תאונות עבודה – איך מתמודדים איתן מבחינה משפטית?

מאת: או-מד מדיקל ● 20/5/2020 21:25 ● ערב ערב 2967
לאחרונה אנו עדים יותר ויותר בישראל על מקרי תאונות מנוף שנגרמות במוות מזעזע. ההתמודדות של המשפחה עם המוות של הפועל היא לא פשוטה ומורכבת מאוד. המשפחה צריכה להתמודד עם האבל שלה ועם העבודה שמקור הפרנסה העיקרי שלה נלקח ממנה
תאונות עבודה – איך מתמודדים איתן מבחינה משפטית?

כל משפחה מתמודדת עם האבל בדרך שלה, אך בתום השבעה כדאי לה לשקול ברצינות לתבוע את חברת הבנייה לשם קבלת פיצוי כספי הולם. הפיצוי הכספי לא יפצה על אובדן האדם האהוב שנהרג אבל הוא יאפשר לבני המשפחה לשקם את החיים שלהם ולהתמודד טוב יותר עם הקושי שלהם לפרנסה.

תאונות עבודה הן אירוע טרגי איך שלא מסתכלים על זה. מבחינה משפטית עלינו להתמודד עם התוצאות של תאונת עבודה במיוחד עם במהלכה נהרג פועל. פועל אשר נהרג בתאונת עבודה יכול לזכות את משפחתו בקבלת סך פיצויים כספיים גבוהים העשויים להגיע למיליונים. במקרים רבים התאונה תהיה בשל רשלנות המעביד, ציוד הרמה לא תקין או לקוי, אי קיום הסברים והוראות בטיחות על כן, משפחתו של הפועל צריכה לפנות לעורך דין מומחה לתאונות עבודה ולבדוק אתו את האפשרות האם כדאי להם לתבוע פיצויים מחברת הבנייה בו הפועל הועסק ונהרג במהלך עבודתו בשל ליקוי בטיחות במתחם הבנייה.

 

פועל נהרג באתר בנייה – האם מגיע למשפחה פיצוי כספי?

 

כאשר קורה מצב טרגי ומזעזע בו פועל נהרג באתר בנייה לבני המשפחה הקרובה שלו כמו הורים או ילדים ואישה מגיע לקבל פיצוי כספי בגין עוגמת הנפש שנגרמה להם. הפיצוי הכספי יכול לאפשר לבני המשפחה לשקם את החיים שלהם ולקבל טיפול רגשי בשביל להתמודד עם הטרגדיה שפקדה אותם. התמודדות מסוג זה היא אישית מאוד ולא ניתן לשפוט את המשפחה אבל לכל משפחה שקרתה לה טרגדיה מסוג זה כדאי לפנות כמה שיותר מהר וקרוב לזמן האירוע לעורך דין מומחה לתאונות עבודה ודיני נזקין. עורך הדין יוכל לייצג אותנו בבית המשפט או בהליך גישור שיפתח מול חברת הבנייה אותה החלטנו לתבוע. לעיתים הליך גישור כדאי יותר מאשר ניהול משפט ארוך ומסורבל בבית המשפט שיכול לקחת עשר שנים או יותר.

 

עו”ד רועי סגל
רשלנות רפואית ונזקי גוף
050-4388258


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש