תינוקת נפגעה מרשלנות רפואית ההורים פוצו במיליונים

מאת: או-מד מדיקל ● 13/5/2020 19:54 ● ערב ערב 2966
הורים של נ' פעוטה ממרכז הארץ פוצו במיליוני שקלים עקב אבחון שגוי במהלך בדיקת מוניטור לעובר, הפיצי אומנם לא ירפה את הנזק הקשה שנגרם, שיתוק מוחין אך יפחית מעט את התלות הכלכלית של המשפחה.
תינוקת נפגעה מרשלנות רפואית ההורים פוצו במיליונים

נזק מוחי ילדים הנגרם כתוצאה מהליך רפואי יכול להיות תוצאה קשה וטרגית מאוד. כאשר בזמן הלידה לעובר לא מגיע מספיק חמצן למוח עלול להיווצר אצלו נזק מוחי. נזק זה יוכל לבוא לידי ביטוי בלקויות למידה, מוגבלות שכלית או מוגבלות פיזית.

נזק מוחי ילדים יכול להיות תוצאה קשה מאוד שכואב ולא קל להתמודד אתה. התוצאה של נזק מוחי יכולה להיות נכות פיזית או שכלית אצל הילד בדרגת חומרה משתנה. פעמים רבות הנזק נגרם בגלל חוסר הגעה של חמצן למוח של התינוק או הילד שעוברים את הניתוח ואז נגרם נזק למערכת העצבים המרכזית שלהם. ההתמודדות עם נזק מסוג זה היא ל פשוטה והיא דורשת הרבה כוחות מההורים ולעיתים אף אין להורים ברירה והם חייבים לתבוע את הצוות הרפואי לשם קבלת פיצוי כספי שיסייע במימון הטיפולים הרפואיים של הילד או התינוק.

 

נזק מוחי ילדים – האם ניתן להחלים מכך?


השאלה האם ניתן להחלים מנזק מוחי ובאופן ספציפי ממצב של נזק מוחי ילדים היא שאלה מורכבת שתלויה במצב הרפואי של התינוק או הילד ובמידת הנזק שנגרם להם. ככל שהנזק של הילד חמור יותר כך יכול לקחת יותר זמן עד שהילד יוכל להחלים מהנזק. החלמה מהנזק צריכה להיות הדרגתית ולעיתים היא תהיה חלקית ולא שלמה. הנזק עצמו יכול לבוא לידי ביטוי בלקויות למידה. הוא יכול לבוא לידי ביטוי בנזק של נכות בגפיים או במערכת העצבים ובשרירים של הגוף. הנזק יכול לבוא לידי ביטוי גם בנכות שכלית וחשוב מאוד לדעת להעניק לילד את הטיפול הטוב ביותר שיוכל לסייע לו להחלים ולהגיע לשיפור במצב הבריאותי שלו כמה שיותר מהר.


עו”ד רועי סגל
רשלנות רפואית ונזקי גוף
050-4388258


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש