אטרקציות באילת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 22/6/2020 09:47 ● ערב ערב 2971
אילת היא העיר הדרומית ביותר במדינת ישראל, והעיר היחידה הסמוכה לחופי הים האדום. כיום, אילת היא סמל התיירות של ישראל. העיר אילת היא מוקד לתיירות גם אצל ישראלים רבים בשל האטרקציות המרובות הקיימות בה.
אטרקציות באילת

לפניכם מספר סיבות לכך שהחופשה הבאה שלכם תהיה באילת:

 

מגוון רחב של מלונות באילת 

 

הידעתם? בעיר אילת יש למעלה מ 100 מלונות. המגוון הרחב של המלונות באילת מנגיש את העיר לא האוכלוסייה. יש את המלונות היוקרתיים אשר אצלם תוכלו למצוא גישה לים הישר מתוך המלון, מגוון רחב של אטרקציות, הנחות, הפעלות לילדים, אוכל בשפע (הכול כלול) ועוד המון יתרונות. מחירי המלונות הרבה יותר נגישים מאשר שהיו בעבר, זאת בשל הביקוש הרב אצל האוכלוסייה הצעירה והתחרות הרבה הקיימת בעיר. המלונות היוקרתיים ביותר הם יהיו אלה הצמודים לים. 

 

ריף הדולפינים

 

ריף הדולפינים הוא הדגל של העיר אילת. ריף הדולפינים הינו אתר ייחודי מסוגו המאפשר לקהל המבקרים להנות מסביבה טבעית, נופים מקסימים ולצפות בדולפינים בבית גידולם הטבעי. ניתן להנות משחייה עם הדולפינים על ידי שחייה מודרכת או צלילת היכרות מודרכת. הרבה מלונות באילת משפרים את האורחים שלהם בשוברי הנחה לריף הדולפינים.

 

החלקה על קרח

 

אמנם מדובר על העיר החמה ביותר, אבל זה לא אומר שלא מגיע למבקרים להנות מהחלקה על קרח. במרכזו של הקניון קיים פארק הקרח. המשטח משתרע על שטח ענק, ואיכותו כמו משטח אולימפי. תוכלו להנות מחוויה עוצרת נשימה של החלקה, מבוגרים וילדים כאחד. המשטח גדול כך שגם אם המקום הומה אדם, עדיין יש לכל אחד ואחת את המקום שלה בחלל החדר. בנוסף, מתקיימים שיעורים לכל הגילאים לכל מי שרוצה להתמקצע.

 

מועדון צלילה

 

יש מגוון מועדוני צלילה ברחבי אילת. מדובר על מועדונים קטנים. המועדונים נמשכים או מספר ימים, או מספר פעמים בודדות בתדירות נמוכה. ניתן לצלול עד לעומק של 6 מטרים, ניתן לצלול בשיטה זו ללא רשיון. כמו כן, ניתן לצלול בקבוצה. תוכלו ללמוד איך לצלול על ידי אנשי מקצוע ולקבל רישיון לצלילה. הצלילות מתבצעות באזור חוף המערות העשיר, שם תוכלו לצלול לצד נופים מרהיבים ודגים שונים.

 

צניחה חופשית

 

אילת היא העיר היחידה בעולם שאפשר לראות 4 מדינות שונות בצניחה חופשית (ירדן, ערב הסעודית, מצרים וישראל). התהליך מתחיל בפגישה עם מדריך הצניחה, ומשם תעלו על טיסה שעורכת כ 20 דקות. בגובה מעל מפרץ אילת כאשר אתם מחוברים למדריך צניחה, נפתח הדלת והמדריך יקפוץ איתכם מהמטוס לצניחה חופשית במהירות של כ 230 קמ"ש. בצניחה תוכלו לראות את הים האדום, את תמנע, את שלל האטרקציות ומגוון מלונות באילת. כל אחד יכול לצנוח מגיל 12 עד 95 קילוגרם.

 

לסיכום

 

אילת היא עיר מלאת אטרקציות, ובעלת מגוון רחב של מלונות. בפעם הבאה, תכננו את החופשה הבאה שלכם לעיר הדרומית שלנו.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש