רשלנות רפואית בניתוח מפרק ירך

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 24/5/2020 10:57 ● ערב ערב 2967
אם עברתם ניתוח להחלפת מפרק ירך וסבלתם מפציעה כתוצאה מההליך, חשוב שתתייעצו עם מומחה משפטי בהקדם האפשרי. יכול להיות שתחליף הירך שהותקן לקוי, או שהוא גרם נזק לרקמות, או שאולי הניתוח נכשל לחלוטין.
רשלנות רפואית בניתוח מפרק ירך

אם אתם חווים אחד מהמצבים האלה, יתכן שתוכלו לתבוע פיצויים שנוגעים למקרה רשלנות רפואית בניתוח מפרק ירך, ועורכי דין המומחים בפציעות אישיות יבחנו את טענותיכם וייעצו לכם לגבי התוצאה הטובה ביותר בנסיבותיכם.

 

שיעור כישלונות של שתלים בירך

 

בשנים האחרונות, קיים שיעור גבוה של כישלונות בסוגים מסוימים של שתלים, ורוב המקרים נוגעים לשתלים הכרוכים בשימוש ברכיבים או בתותבות מתכת, כאשר פעולת רכיבי המתכת גורמת לשחרור מתכת למחזור הדם, וכתוצאה מכך נגרם נזק למפרק הירך ולרקמות הסובבות אותו.

התנהלות זו מחייבת ניתוח תיקון על מנת להחליף את השתלים, וברבים מהמקרים האלו היצרן או הספק של השתלים המקוריים יכול להימצא אחראי לפגיעות שנגרמו, בטענה כי השתלים שיוצרו או סופקו על ידו פגומים, וניתן להבטיח נזקי פיצוי משמעותיים בגין הפגיעה שנגרמה כתוצאה מכך.

 

תביעות לפיצויים בעקבות רשלנות רפואית בניתוח מפרק ירך

 

ניתוח החלפת מפרק ירך מתבצע ברוב המקרבים עקב דלקת פרקים, מומים מולדים או בלאי פשוט לאורך זמן על מפרק הירך. מסיבה זו, ניתוחים אלו מתבצעים ברוב המקרים במיוחד בקרב קשישים, ואם הם מתנהלים כראוי, הניתוח יכול לשפר באופן משמעותי את איכות החיים ואת הניידות.

יחד עם זאת, אם התרחשה טעות כתוצאה מרשלנות קלינית במהלך הניתוח, או עקב שימוש בציוד רפואי לקוי או הרכבת תותבת פגומה, התנהלות זו עלולה להיות כואבת ומציקה, כמו גם לגרום לבעיות בניידות שעלולות להקשות מאוד על חיי היומיום.

 

שימוש בתותבות פגומות

 

מותגים מסוימים שמשמשים להחלפת מפרק ירך נזכרו לאחרונה בתקשורת בשל המבנה המתכתי שגרם נזק לרקמות והוביל לשחרור חלקיקים זרים לגוף. וזה לא הכול. שיעורי הכישלון עבור סוגים מסוימים של החלפת מפרק ירך מגיעים לשיעורים של חמישים אחוזים.

אם אתם מאמינים שאולי הורכב בגופכם סוג של תותב מתכת, עליכם להתייעץ עם עורך דין מומחה ברשלנות רפואית בהקדם האפשרי, כי יתכן שתוכלו לתבוע פיצויים בגין רשלנות רפואית בניתוח  מפרק ירך.

 

תביעה בגין טעויות כירורגיות במהלך החלפת מפרק ירך

 

סוגים אחרים של רשלנות רפואית בניתוח מפרק ירך יכולים להתרחש, כמו למשל שימוש בשתל ירך בגודל שגוי או ששתל הירך אינו מותקן כראוי ומתרופף בתוך מספר שנים. אורך החיים התקין של מפרק ירך מלאכותי הוא עשר עד עשר שנים, וטעויות כירורגיות אחרות עלולות לכלול נזק עצבי או הותרת סיכות בירך לאחר הניתוח.

אם הייתם קרבן לרשלנות קלינית, יתכן מאוד שתוכלו להגיש תביעת פיצויים כנגד בית החולים שביצע את הניתוח שלכם, ועורכי דין מומחים בתחום ייעצו לכם לגבי הראיות הנדרשות והאופן בו יש להתקדם בתביעתכם.

 

רשלנות רפואית של מנתח או של צוות רפואי במהלך ניתוח מפרק ירך

 

קיימים גם מקרים בהם המנתח המטפל או הצוות הרפואי השתמשו במרכיבים שגויים, בגודל הלא נכון של רכיבים או בתערובת של רכיבים, או שהתקינו בצורה שאינה נכונה את המרכיבים הרלוונטיים בשתל הירך, ומקרים אלו גרמו לפציעות.

קיימים מקרים בהם הניתוח בוצע ברשלנות ושגיאות במהלך הניתוח התרחשו, כגון הותרת סיכות בתוך הירך ופגיעה בעצבים או בשרירים כתוצאה מרשלנות. בכל המקרים האלו ניתן להבטיח פיצויים משמעותיים במסגרת תביעת רשלנות רפואית בניתוח מפרק ירך, כתוצאה מהנזקים שנגרמו למטופלים שנפגעו בנסיבות אלה.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש