באנג אילת - אטרקציה מיוחדת חדשה לכל המשפחה

מאת: אביבה דקל ● 10/6/2020 23:33 ● ערב ערב 2970
אם אתם נמנים על אלה החולמים לירות ולפגוע במטרות, אבל רוצים שגם הילדים שלכם יהיו אתכם בחגיגה, אתם ודאי כבר מכירים את האטרקציה החדשה "באנג אילת" שפתח לפני כשנה אמיר רוזנס בבית הגשר, ואם עוד לא בקרתם בבאנג אילת – הגיע הזמן לבוא וליהנות עם כל המשפחה, עם חברים, או אפילו לבד
באנג אילת - אטרקציה מיוחדת חדשה לכל המשפחה

מטווח "באנג אילת" הוא ללא ספק אטרקציה  מגניבה ומהנה ביותר לכל המשפחה המתאימה לכל גיל. "באנג" הוא מטווח דינמי ייחודי  מסוגו בעיר עם מטרות זזות, אפקטים קוליים, עשן ועוד שהופכים את החוויה שלכם לכייף אחד גדול – מקום בו תוכלו לבלות עם כל המשפחה והוא חוויה בלתי נשכחת.  
בבאנג אילת חווית הירי מתבצעת בשני מטווחים דינמיים מיוחדים: 
"סטרייק-בול" מטווח לבוגרים – וכשאנחנו אומרים בוגרים אנחנו מתכוונים לבני חמש ומעלה - מגוון אפשרויות משחק ונשקים מסוג רובי איירסופט מהמפורסמים בעולם - AK-47, M4, M16 ., M4, M16,Glock 17,COLT 911, CZ 75, Sig Sauer ועוד....
בסטרייק בול משתדרגים כל הזמן ומוסיפים כלים חדשים. כל הנשקים נראים בדיוק כמו "הדבר האמיתי" וגם שוקלים כמותו, והתחושה היא כאילו החזקתם בידיכם את הכלי האותנטי והעשן והאפקטים הקוליים גורמים לכם להרגיש שאתם ממש במלחמה. 

 

"הידרו-בול"  הוא מטווח לקטנטנים (מגיל 3). חוויה לגיל הרך. כדורי ג'ל מיוחדים ומטרות זזות וצבעוניות מעולם הפנטזיה. נשקים מגניבים ללא סיכון עם כדורי ג'ל ללא סכנה, ובמקסימום הנאה !
ואם בחרתם לירות באקדח  דווקא, עומדת לרשותכם מטרה אינטראקטיבית ליריה באקדח המיועד לאנשים מיומנים הרוצים לתרגל זריזות, ריכוז וכו'.
ההורים והילדים הגדולים יורים במטווח ה"סטרייק  בול" כשהקטנטנים במטווח "ההידרו בול" במרחק נגיעה ומבט מההורים.
הזמן שתבלו במשחקי הירי במטווח נקבע על ידיכם וכך גם מספר הכדורים שאתם יורים.
את המטווח תוכלו לשלב בטבילה בים, בארוחת המבורגרים או בסיבוב קניות שכן המקום נמצא בלב הטיילת הצפונית.
את המקום מנהל סלבה, צעיר אילתי נמרץ וחביב שיעמוד לרשותכם בכל שאלה ויהפוך את הביקור במקום לכייפי במיוחד.

כתבת:  חנות מס 9 בית הגשר
טל: 0587257737
לפרטים נוספים : www.BangEilat.co.il


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש