר בבתים, הפעיל אגף החינוך בעיריית אילת בשיתוף "פיס בקהילה" את הפרויקט הייחודי "בוקר אתגרי עם עומרי הבריא", במסגרתו סייע לילדי אילת לשמור על אורח חיים בריא ופעיל, כפי שהוא עושה במהלך כל השנה. מאות ילדים השתתפו מידי בוקר באתגרים שכללו פעילויות מגוונות ותכנים ייעודיים, ששודרו בעמוד הפייסבוק של עיריית אילת והופצו בדיוור ישיר להורים.

את "עומרי הבריא" – בובת חבר חביבה, מכירים הילדים מהגן, במסגרת תכנית קידום הבריאות "ילדים מובילים בריאות" שמפעיל אגף החינוך, זו השנה הרביעית. בימים רגילים מבקש עומרי מהילדים להתנתק מהמסכים, אך שגרת הקורונה אילצה אותו לסייע להם, הפעם דרך המסך, לבצע פעולות בריאות ובעיקר לחייך, שהרי ידוע כי הרגלים בריאים, מצב רוח טוב ורווחה רגשית, מסייעים מאוד בהתמודדות עם כל קושי.

עוד כחלק מקידום הבריאות ולאחר שנסגרו פארקי הספורט והוגבלה התנועה ברחבי העיר, שידרה העירייה מידי בוקר בפייסבוק העירייה, פעילות גופנית "זזים בתנועה" זאת לצד פעילות גופנית שהועברה לכל שכבות הגיל, גם בלמידה מרחוק. עם החזרה המדורגת לשגרה ובתוכה חזרה ללימודים, הנחה אגף החינוך בעירייה, כי בכל יום תתקיים פעילות ספורטיבית.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת