אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 19/6/2020 17:21 ● ערב ערב 2971
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב תחושו חוסר וודאות לגבי הצד העסקי בחייכם. הבירוקרטיה תהייה קשה לכם ונראה שעדיין לא בשלה בכם ההחלטה הסופית, כיצד לנהוג כלכלית.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 טלה

בשבוע הקרוב תרגישו חוסר וודאות לגבי נושאים רבים שראיתם אותם כשליחות חברתית ואילו עכשיו בגלל נסיבות משתנות , אתם נאלצים לפעול מתחת פני השטח, כך שעדיף שלא יגלו מה תוכניותיכם לטווח הרחוק. שתפו רק מי שזורם ביחד איתכם ואתם מרגישים שאיכפת לו מכם. אתם עומדים לזכות בעצמאות שתוביל אתכם להצלחה.

שור

הכוכב שבתאי שמביא איתו צורך בעשייה מתוך קושי ואפילו עיכובים נמצא אצלכם בבית הקריירה וגורם לכם להרגיש שאתם עובדים קשה מאוד ומתאמצים על מנת להוכיח את יכולותיכם. בנוסף, השמש בשמיים נמצאת כרגע בבית הכספים שלכם ומנהלת אתכם בדרך כזו שבמהלך כל החודש הקרוב תהיו חייבים לקבל החלטות כלכליות.    

תאומים

הכוכב שלכם המוכר בשמו מרקורי נמצא בבית הכספים ובנסיגה ולכן זוהי תקופה לעשות חושבים בחודש הקרוב על מנת לבדוק מה היה בהתנהלות האישית שלכם עד עכשיו וזאת כדי לדעת כיצד להמשיך בתכניותיכם העתידיות. נראה שמסיבות של זהירות, אינכם יכולים לחשוף את מחשבותיכם לאנשים קרובים ואתם נאלצים להסתיר חלק נרחב מדעותיכם.

סרטן

הכוכב מרקורי שאחראי על תקשורת נמצא במזל שלכם וישהה שם גם במשך כל החודש הקרוב במצב של נסיגה, עובדה שמכניסה אתכם לחוסר נוחות בכל הנוגע לקרובים לכם ולעיתים יש לכם הרגשה שאתם נושאים את צרותיהם של האחרים על  גבכם. הצד הטיפולי שבכם עמוס  מאוד בנתינה ואתם חייבים למצוא זמן למנוחה גם עבור עצמכם.    

אריה

הכוכב וונוס שאחראי על החלק המפנק באישיותו של האדם מבקר אצלכם במקום המקושר עם היחסים החברתיים שלכם , אך כוכב זה בנסיגה בנוסף לכוכבים אחרים שמקשים על התנהלות שגרתית. חשוב מאוד שבזמן זה תלמדו פרופורציות ולא תקפצו מעבר ליכולות שלכם , עובדה שבהמשך עלולה לפגוע בכם רגשית וחברתית.

בתולה

מבחינה חברתית אתם נמצאים במקום טוב , למרות שהכוכב שלכם נמצא בנסיגה בימים אלה למשך כל החודש הקרוב. אנשים קרובים חושבים שיש לכם נתינה ועובדה זו מעלה את יוקרתכם בדיוק במקומות שאתם מרגישים שאתם מעוניינים בהם. התחושה שזקוקים לכם קוסמת. היזהרו לא להיתפס לאידאליזציה על חברים בזמן נסיגת הכוכב.

מאזניים

הכוכב מארס שמביא עשייה נמצא אצלכם בבית העבודה ומאפשר לכם להרגיש אנרגטיים ולפעול בדרכים נעימות על מנת להשיג את מטרותיכם בדרך מעניינת ויצירתית . נראה שאתם עומדים בפני התחלה תקשורתית חדשה בתחום המקצועי ועובדה זו מצוינת עבורכם, כיוון שרק עכשיו אתם מתחילים להבין שהנה הצלחתם להגיע למטרות שלכם.  

עקרב

בתקופה זו אתם יצירתיים מתמיד בגלל העובדה שכוכב העשייה נמצא אצלכם בבית התחביבים . זה בדיוק הזמן שלכם לנסות להפוך תחביב למקצוע במידה ותצליחו להתמודד עם הקשיים שהמציאות הנוכחית מכתיבה לכם. אתם מתעמתים עם עובדות החיים וזוהי תחושה מאוד לא קלה ולכן גורמת לכם מדי פעם לתסכול ומצבי רוח קודרים.

קשת

בשבוע הקרוב אתם עשויים להרגיש צורך במנוחה נפשית ביחס לכל האנשים שסובבים אתכם ואף יקרים לכם. יש בכם געגוע מאוד עמוק למערכות יחסים שיש בהם מרחב אישי, לצד עומק נפשי. נראה שאתם נמצאים בנקודת זמן שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת וזמנים אלה רגישים במיוחד וגורמים לעשיית חשבונות נפש משמעותיים.  

גדי

נראה שהשינויים המשמעותיים שעברתם בעצמכם בשנים האחרונות והעובדה שבשל כך גם הקרובים לכם נאלצו להתמודד עם שינויים , גורמת לכם לא אחת לחוסר מנוחה ואף לרגשי אשם כיוון שלעיתים קרובות , ביניכם לבין עצמכם אתם תוהים האם עשיתם את הדבר הנכון. עובדה זו תמשיך לגרום לכם לחוסר נוחות ולבלבול, עד אשר תהיו שלמים עם תוצאות השינוי.   

דלי

מבחינה כספית זוהי אינה אחת התקופות הנכונות עבורכם, כיוון שאתם עלולים להיקלע להוצאות שאינן הכרחיות עבורכם ואיכשהו אתם עלולים להיגרר לכך שבעקבות הצורך הבסיסי שלכם להיות בסדר עם האחרים ואף להשביע את רצונם, אתם פועלים כנגד רצונכם. אל תחששו לומר את דעתכם בצורה נינוחה ועדיף לא בדרך אימפולסיבית .  

דגים

אתם עסוקים מאוד בענייני בית ומשפחה בצורה אינטנסיבית ואף מבורכת כיוון שאתם יכולים ליצור יש מאיין ולהביא לסיומם המוצלח של הרבה פרוייקטים שנדחו. אין ספק שהצורך שלכם בנתינה מנהל את חייכם עד כדי כך, שלעתים אתם שוכחים את עצמכם. עובדה זו עלולה לגרום לכם לעיתים למפח נפש זמני, אך אין ספק שאתם בדרך הנכונה.   

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש