עולם של בשר משובח שכמותו טרם טעמתם

מאת: אביבה דקל ● 19/6/2020 20:12 ● ערב ערב 2971
בספטמבר 2019 פתח אמיל אגמי את החנות היפהפייה שלו "עולם הבשר" בשכונת שחמון ● ופתח בפני האילתים עולם מלא של בשרים משובחים מכל הסוגים שכמותם לא הכירו
עולם של בשר משובח שכמותו טרם טעמתם

תענוג להיכנס  מרחוב האילתי הלוהט לחנות הממוזגת ולהתקרר קצת תוך כדי שטיפת עיניים בחנות שלא מזכירה שום חנות בשרים שהכרנו  -  חנות המעוצבת בשיש, קרמיקה, אלומיניום וזכוכית, יפה ומצוחצחת בעיצוב  יוקרתי ואסתטי המזכיר גלריה לאמנות, אבל  יחד עם זאת אי אפשר לשכוח  אפילו לרגע מה מוכרים כאן, שכן הבשרים, הדגים, הירקות והסלטים, מוצגים לראווה מאחורי דלתות זכוכית – הכל גלוי לעין והכל נראה כמו מה שהוא באמת – טרי ומשובח. גם המטבח פתוח בפני הקונים והם יכולים לראות בדיוק איך מטפלים בבשר שלהם. 
"זה לא היה פשוט לשכנע את משרד הבריאות שלא תהא דלת חוצצת בין המטבח החנות בו חותכים ומכינים את הבשרים ללקוחות. בסופו של דבר הצלחתי לשכנע אותם שהלקוחות רוצים לראות  איך מכינים להם את הבשרים וכעת כל מי שמעונין מוזמן למטבח", אומר אמיל ומזמין אותי למטבח המבריק והמצוחצח  ועשוי ומעוצב מאותם חומרים כמו החנות – נירוסטה שיש קרמיקה והרבה זכוכית, והציוד שבו הוא חדיש ביותר. 

 

 

מדוע חנות בשרים?
"המשפחה שלי במרכז הם ספקי מזון  מדורי דורות ומניסיוני משך 28 שנים שאני גר בעיר היה לי ברור שמה שחסר כאן היא חנות בשרים ברמה הגבוהה ביותר, שתיתן מענה לשוק הפרטי וגם לעסקי. כל הבשרים הנמכרים כאן  הם נתחי פרימיום של החברות המובילות בארץ ובעולם. הבשר הטרי מגיע לחנות ארוז בואקום באפס מעלות והוא טרי במאה אחוז. יש כמובן גם בשרים קפואים, אבל הדגש הוא על בשרים טריים. את אספקת הבשר אנו מקבלים מספר פעמים בשבוע  בעוד שעופות טריים למשל מגיעים לחנות בימי שני וחמישי בלבד. מערכת הקירור במקררים  היא מערכת מכוונת בקרה  ואין סיכוי שהטמפרטורה תרד במקררים ללא התראה. הבשרים וכל המוצרים האחרים נשמרים תמיד בטמפרטורה המתאימה להם.”

רק בשר?
"יש לנו גם  סוגים שונים של דגים,  ויש גם ירקות קפואים של פרי הגליל  וגם מגוון גדול של סלטי "משני" שהמלאי שלהם מתחדש בכל שבוע. סלטי משני הם סלטים מצוינים  של חברה מובילה בתחום בישראל, שלא תבינו את ההבדל ביניהם לבין סלטים אחרים עד שתטעמו מהם, ויש גם תבלינים, אבל הדגש בחנות הוא על הבשר המשובח, כל  המוצרים האחרים, משובחים ככל שיהיו, הם מוצרים נלווים.”

בקשתי מאמיל שייתן לי טיפ איך הלקוח יכול להבדיל בין בשר טרי  או  בשר קפוא שהופשר ונמכר כטרי
"פשוט מאד", השיב אמיל: "כשאתם באים לחנות בשרים תבקשו לראות את המדבקה שעל הנתח שנמצאת מתחת למעטפת הואקום שעל הנתח.  אל תקנו בלי לבדוק אם הבשר טרי או מופשר. על כל נתח בשר יש מדבקה של המפעל המספק אותה ועליה כתוב טרי או קפוא – אם לא כתוב טרי על המדבקה  הבשר הוא בשר קפוא שהופשר."
המקום כשר בהשגחת רבנות אילת ויש גם מוצרים בכשרויות שונות כמו בית יוסף, עטרה וגם נתחים שהם בשר חלק.

אז למה אתם מחכים? בואו לעולם הבשר והתחילו ליהנות.

ברח' ששת הימים 290
פתוח:  א-ה 08:00-21:00 שישי 08:00-17:00


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש