נופש מושלם באילת לכל המשפחה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 4/6/2020 12:58 ● ערב ערב 2968
מה שמייחד את העונה הזאת אינו רק בואה הצפוי אלא הערך המוסף שמעניק לה משבר הקורונה ואפ לדייק- תחושה של יציאה ממנו וחזרה לשגרה. לאחר חודשים של סגר בבתים, המון אנשים משוועים וצמאים לצאת החוצה, לנפוש, לטעון מצברים, לרענן את מאגרי האנרגיה שלהם שהתרוקנו
נופש מושלם באילת לכל המשפחה

אילת, כידוע, היתה העיר שנפגעה הכי הרבה. עד כדי כך חזקה היתה הפגיעה בה, שהתיירות נעצרה בה ונעלמה מחוצותיה כליל. אנשי תיירות בעיר ביכו את מצבה ואת מצבם. בואו הממשמש של החופש הגדול- גם אם מקוצר מעט מתוקף הנסיבות המחייבות את קיצורו, והחשש ממפני טיסות ארוכות ליעדים בחוץ לארץ, הופך נופש מושלם באילת לכל המשפחה בפרט וחופשה באילת בכלל לחלופה מתבקשת, טבעית ומועדפת. 

תיירני העיר, הצוותים במלונות, אנשי השיווק, המארחים במקומות הבילוי והאתרים השונים, כולם ממתינים לכם, הנופשים, בקוצר רוח במגוון סוגים של מלונות באילת: מלונות חצי פנסיון, מלונות הכל כלול, מלונות משלושה עד חמישה כוכבים - כל מתכונת שתבחרו תוכלו ליהנות ממנה.

 

שפע אטרקציות

 

האווירה בעיר תהיה הקיץ שונה. משהו חדש ואחר יהיה בה, תחושה של "גם למראה נושן יש רגע של הולדת", כמאמר המשורר. גם מי מכם שמכירים את אילת ודאי יופתעו להיווכח עד כמה אטרקטיביים הם המקומות השונים בה ובהם: ריף הדולפינים, פארק תמנע, פארק המצפה התת ימי, שמורת האלמוגים אילת, סיורים ברכבי 4X4 וטרקטורונים באילת‎,  צניחה חופשית, תיאטרון ישרוטל מופע WOW, חדרי בריחה, מזרקה מוזיקלית באילת, שיט ועוד ועוד.

לאחר שמשפחות רבות שהוא בתוך ביתן וחשו כמו בתוך סיר לחץ- אין כמו הטבע והמרחבים שבאילת כדי לחוות את תחושת השחרור במלוא עצמתה. עצם השהייה בעיר תיירותית כה מובהקת כאילת משרה על השוהים בה אווירה של חופש גדול ומלא. 

 

אילת- העיר התיירותית האולטימטיבית

 

לרשותכם מגוון של מלונות באילת. תוכלו לבחור את המלון על פי קטגוריות שונות, לפי יכולתכם התקציבית, על פי כמות ורמת השירותים המוצעים לאורחי המלון, מיקומו ופרמטרים שונים.  אין ספק כי השנה, יותר מאשר בשנים קודמות, אי אפשר להפריז בחשיבות היציאה לנופש. המכנה המשותף של הבוחרים לבלות חופשה או נופש ( עם הבדל או בלעדיו...) בעיר הדרומית הוא התחושה כי מדובר בשינוי אווירה. אולי עצם ריחוקה של העיר ממרכז הארץ, אולי תחושת האווירה הבינלאומית- בתקווה שגם הקיץ, כבר בקיץ, יגדשו תיירים מארצות שונות את חופיה, אולי הציפייה הדרוכה לסיומה של תקופת הסגר- כל אלה הופכות את אילת למטרה נחשקת עבור רבים. 

אילת אינה רק עיר תיירות אטרקטיביות, היא ה-עיר. עיר התיירות האולטימטיבית. כל האנשים, המלונות, השירותים, מקומות האירוח והבילוי, הכל מכוון וממוקד לקדם פני נופשים. אם אתם רוצים- ואתם ודאי רוצים- להעניק לעצמכם ולידיכם מתנה נהדרת- נופש מושלם באילת לכל המשפחה הוא המתנה הזאת. 


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש