ביובית לחניונים – הסוף להצפות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/6/2020 00:24 ● ערב ערב 2971
עם בוא החורף לא רק הפטריות צומחות אחר הגשם, אלא גם ההצפות המאיימות על התושבים. הראשונים להיפגע מההצפות הם החניונים הנמצאים בדרך כלל בקומות קרקע. כאשר מערכת הניקוז אינה טובה ועבודות האיטום נעשו שלא כהלכה, החניונים מוצפים ולא ניתן להשתמש בהם באופן שגרתי, שלא לדבר על המעלית המובילה לחניון היוצאת מכלל שימוש. ואם לא די בכך, הרי שהרכבים הכלואים בתוך חניון מוצף עלולים להינזק. על כן, כשיש הצפה, חשוב לקרוא לחברה מקצועית המבצעת שאיבת הצפות.
ביובית לחניונים – הסוף להצפות

 

מי יכול לעזור כשיש הצפה?

 

בימי החורף האינסטלטורים עומדים על המשמר לכל קריאה שתוכנה הוא שימוש בשירות שאיבת הצפות. במקרה זה שירותי ביובית לחניונים בזמינות מיידית חיוניים מאוד ויכולים להציל את החניון ממצב של הרס והפסדים כלכליים. את שאיבת ההצפות מבצעים אינסטלטורים מקצועיים בלבד שיש להם רישיון לנהוג במשאית ייחודית הנקראת ביובית. הביובית הינה בעלת מנוע רב עוצמה וצינור יניקה עוצמתי המסוגל לשאוב את תכולת הביוב או את ההצפה, לצורך העניין. ולכן, כאשר האינסטלטורים מגיעים אל החניון, הם מוציאים את צינור היניקה ומפעילים את הביובית על מנת לשאוב את ההצפה ולהיפטר ממנה. לאחר מכן, מפנים האינסטלטורים את תכולת ההצפה למקום שהוגדר במיוחד על ידי המשרד להגנה על איכות הסביבה.

 

כמה עולה לשאוב הצפה בחניון

 

שאיבת הצפה היא פעולה מורכבת, ולכן המחיר שלה משתנה בהתאם לסוג העבודה שיש לבצע או לגודל החניון. באופן כללי, מחיר שאיבת ההצפה יכול להתחיל מ-499 שקלים, אך הוא תלוי במצב החניון. על כל פנים, צוות אינסטלטורים מקצועי ידאג לעדכן את הלקוח לגבי המחיר, והוא יראה הצעת מחיר מפורטת לפני שיגש לעבודה.

 

יש מקרים שבהם הלחץ דווקא מועיל

 

וכמובן, אי אפשר לדבר על הביובית מבלי להזכיר את פתיחת הסתימות. לפעמים יש צורך לבצע פתיחת סתימה באמצעות לחץ מים כדי להתגבר עליה אחת ולתמיד. אל הביובית מחוברים שני צינורות – צינור היניקה השואב ביוב והצפות וצינור לשטיפת קווי ביוב באמצעות מים. לפעמים משתמשים בצינור זה על מנת לשלוח זרם חזק של מים ולנקות את צנרת הביוב מכל שאריות הביוב. בסיום פעולה זו מבצעים האינסטלטורים בדרך כלל צילום קווי ביוב כדי לראות אם יש צורך לתקן את הצנרת. מעבר לכך, פתיחת הסתימה במקרה כזה מתבצעת על ידי אינסטלטורים מקצועיים בלבד, כמו אלה שאפשר למצוא בחברת ביובית – שירותי ביוב ואינסטלציה. החברה המקצועית זמינה במשך כל שעות היום ואפשר לפנות לאינסטלטורים כדי לקבל שירות אדיב ומקצועי.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש