שוחרי פלדה כחולה נותנים באהבה

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 10/6/2020 23:22 ● ערב ערב 2970
בצל הקורונה בלטה במיוחד הערבות ההדדית בקרב בני הנוער בפרט ותושבי העיר בכלל. במהלך כל התקופה, ליוו בני הנוער אזרחים ותיקים, סייעו בחלוקת מזון ובימי הזיכרון ליוו גם שורדי שואה ומשפחות שכולות. לקראת חג השבועות, המשיכו שוחרי "פלדה כחולה" מבית ספר התיכון ע"ש "בגין", במעורבות החברתית וחילקו סלים מלאים בטוב לנוער מעמותת "עלם" ולילדי גן "שגיא" בעיר. השוחרים הגיעו בליווי מחנכי הכיתות, שרון ברזיל רוט ונמרוד נדב ברנשטיין, כחלק מפרויקט מערבות חברתית בבית הספר.
שוחרי פלדה כחולה נותנים באהבה

מסלול "פלדה כחולה" הפועל כבר 12 שנים בבית ספר התיכון ע"ש "בגין" ככיתה עירונית, הוא מסלול מצוינות יוקרתי של חיל האוויר. התלמידים המשתלבים במסלול נקראים שוחרים והם מלווים על ידי חיל האוויר לאורך הלימודים, במהלך השירות הצבאי וגם לאחריו. הלימודים מתחילים בכיתה י' עד כיתה י"ב, אז מסיימים השוחרים את הלימודים עם  15יחידות טכנולוגיות בתחום האלקטרוניקה בנוסף ליחידות הבגרות הנדרשות במקצועות הליבה. על כך מוענקת לשוחרים גם תעודת מקצוע טכנולוגית. את השוחרים מלווה במהלך הלימודים, מחנך מצוות בית הספר ומדריכה מטעם חיל האוויר אשר יחד מעניקים יחס אישי, מקצועי וחם לאורך המסלול. בכיתה י"ב יש לתלמידי המסלול את האפשרות להתגייס לחיל האוויר או להמשיך בלימודים אקדמיים.

 

לצד הלמידה מושם דגש גם על מעורבות חברתית כחלק מעידוד לקבלת תעודת בגרות חברתית וכחלק מהתפיסה הקהילתית שמוביל בית הספר בניהולו של אלדד חיימוביץ. במסגרת זו, ביצעו כאמור השוחרים פעילות חגיגית בחג השבועות ושימחו בני נוער וילדים.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש