מקרר 4 דלתות מומלץ – כך תבחרו נכון

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/6/2020 10:16 ● ערב ערב 2972
הגיע הזמן להחליף מקרר? התברכתם במספיק מקום בחלל המטבח על מנת לבחור דווקא מאלה המפוארים, הגדולים, המציעים מקום אחסון גמיש ונוח ואפילו ארבע דלתות? כך תבחרו מקרר מומלץ, שישרת אתכם הרבה שנים.
מקרר 4 דלתות מומלץ – כך תבחרו נכון

כותבת: עומר, צוות אתר Finder.co.il

 

מגוון עצום של מקררים, לכל כיס ולכל צורך

 

מקרר 4 דלתות נחשב ה"רולס רויס" של המקררים, לא רק בגלל שהוא מציע נפח אחסון נדיב (נפח האחסון של מקררים נמדד בליטרים אולם יעילותו מושפעת גם מהסידור הפנימי של המדפים והאפשרויות להתאים את הארגון הפנימי לצרכים שלכם) אלא גם בגלל שהוא מרשים יותר, מעוצב יותר, ויותר בעל נוכחות. מעבר ליכולת של כל מקרר לשמור על מוצרי המזון שלכם בטמפרטורה הנכונה, כשאתם בוחרים מקרר מומלץ תגלו שיש עוד מגוון רחב של תכונות, מאפיינים ופינוקים שמקררים מציעים היום – חלק מהם באמת ישפיעו על רמת החיים שלכם.

כמובן, שככל שאתם בוחרים לבחון מקררים יוקרתיים, גדולים ומפנקים יותר – תמצאו גם תגי מחיר שיעלו בהתאם. זה הזמן להזכיר, שלפעמים בחירות זולות עולות ביוקר – ודווקא בבחירת מקררים מומלצים, חשוב שתבחרו מקרר איכותי, אמין ומתאים לצרכים שלכם, ולאו דווקא מקרר שמתאים לתקציב. עיון קצר בביקורות וסקירות של מקררים קטנים או זולים יעלה את האפשרות שישנם מקררים כאלה שמתקלקלים או נשברים (מה שנשבר בדרך כלל הם חלקי הפלסטיק הדקים של פנים המקרר, כמו מדפים ומגירות), או במילים אחרות – הם עולים יותר ממה שזה ניראה בתחילה. על כן המלצתנו היא לגשת לבחירת מקרר 4 דלתות מומלץ עם תקציב גמיש, אנחנו בשום אופן לא ממליצים לרכוש את המקרר היקר ביותר, אבל כן נציע שמקרר שמצאתם שהוא אמין, יעיל ומתאים לצרכים שלכם – עשוי להיות שווה גם תג מחיר קצת יותר גבוה מזה שחשבתם עליו בתחילה.

 

המאפיינים האישיים שלכם, שישפיעו על בחירת מקרר מומלץ

 

כולם יודעים מה הופך מקרר למקרר טוב: מנוע שקט, דירוג אנרגטי גבוה, חלוקה פנימית מתאימה, מימדים שמתאימים למטבח שלכם, וכדומה. אבל יש עוד מאפיינים, אישיים שלכם, שחשוב לקחת בחשבון. הנה כמה שאלות שכדאי לענות עליהם לפני שתבחרו את המקרר הבא שלכם:

  • באיזה גודל יהיה המקרר החדש שלכם?
    חשוב להבין, שאם אתם לא מבשלים הרבה, או שאתם משפחה קטנה – אתם לא חייבים מקרר גדול. מקרר בנפח גדול לא רק יעלה יותר ברכישתו, אלא גם יהיה צרכני יותר מבחינת בזבוז חשמל לאורך כל חייו. על כן, חשוב להתאים את נפח האחסון של המקרר לצרכים שלכם – לא פחות, ולא יותר.
  • במה אתם משתמשים יותר, במקרר או במקפיא?
    מקררים מומלצים מציעים חלוקות פנימיות שונות של המקרר והמקפיא, ויש אף כאלה שמאפשרים למשתמש לקבוע את הטמפרטורה בחלק מהתאים (כלומר – תוכלו להסב תאים בין קירור להקפאה על פי הצורך). החלוקה הפנימית המקובלת כוללת מדפים, מגירות, ותאי אחסון בדלת. שימו לב, שנפחי האחסון במקרר ובמקפיא בנפרד מתאימים לצרכים שלכם ואזורי האחסון יתאימו לשימוש שלכם – סירים, שקיות מזון מוכן, ירקות ופירות, גבינות, וכדומה.
  • איך אתם משתמשים במוצרי המזון וחומרי הגלם שלכם?
    אם אתם קונים מעט ואוכלים הרבה, אתם לא חייבים לבחור מקרר מומלץ שיש לו תכונות של שמירה על טריות המזון. אבל אם גם אצלכם קורה ששקית מלפפונים מחכה לכם במגירת הפירות והירקות במשך שבוע ויותר, או שאתם מאחסנים עודות לצד סירי תבשילים – כדאי שתדעו שישנם מקררים שיציעו מנגנונים חכמים ומתקדמים למניעת ריחות, להפחתה עד מניעה של היווצרות עובשים על מוצרי המזון, לאוורור וקירור שווה של כל האזורים במקרר, ולשמירה על האוכל שלכם טרי ובריא.
  • פינוקים ואקסטרות
    אתם יכולים לבחור מקרר 4 דלתות שמציע בעיקר קירור והקפאה של מוצרי המזון, אבל אתם יכולים לבחור במקרר מומלץ שמציע פינוקים נוספים. הראשון שנזכיר הוא כמובן ה"קיוסק" או באר המים בדלת המקרר: אפשרות לייצר מים קרים, קוביות קרח ו/או קרח כתוש מבלי לפתוח את המקרר. אזורי אחסון ייעודיים (למשל לפיצה), אפשרות לקירור מהיר של מוצרים חדשים, שעון שבת נוח, ועוד מאפיינים, עשויים להפוך את השימוש במקרר ידידותי ונוח במיוחד.

 

יודעים מה אתם מחפשים? צאו לדרך ואתרו את המקרר שלכם

 

אחרי שברור לכם מה אתם מחפשים במקרר החדש שלכם – הגיע הזמן להתחיל במלאכת החיפוש. תמצאו ברשת מגוון של סקירות מקצועיות בנוגע למקררים מומלצים, הכוללים את היתרונות, החסרונות, התכונות, המימדים, ואפילו ביקורות של משתמשים בנוגע לכל מקרר מומלץ שאתם שוקלים לרכוש. אתר לדוגמה, המרכז שפע של סקירות והמלצות מקצועיות על מוצרי חשמל ושפע של מוצרים אחרים, הוא אתר Finder, שמנתח מאות ביקורות מרחבי העולם ומציג את המוצרים המובילים והאיכותיים ביותר.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש