ההייטק הגיע לדרום

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/6/2020 08:56 ● ערב ערב 2971
תעשיית ההייטק היא אחת התעשיות המבוקשות בשוק העבודה. התעשייה הזו כוללת תפקידים מרתקים, מתגמלים, במגוון גדול של נישות ומקצועות ובכל חלקי הארץ. ישנן דרכים שונות להיכנס לתעשייה הזו, ואחת המהירות שבהן היא באמצעות קורס ממוקד, מקצועי ומעשי שסולל את הדרך לתפקיד מרתק בחברות ההייטק הפזורות בארץ.
ההייטק הגיע לדרום

מכללת SVCollege היא אחת המכללות המובילות המציעות קורסי הייטק ממוקדים, עם ליווי עד לחתימה על חוזה. המכללה כוללת סניף גם בבאר שבע, ומציעה לדרומיים שרוצים להיכנס לתעשיית ההייטק מסלול ישיר ומקצועי!

 

מכללת SVCollege מגיעה עד לבאר שבע

 

מכללת SVCollege היא רשת מכללות בוטיק שפועלת כבר למעלה מ-7 שנים ומציעה קורסים מקצועיים ללימוד מקצועות ההייטק, ביניהם קורס בדיקות תוכנה, קורס QA וקורס גיימינג. הייחודיות של המכללה היא בלימוד בקבוצות קטנות, עד עשרה תלמידים בכיתה, תוך התמקצעות מעשית והתמקדות בלימוד פרקטי ורלוונטי לשוק העבודה. קצב הלימוד מותאם אישית, וכל תלמיד מקבל תשומת לב אישית והתמקדות פרטנית.

 

היום למכללה חמישה סניפים הפזורים ברחבי הארץ, ואחד מהם נמצא ממש פה בפארק ההייטק בבאר שבע. סניף באר שבע מציע קורסים מובילים בתחומים החמים ביותר בהייטק, וסולל דרך מקצועית לשוק ההייטק המבוקש.

 

קורסים מובילים בסניף באר שבע

 

במכללת SVCollege סניף באר שבע תמצאו שישה קורסים שילמדו אתכם כמה מהתחומים החמים ביותר בעולם ההייטק:

 

  • קורס QA - קורס בדיקות תוכנה, במהלכו תלמדו לתכנן ולהריץ בדיקות על מוצרי הייטק במטרה לאתר תקלות ובאגים
  • קורס בניית אתרים - קורס שילמד אתכם כל מה שצריך לדעת על בניית אתרים ואפליקציות, חשיבה על חווית המשתמש והממשק, התאמה למובייל ועוד.
  • קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע - קורס מבוקש במהלכו תלמדו לנהל רשתות, לפרוס תשתיות, להתעסק עם תוכנה וחומרה וכן ללמוד את עולם אבטחת המידע בארגונים
  • קורס אוטומציה - קורס בדיקות תוכנה אוטומטיות, כתיבת סקריפטים והרצתם
  • קורס גיימינג - קורס פיתוח משחקים בכל הפלטפורמות (מובייל, פלייסטיישן, מחשב וכדומה), בניית משחק מאפס וכן עיצובו
  • קורס פיתוח Full Stack - קורס פיתוח Full Stack המשלב פיתוח צד לקוח ופיתוח צד שרת במהלכו תלמדו איך לפתח את מה שהמשתמש רואה מול העיניים וכן את כל מה שקורה מאחורי הקלעים

 

אתכם עד למציאת עבודה!

 

מעבר ללימוד הפרטני ולקורסים המקצועיים, ב-SVCollege מלווים אתכם עד לחתימה על חוזה עבודה. המכללה מספקת סיוע בהכנה לראיונות עבודה, כולל תהליך קואצ'ינג מקיף, סימולציות לראיונות, כתיבת קורות חיים בצורה אפקטיבית וכן שידור המסר הנכון במעמד ראיון העבודה. כמו כן, תלמדו אילו שאלות שווה לשאול במהלך הראיון, כיצד לחקור את התפקיד לפני הראיון ואיך ליצור רושם ראשוני חיובי.

 

בנוסף, מכללת SVCollege מספקת התלמדות מעשית בחברת הייטק (במסגרת סטאז') שתוסיף לא מעט לידע המקצועי וכן לקורות החיים. צוות המכללה מלווה כל סטודנט עד שהוא חותם על החוזה!

 


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש