חדש באילת דיפו - מעבדה סלולרית משוכללת

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 26/5/2020 21:16 ● ערב ערב 2968
בימים אלה נפתחה באילת דיפו מעבדה סלולרית משוכללת אותה מנהל רועי זקן במסגרת המדיניות של התחדשות בלתי פוסקת כדי להעניק ללקוחות את השירות הטוב ביותר שאפשר
חדש באילת דיפו - מעבדה סלולרית משוכללת

רועי יליד אילת בן 35 , נשוי ואב לשתי בנות, כבר ארבע עשרה שנים בתחום הסלולר ומשך שנות עבודתו נתקל באין ספור תקלות ובעיות והצליח לפתור את כולן.  רועי מוכר לרבים בעיר ולא רק כאילתי ותיק, כי אם גם כמומחה בתחום הסלולר , המקצוע בו בחר לעסוק. לקוחותיו הרבים של רועי הולכים אחריו לכל מקום בו הוא עובד כי הם יודעים שאפשר לסמוך על הידע הניסיון והאמינות שלו – אותם הוא מביא גם למעבדה באילת דיפו אותה הוא מנהל.  במעבדה מטפלים בכל סוגי הטלפונים האייפדים  והטבלטים  ופותרים תקלות תוכנה  כמו עדכון  גירסה  ופירמוטים  ותקלות בחומרה.  ובנוסף החלפת מסכים לניידים , סוללות ועוד...".  
כמה זמן בערך לוקח תיקון? שאלתי "בעקרון אני  מתקן כמעט כל תקלה  במשך  עד 30 דקות," עונה רועי  "אלא אם כן זו תקלה מורכבת יותר ואז זמן התיקון יהיה ארוך יותר."  


והמחירים? "אני מבטיח שבמעבדה באילת דיפו, אותה אני מנהל המחירים יהיו נוחים ביותר " עונה רועי ומוסיף "בקרוב יהיו לנו גם מבצעים מיוחדים שכדאי מאד לבדוק אותם ולהתעדכן." 

 

 

מה  עוד באילת דיפו 


אילת דיפו הוא מתחם הקניות הגדול בדרום ובו תוכלו למצוא תחת קורת גג אחת , במקום מעוצב וממוזג,  כל מה שצריך לשיפוץ, חידוש ושדרוג הבית, החצר והמטבח, ובנוסף מחלקה לתאורה ואקססוריז, מחלקה למוסיקה ומחלקת גאדג'טים של חברת BPATENT  ומחלקה לסלולר, מחשבים וגיימינג בה תוכלו לרכוש טלפונים סלולרים, אייפדים וטבלטים של מיטב החברות המובילות בשוק , כמו גם  אביזרים כמו אזניות, מגינים, כיסויים, מטענים וכבלים, ומחלקה גדולה למחשבים ואביזרים נלווים.

  • מחלקת תאורה מהמותג 'קמחי תאורה' ובה מגוון גופי תאורה דקורטיביים לעיצוב ותאורה נכונים של כל חלקי הבית. ממנורות עמידה, מנורות קיר לתאורת אווירה בסלון או חדר השינה ועד לצמודי תקרה, גופי תאורה תלויים בסלון, בפינת האוכל או  במטבח.  התקנה מתנה בבית הלקוח .
  • במחלקת האקססוריז והריהוט המשלים תמצאו כל מה שמשדרג ומייפה את הבית. מבחר פרטי נוי מרהיבים כמו: פרחים, שעונים, כריות ותמונות, קונסלות לכניסת הבית, שולחנות סלון ופינות אישיות לכניסת הבית והחוץ ועוד.  מחירים מצוינים ומתנות לרוכשים.
  • מחלקת כלי מטבח שבה מבחר גדול של מותגים מובלים מעולם הבישול המקצועי באיכות הטובה ביותר.סירים, מחבתות וכלי מטבח ממותגי חברות כמו: LAGUIOLE,  FOOD APPEAL ,ARCOSTEEL ועוד .
  • כל מוצרי BPATENT לבית: קוצצי ירקות, דלי מתכווץ, מופ לשטיפת רצפות ופטנטים נוספים. 
  • במחלקת מכשירי חשמל   טלוויזיות, קומקומים, טוסטרים, פלטות לשבת, מכונות קפה, מכשירי מיקרוגל ועוד, במחירים הטובים ביותר.
  • מחלקה לבית ולגן בה תמצאו  מבחר גדול של שואבי אבק מכל הסוגים כמו: דייסון, איירובוט, שיומי ועוד. מעשנות קמדו, כלי עבודה לבית ולחוץ, גרילים מפוארים לגינה, מוצרי כתר לחוץ. במחלקה צבעים על כל גווניהם, דבקים, כלי עבודה בשיווק בלעדי של MAKITA  לשימוש ביתי ומקצועי. 
  • מחלקה לכלי נגינה ומוסיקה מהגדולות בארץ בה תמצאו: מבחר גדול של כלי נגינה- תופים, גיטרות, כלי נשיפה, כלי הקשה, פסנתרים, אורגנים של החברות המובילות: ,KORG MARSHALL ,MARTIN ועוד וגם ציוד אולפן והקלטות: כרטיסי קול, מיקסרים, מחשבים לאולפן, ציוד הגברה ותאורה ועוד. במחלקת המוסיקה של 'אילת דיפו' עובדים עם כל הספקים והיבואנים בישראל:  חלילית, מרום, מיוזיק סנטר, אבי גיל, קילומבו, דרמבייט, וויילד גיטרס, טקטופ, ועל כן יש ביכולתה של המחלקה  להזמין כל מוצר של כל אחת מהחברות לפי דרישת הלקוח. כאן תמצאו את המגוון הגדול ביותר בישראל במחירים של חו"ל.  לרשות הלקוחות עומד במקום מגוון גדול של כלים להתנסות .

באילת דיפו גם מחלקה גדולה של קרמיקה וכלים סניטריים הממוקמת  בקומה השנייה של החנות ומצטיינת באמינות ומקצועיות. כאן תמצאו קרמיקה,פורצלן וכלים סניטריים: אסלות, אמבטיות, כיורים לחדרי אמבטיה ומטבחים,של החברות המובילות בארץ ובעולם, מקלחונים, ארונות לחדרי אמבטיה, ברזים, חיפויים למקלחות ולחדרי רחצה ומטבחים, חיפויים דקורטיביים לקירות בסלון ופרקטים מכל הסוגים. ארונות אמבטיה ומקלחונים (גם לפי הזמנה אישית). בכל נושא תקבלו כאן ייעוץ ושירות מהצוות המקצועי והשירותי.

ב'אילת דיפו' לא נשארים מאחור. הכל מעודכן וברמת העיצוב הגבוהה ביותר שניתן למצוא בארץ. כאן תמצאו את כל העיצובים האחרונים במחירים הזולים בארץ, ותקבלו את השירות הטוב ביותר, שכן  השירות ב'אילת דיפו' הוא הדבר החשוב ביותר לצוות.

אז למה אתם מחכים? בואו ל'אילת דיפו' לשטוף עיניים, לעבור בין המחלקות, ומובטח לכם שאם תחליטו לרכוש משהו, זה יהיה באיכות מעולה ובמחיר הזול ביותר.

מיקום: האומן 10, אזור התעשייה.
פתוח: ימים א'-ה' 07:00-17:30,  שישי וערבי חג 07:00-13:00
טלפון: 08-6301518 או 08-6301500


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש