תינוק נפגע מוחית במהלך הלידה - בית החולים אחראי לנזק

מאת: או-מד מדיקל ● 10/6/2020 23:34 ● ערב ערב 2970
במהלך חודש מרץ 2019 ארע מקרה מצער לפיו תינוק נולד במרכז הארץ שחבל הטבור כרוך סביב הצוואר, אומנם מקרים במהלך הלידה יכולים להסתבך אך ככל שצוות בית החולים לא היה במעקב אחר העניין במהלך הלידה וככל שנוצר נזק מוחי לוולד הרי שמדובר ברשלנות רפואית.
תינוק נפגע  מוחית במהלך  הלידה - בית  החולים אחראי  לנזק

רשלנות יכולה לקרות בהרבה מאוד מצבים בחיים ובהרבה מאוד תחומים. אחד התחומים בחיים בהם גילויים של רשלנות יכולים להיות הרסניים והרי גורל היא מצב של רשלנות רפואית. רשלנות רפואית בעת ניתוח או לידה של תינוק יכולה להיות הבדל של חיים ומוות, נכות ובריאות, הצלחת הטיפול או כישלון שלו. עורך דין רשלנות רפואית יכול לסייע לנו בהיבט המשפטי של טיפול והתמודדות עם רשלנות רפואית. עורך הדין יוכל להסביר לנו את המשמעות המשפטית של הגשת תביעה והוא יוכל ללוות אותנו לאורכה עד הסיום שלה. חשוב לדעת שתביעה אזרחית יכולה לקחת הרבה זמן ולכן פעמים רבות מקובל לסיים תביעות של רשלנות רפואית בהסכם פשרה בין שני הצדדים כאשר סכום הפיצוי הכספי מוסכם על שניהם.


עורך דין רשלנות רפואית – באיזה מקרים אפשר להגיש תביעת רשלנות רפואית?
עורך דין רשלנות רפואית יכול לייצג אותנו בכל מקרה בו קרתה רשלנות רפואית שגרמה לנו או למי מבני המשפחה הקרובה שלנו (הורה, ילד, בן זוג) נזק. אחד מתחומי הרפואה בהם הכי שכיח לראות תביעות רשלנות רפואית הוא תחום הלידות וההיריון. פעמים רבות כאשר לידה מסתיימת באופן לא צפוי בתוצאה טרגית של מוות של התינוק או האם או במצב של נכות לתינוק יש חשד סביר לרשלנות מצד הצוות הרפואי ואז יש הרשאה או זכות להגיש תביעת רשלנות ולנסות להוכיח אותה בבית המשפט. בשביל שנוכל להוכיח רשלנות רפואית אנחנו חייבים להיות מגובים בחוות דעת רפואיות של מומחים רפואיים שיתמכו בנו. הוכחה של רשלנות היא לא תמיד דבר פשוט ולכן חשוב שהצוות המשפטי שמלווה אותנו יהיה אמין ומקצועי מאוד וידע מה עושה על מנת להבטיח את ניצחון התביעה שלנו בבית המשפט.

עו”ד רועי סגל
רשלנות רפואית ונזקי גוף
050-4388258


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש